אישה מופתעת בטלפון. ShutterStock
ShutterStock

טופ 5: התרגיל שיעזור לך לסנן דייטים בלי לפספס את האחד

בשיתוף OkCupid

7.2.2020 / 8:30

כשיושבים מול אדם זר בדייט ראשון, קצת קשה להבין אם הוא מתאים או אפילו אם כדאי להמשיך לדייט שני. ביקשנו ממאמנת אישית תרגיל שיבהיר לך מהם חמשת הדברים שחשובים לך בגבר

אי אפשר לקבל הכל בחיים, ותמיד צריך להתפשר על משהו, את כולנו יודעים. זו בסדיוק הסיבה שרשימת הדרישות של כל אחד שיוצא לדייט חייבת להיות מאוזנת, ריאליסטית, לא מפוזרת מדי ולא ממוקדת מדי. אודליה אלכסנדרוביץ', מאמנת אישית ועסקית, מסבירה כי הבעיה הגדולה ביותר של אנשים שבאים לדייט היא שהם מתייחסים לכל הדרישות שלהם מבן זוג פוטנציאלי כאילו כולן חשובות ודחופות בדיוק באותה המידה ושוכחים לתעדף את הדיל-ברייקרים, לעומת דברים שאנחנו אמנם רוצים אבל לגמרי אפשר להתגבר עליהם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

"הרשימה הארוכה הזאת גורמת לך לשבת בדייט ולבחון את הסיטואציה מרגע לרגע ורק על פי מה שקורה בשטח, וזה מטלטל ומבלבל. נגיד הוא קצת שמנמן, אז את פוסלת. ואז הוא מספר בדיחה מצחיקה ואת אומרת כן, כי יש לו חוש הומור. ואז הוא אומר משהו על האקסית שלו ואת אומרת לא כי הוא לא יודע לסיים מערכת יחסים יפה. וככה את נעה הלוך וחזור ויוצאת ללא מסקנה ברורה - זה מה שקורה כשאת מגיעה לדייט עם וויש-ליסט של עשרות סעיפים מבולגנים, כשמה שאת באמת צריכה הוא להגיע לדייט עם חמש דרישות ספציפיות, החשובות לך ביותר, ולהתמקד בהן ורק בהן".

שלב 1 - מה אני צריכה?
כתבי רשימה של משפטים שמשלימים את המשפט "אני צריכה שהגבר שלי....". שימי לב שמדובר בצרכים ולא ברצונות. המטרה היא לקבל רשימה כמה שיותר ארוכה ומפורטת של צרכים, כולל דברים יומיומיים, למשל "אני צריכה שהוא יהיה גבר אוהב" זה לא מספיק - נסי לפרט גם מה זה אומר מבחינתך מה זה אומר "גבר אוהב"? גבר שנוגע? שאומר? שמכין אוכל? כמה שיותר מפורט, יותר טוב. כשמסיימים את הרשימה רצוי להישאר עם מינימום של 15 סעיפים ומעלה.

טופ 5: מה את באמת צריכה מהגבר שלך?

שלב 2 - תעדופים
זה הזמן לתעדף את הסעיפים שכתבת, החל מהחשוב לך ביותר ועד לסעיף הכי זניח. כשהרשימה מוכנה, קחי את חמשת הראשונים שלך ותסתכלי עליהם טוב, כי זה מה שאת באמת צריכה מהגבר שלך. כל השאר זה בונוס. עכשיו אם תפגשי גבר שהבית שלו בבלגן, וברשימה שלך הבית המסודר נמצא בכלל במקום 17, תביני שזה מהדברים שפחות קריטים לך, ואת יכולה להגיד לעצמך לשחרר.

שלב 3- לשאול את השאלות הנכונות
הגעת לדייט כשבטופ 5 שלך יש חוש הומור, משפחתי, מפרגן, עשיר, וגבוה. עכשיו מה שנותר לך לעשות בדייט הוא לשאול את השאלות הנכונות כדי לקבל כמה שיותר מידע על התחומים שחשובים לך ויקלו על הפענוח של מי שיושב מולך. אם למשל את רוצה לברר אם הוא משפחתי, הסיטי את השיחה לכיוון של ארוחות משפחתיות - שאלי כמה אחים ואחיות יש לו, למי הוא יותר קרוב במשפחה - איפשהו בין השאלות האלו תקבלי את התשובות שאת מחפשת. אם בדייט לא הצלחת לענות על חמש השאלות שלך ועדיין חסרה לך אינפורמציה, צאי איתו לדייט שני והמשיכי לנסות לברר.

שלב 4 - דיל ברייקרים
חשוב מאד לזכור שגם אם גילית שהוא לא עומד באחת מחמשת הדרישות שלך, זה לא בהכרח אומר שאת חייבת לוותר עליו. זה כן אומר שאת צריכה לשחרר את הקריטריון הזה אם את רוצה להמשיך, בהחלטה שנובעת ממודעות מלאה. נגיד, שהוא לא עשיר, והחלום שלו הוא להיות מורה בישראל - להיות עשיר לא נמצא ברשימת השאיפות שלו. עכשיו את צריכה להחליט האם את מוכנה לוותר על זה, מה שאומר שאת גם מתחייבת לא לדבר על זה, לא לנסות לשנות אותו, ולא לריב איתו על הנושא. עוד דבר שחשוב לזכור הוא שבסופו של דבר, לא כל קריטריון שקשור להתאמה זוגית ניתן למדידה, ואם יש לכם חיבור הדדי מדהים ובלתי ניתן להכחשה, כנראה שתהיו יחד בין אם אתם עומדים אחד בקריטריונים של השני, או לא.

עוד בוואלה!

אישור נחיתה: 5 סימנים ברורים למשיכה כבר בדייט הראשון

לכתבה המלאה

גלי האם את יודעת לזהות דייט טוב, או שהגיע הזמן להתחיל לבחור אחרת:

אודליה אלכסנדרוביץ, אימון והדרכה
האתר
אינסטגרם

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully