קייטי פפר. צילום מסך
צילום מסך

הנקמה המושלמת בגבר הדוש ששלח מסר משפיל לאישה באפליקציית היכרויות

31.1.2020 / 0:02

קייטי פפר קיבלה פנייה מגבר באפליקציית היכרויות עם משפט הפתיחה הנורא ביותר שיכל לחשוב עליו. היא תכננה נקמה מתוקה במיוחד שתלמד את הבחור לעולם לא לזלזל שוב בנשים

מי ומה זה דוש?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בסרטון - מה זה דושבאג?

זה ידוע שאנשים (טוב נו, בעיקר גברים) חושבים שהם יכולים להגיד את כל שעולה על דעתם כל עוד יש מסך שמפריד ביניהם ומשתמשים במקלדת כנשק אכזרי במיוחד, אך לקייטי פפר, תושבת קולורדו, נמאס מגברים שחושבים שהם יכולים לדבר אליה איך שירצו. הקש ששבר את גב הגמל הגיע בשבוע שעבר כשפפר הרווקה קיבלה פנייה באפליקציית ההיכרויות "הינג'" מבחור בשם לייק. היא לא האמינה עד כמה מרושע הוא יכול להיות כבר במשפט הפתיחה שלו ולכן החליטה להשתמש בכישוריה הבלשיים כדי להבטיח שהוא ילמד את הלקח שלו. התגובה שלה הייתה כל כך גאונית שברשת קראו ל-FBI להעסיק אותה.

במקום לקבל הודעה פתיחה כמו "סיקרן אותי מה שכתבת בפרופיל. אשמח להכיר" או פשוט "היי, מה נשמע?", פפר קיבלה מהבחור את ההודעה הבאה: "האם את אחת מאותן נערות לוהטות שפשוט מפגרות? כי הביו שלך נראה ככה". לצד ההודעה הוא צירף סמיילי צוחק, כאילו זה יעזור.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

קייטי פפר. צילום מסך
קייטי פפר נוקמת (צילום מסך, טוויטר)/צילום מסך

פפר בהתחלה התעלמה ולא הגיבה להודעה הגסה, אבל אז החליטהכי משפחתו של הבחור צריכה להיות מודעת למעשים שלו. היא ביצעה קצת חיפושים ואיתרה תוך 5 דקות את אביו של לייק באינסטגרם. היא שלחה לאב צילום של ההודעה ששלח לה בנו וכתבה לו: "אני מצטערת על ההודעה האקראית. רק חשבתי שאתה צריך לדעת שככה הבן שלך מדבר לנשים". פפר פרסמה צילום מסך של הנקמה הגאונית שלה בטוויטר וקיבלה יותר מ-250 אלף לייקים, בעיקר מנשים שהזדהו עם הכאב שלה.

הציוץ שלה:

הנקמה לא הסתיימה שם. כשהציוץ הפך לויראלי, קייטי איתרה גם את החברה בה הוא עובד ותייגה אותם בשרשור לצד הטקסט: "מאז שפרסמתי את זה, 4 בנות כתבו לי ואמרו שהאיש הזה פוגעני, מניפולטיבי וגזעני. התברר לי גם שהוא עובד כמתמחה בחברה שלכם. אם תרצו לדעת עוד, שלחו לי הודעה פרטית". רק הציוץ הזה צבר יותר מ-27 אלף לייקים, אז הוגן לומר שעמיתיו לעבודה לא פספסו אותו.

וזה ממשיך:

רבים פרגנו לה. אחת כתבה: "המילה 'גיבור' נזרקת לאוויר הרבה, אבל זה בהחלט לא המקרה". אחרת הוסיפה: "היא עושה את עבודת האל" ואדם שלישי הוסיף: "המלכה חיסלה אותו". היו גם כמה גברים שפחות פרגנו: "את מטורפת ואני מרחם על האומלל שיהיה איתך בסוף" כתב אחד ואחר הוסיף: "זו רק דוגמא נוספת לכך שנשים מגזימות ועושות רעש מכל שטות". משתמשת אחת סיכמה: "גבר מתחיל באינטרקציה עם אישה, הוא לא מכבד. היא מגנה על עצמה. אתם: אלוהים אדירים, איך היא מעזה להגן על עצמה ולדרוש כבוד? אל תצאו איתנו אם אתם שונאים אותנו, קל מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully