אוקיי קיופיד וולנטיין. עידו שחם,
עידו שחם

חלום שלכם לצאת לדייט בשישי? השתתפו באתגר הוולנטיין

בשיתוף OkCupid

10.2.2020 / 8:28

כשכל הזוגות סביבך מתחילים להתרגש, להזמין מקומות במסעדות שוות ולתכנן איזה גודל דובי לקנות, קשה שלא לרצות גם לצאת לדייט בוולנטיין למזלך, זו ממש לא בעיה - כל מה שצריך לעשות זה להוריד אפליקציה

אוקיי קיופיד וולנטיין/עידו שחם, עריכה: דפי מקל, גרפיקה: תומר פרלנדס

כל ולנטיין זה אותו סיפור - זוגות מתחילים להתכונן לאירוע האהבה של השנה (סיבה לנשיקה, למה לא?) - מתחילים להתייעץ עם חברים בעבודה איזו מתנה לקנות לה, מזמינים מראש מקומות במסעדות כדי לתפוס את השולחן שבו אמרתם פעם ראשונה "אני אוהב אותך", ולנהל דיונים לגבי האם שווה לצאת ביום הזה, או שלא כדאי לשתף פעולה עם המזימה השיווקית של יצרני השוקולד.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל בין אם אתם שייכים לאוהבי הז'אנר או לאלה אנשים שצוחקים על הראשונים ששולחים דובונים ופרחים לעבודה, גפם אתם, כמו כל הרווקים והרווקות, מתחילים להרגיש את הלחץ המוכר הזה, ולשמוע את הקול המציק בראש ששואל בתסכול: מתי כבר יגיע תורי למצוא אהבה?

איזה מזל יש לכם שאתם חיים בתקופה הכי טובה שידעה תעשיית הדייטים אי פעם! עכשיו, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוריד את אפליקציית Okcupid, לענות על השאלות המובנות של הפרופיל, ולהתחיל לדפדף, ולגלות שיש כל כך הרבה אנשים שמחפשים אהבה, בדיוק כמוכם. השתתפו באתגר וצאו לדייט דביק בוולנטיין!

אוקיי קיופיד וולנטיין. עידו שחם,
האתגר הכי קל בעולם/עידו שחם
מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully