אישה מופתעת בטלפון. ShutterStock
ShutterStock

אין ייאוש כלל: איך לצאת לדייטים און-ליין ולהישאר בחיים

בשיתוף OkCupid

26.12.2019 / 9:16

מתמטית, כדי לגרום לסטטיסטיקה לעבוד לטובתך, את צריכה להיות רשומה באפליקציה ולצאת לכמה שיותר דייטים, נכון? אז ככה תעשי את זה בכיף, בלי לקחת שום דבר קשה מדיי

הדרך למציאת זוגיות עשויה להיות עקלקלה ומלאת דייטים, ש...איך לומר, לא תמיד יהיו כוס התה שלך (או הנס על חלב שלך, כל אחת והעדפות שלה, לא שופטות). לכן, צריך להגיע לדייט עם מיינד-סט מתאים, ולהבין שגם אם לא הלך עם הבחור הזה, ילך עם הבא, או זה שיבוא אחריו, ושבכל מקרה זה לא סוף העולם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

קשה לנבא מתי תפגשי את האחד, אבל דבר אחד בטוח - את תפגשי כל מיני בחורים שלא יתאימו לציפיות שלך מזוגיות, או להיפך - את לא תבואי להם בטוב. אבל זו לא סיבה לאבד את האמון בדייטים או בהיתכנות של זוגיות עבורך. כל מה שזה אומר זה שכדאי להמשיך ולחפש, עד שתמצאי את האחד שיתאים לך ואת תתאימי לו. הוא שם, אבל בשביל למצוא אותו צריך גישה חיובית כדי שתוכלי להמשיך בחיפושים באופטימיות ולא לפרוש הביתה לדלי של בן אנד ג'ריס וגידול 12 חתולים.

דייט קפה. ShutterStock
תיפגשו במקום ציבורי/ShutterStock

בואי בראש פתוח
עוד לפני שהגעת לדייט עצמו, נסי לעשות מעיין הכנה נפשית לכל הסיפור הזה. אין מה לעשות, גם אם קראת את כל הפרופיל של הבחור באפליקציה, עשית עליו תחקיר בכל הרשתות החברתיות ושלחת את חברה שלך שהייתה במוסד לרגל אחריו - את לא באמת תדעי מי הבחור עד שתפגשי אותו. יכול להיות שהוא יתאם את הציפיות שלך, אבל יכול מאוד להיות גם שלא. בכל מקרה, את כבר כאן אתו, אז למה לא לתת לו הזדמנות? במקרה הכי גרוע תשתו קפה, תיפרדו לשלום ולא תצאו לדייט נוסף. מה קרה? כלום!

למדי ליהנות מהבלתי ידוע
הרי לא משנה כמה תתכונני, גם אחרי חיפוש דקדקני ברשתות החברתיות לא תוכלי להבין עד הסוף את המהות של אף בן אדם עד שתפגשי אותו. שיחת טלפון יכולה לקרב אותך יותר להיכרות לפני המפגש. אם הוא לא יוזם את השיחה נסי ליזום בעצמך (הכל טוב, את אישה עצמאית וחזקה!), אבל גם זה לעולם לא יספיק. אגב, אם הוא לא רוצה לדבר בטלפון לפני הפגישה, לא צריך בהכרח להתחיל לחשוד. בסופו של דבר גם אם תדברו שעות בטלפון, יהיו הפתעות בפגישה עצמה - נסי ליהנות מהגילוי ולא לפחד ממנו. מקסימום יהיה לך סיפור מצחיק, ושוב - כלום לא קרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה מה שיקרה לבר רפאלי בדייט הראשון שלה עם עדי כרמלי

בשיתוף OkCupid
דייט במשרד. ShutterStock
הדייט צריך להיותץ במקום שנוח לך בו. גם אם זה המשרד/ShutterStock

שחררי את כל מה שחשבת שאת יודעת
את מכירה את הזוגות האלה שעל פניו את לא יודעת מה הקשר בינו לבינה, אבל בפועל זה איכשהו מצליח להם? אז בדיוק אותו הדבר יכול לקרות לך בדייט מהאפליקציה. מישהו שהוא לאו דווקא הבחור שהיית בוחרת לצאת אתו יכול להיות בדיוק מה שחיפשת, בלי שאת יודעת את זה אפילו. נכון, את לא יכולה לתת הזדמנות לכל מי שמופיע לך באפליקציה, כי אז לא היית מסיימת עם דייטים גם עד גיל הפנסיה, אבל נסי לשחרר את המחשבה שאת יודעת מה צריכה או מחפשת. ביננו, את לא. קחי צ'אנסים, נסי דברים (או גברים) חדשים, ובכלל, נסי לוותר על כמה קריטריונים שמשום מה הם בגדר "ייהרג ובל יעבור". מקסימום, אם הדייט לא היה מוצלח - תמיד אפשר לחזור לאפליקציה, ושום דבר לא קרה.

תיפגשו במקום ציבורי
כזה שיש בו אנשים, לא פארק נטוש. צריך להגיד את זה, כי להרבה בנות זה לא ברור מאליו. עם כל היופי בבלתי ידוע, אין שום סיבה לקחת סיכונים מיותרים - בכל זאת את פוגשת אדם שמעולם לא פגשת בעבר, וגם אם על הנייר הוא נראה כמו הגבר שבא לך להביא להורים כבר בשישי הזה, אין לך באמת מושג מי הוא. אז כדי להפחית מהלחץ שאת מרגישה בכל מקרה, תורידי את המשתנה הזה מהמשוואה, ותיפגשי אתו במקום שיש בו אנשים, ורצוי קרוב לבית שלך, כדי שתהיה לך את האופציה לקום וללכת בכל רגע נתון. ואם הוא מתעקש להיפגש בדירה שלו כי הוא "מעוך נורא" ובא לו להתכרבל, ולא מוכן ללכת לקראתך, וותרי עליו. ותעברי הלאה, כי איפה שמצאת אותו, יש עוד כמה עשרות אלפים. אז הכל צ'יל? הכל צ'יל!

נשים מופתעות בטלפון. ShutterStock
תמיד תשאירי קצת מקום להפתעות/ShutterStock

אל תחיי בקומדיה רומנטית
תגיעי בעצמך למקום שבו קבעתם. קחי מונית, לכי ברגל, מצדנו תגיעי ברחפת. נכון, אין דבר יותר ג'נטלמני מבחור שאוסף אותך ומחזיר אותך עד הבית, וכשהדייט נפלא, את רק רוצה למשוך את הזמן אתו. אלא שלא תמיד זה כך, ויש מקרים שתעדיפי לחתוך את הערב עוד לפני הקינוח, ולהמשיך את המסע הביתה בעצמך, וגם, הוא ממש לא צריך לדעת איפה את גרה בשלב זה ביחסים. אז בואי בעצמך גם אם הוא ממש מתעקש לבוא לאסוף אותך. זה פחות רומנטי, אבל זה ישתלם - הרי אם היה דייט מוצלח, הרי שיהיה דייט שני, שלישי ורביעי, ואז הבחור יותר ממוזמן לבוא לאסוף אותך מהבית.

שמרי על קלילות
הרבה מדיי בחורות לוקחות מאוד קשה את הדייטים באפליקציה ומאבדות קלילות. וכשהקלילות הולכת, כל הדייט נראה לגמרי אחרת. זכרי שאת בדייט, לא בראיון עבודה, ושאת לא היחידה שרוצה למצוא חן - גם הוא צריך להתאמץ כדי למצוא חן בעינייך - אז במקום להיכנס לסטרס, תני לו לעבוד. חוץ מזה, מה הסיכוי שמשהו טוב יקרה כאן כשאת באה סגורה ומתגוננת? הרי את ממש לא ככה במציאות, ולמה לעזאזל שלא תבלי ערב מהנה עם הבן אדם, תתנהגי בטבעיות ותצחקי מלא? מה את, בעונש? זה רק דייט, הוא לא חשוב לך עדיין, ואין שום סיבה להנחית על האיש הזה שרק הרגע הכרת את כל כובד הציפיות שאת מביאה איתך. תשכירי לעצמך שאת באה ליהנות ממפגש מעניין, שאולי מתישהו תצא ממנו זוגיות טובה, אבל סטטיסטית יותר סביר להניח שתכירי אדם מעניין.

אל תשתכרי
בוקר שאחרי לילה של שכרות גם ככה מלווה ברגשות אשמה על הפדיחות שעשינו בליל אמש, אז את ממש לא רוצה להרגיש שזה מה שקרה בדייט, כי גם תתפדחי לשאול מה בדיוק אמרת או עשית. נכון, קצת אלכוהול לגמרי יכול לשחרר קצת את המעצורים ואת התחושה המוזרה הזאת שיש בדייט ראשון, רק תשתדלי לא להגזים. זה יפחית גם את התחושה של "איזה מפגרת יצאתי" ביום שאחרי, ולא יגרום לדייט להראות כל כך נוראי. אם כוס יין אחת גורמת לך להיות בראש טוב, לכי על זה, אבל תעצרי באחת. ואחרי שאמרנו את זה, גם אם שתית יותר מדי ועשית קצת פדיחות, שום דבר מהותי בחייך לא יושפע מהתקרית הזאת, תאמיני לנו.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully