אשה נוקמת בחבר שבגד בה. @kiannaconnelly, צילום מסך
צילום מסך/@kiannaconnelly

הנקמה הכואבת בחבר הבוגדני שגרמה לרשת לרחם עליו

24.1.2020 / 0:13

אישה שיתפה ברשת תיעוד של מעשי הנקמה הכואבים שלה בחבר שבגד בה ובמקום לזכות בתמיכה, הותקפה על הרשעות שלה

@kiannaconnelly

אישה מסקוטלנד גילתה שבן זוגה בוגד בה והחליטה לנקום בו בדרכים יצירתיות וכואבות במיוחד שפיצלו את הרשת לשניים: היו כמה שפרגנו וצידדו בה - אבל היו בעיקר כאלה שזעמו על הנקמה המוגזמת. האישה הנבגדת הוציאה את זעמה באמצעות כמה שינויים כואבים שביצעה בחפציו של האקס ותיעדה את הרגע במצלמה. אחותה שיתפה את הסרטונים בטוויטר וכתבה: "החבר של אחותי בגד בה אחרי שהם היו יחד במשך שנה והוא הכיר את הילדים שלה".

בסרטון הקצר, נראית האישה לוקחת את מברשת השיניים של החבר שלה ומשפשפת אותה באסלה, מחליפה את סבון הגוף שלו בתכשיר להסרת שיער, מכניסה אבקת צ'ילי לשמפו שלו, גוזרת במספריים את המדים היקרים שלו והורסת לו עוד כמה חולצות על הדרך, משפשפת במברשת אסלה את חולצת הכדורגל האהובה עליו, משחיטה תמונה שלהם ודוחפת שוקולד ויוגורט אל תוך הנעליים שלו. באחת התמונות נראים אפילו ילדיה לוקחים חלק במעשי הנקמה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

צפו בתיעוד המפליל:

הציוץ צבר מעל ל-5 מיליון צפיות, כמעט 130 אלף לייקים ולמעלה מ-23 אלף ציוצים חוזרים. התגובות היו חלוקות, כשרוב המגיבים חשבו שהיא לקחה את זה רחוק מדי. אחד כתב: "בין אם מישהו בגד או לא, זו התנהגות ילדותית ופסיכית. פשוט תמשיכי הלאה". שנייה הוסיפה: "גם בגדו בה וגם היא תקבל כתב תביעה. 2020 מתחילה אצלה יופי". אדם שלישי כתב: "היא עבריינית. מקווה שהיא הולכת ליהנות מהזמן שלה בכלא". אחר הוסיף: 'אחותך ילדותית. היא לא יציבה רגשית ואני מקווה שהבחור גרם לה לשלם עבור כל הנזק שעשתה. התנהגות רעילה מאוד''.

אבל היו אחרים שדווקא הגנו עליה. אחד כתב: "זה מגיע לו. אנחנו גאים בך, מותק" ואחר הוסיף: "בגידה זה דבר נורא. הוא פגע בה, אז היא רק פוגעת בדברים שהוא אוהב כדי שיוכל להרגיש קצת מהכאב שהיא הרגישה".

עוד באותו נושא

הנוקמת: חושפת גברים בוגדים שמחפשים סקס באפליקציות - ומגלה לנשותיהם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully