פסטיגל 2019. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

אין השקות, אין תוכן: אלה האושיות שמגיע להן אנפולואו

2.5.2020 / 15:48

הבידוד הבהיר לנו מי האושיות עם מאות אלפי העוקבים שהפיד שלהן ריק כי אין השקות "נוצצות", וגרם לגלות את אלה שבאמת יודעות לייצר תוכן, גם בלי עזרה מבחוץ - אחרי מי שווה לעקוב ולמי לעשות אנפולואו

רותם סלע עם בתה אן באינסטגרם (צילום מסך)

שבעה שבועות עברו מאז היום שבו המדינה נסגרה. נכון, אנחנו כבר בימים של "אסטרטגיית יציאה" ו"מציאות חדשה" אבל במשך שבעה שבועות כולנו ישבנו בבית, אכלנו, ראינו נטפליקס ואם ממש התעקשנו, עשינו גם איזו שעה של ספורט. אה, והיינו באינסטגרם - המון. ובזמן שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לבכות על החל"ת תוך כדי לעיסה, הסלבס מבינות שהן צריכות להמשיך ולהישאר בתודעה שלנו, ובגלל שאין להן יותר השקות ופפרצי שאפשר להזמין לעקוב אחריהן לים, הן נאלצות לעשות את זה באינסטגרם לבד. יש רק בעיה אחת - אין יותר תמונות מהפקות, מאחורי הקלעים, מסיבות, חו"ל, בגדי-ים והצצה אל "עולם הזוהר" אותו הן פקדו כל כמה ימים. בדיוק כמו כולם גם הן תקועות בבית בטרנינג, רק שהן לא אופות חלות. כי זה משמין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ונשאלת השאלה - כמה תוכן כבר אפשר לייצר מתוך ארבע קירות? ובכן, אם תשאלו את קיארה פרני, המלכה האם של כל הבלוגריות, המון. פרני, למי שחי תחת סלע, היתה בין הבלוגריות הראשונות בעולם, זו שהתחילה לעבוד עם מעצבים וליצור עולם וירטואלי מהמם עוד לפני שנשים חשבו שלצלם את הרגליים שלהן על מיטת שיזוף זה מגניב.

ולמרות שקיארה מתגוררת באיטליה ותקועה בהסגר כבר כמעט שלושה חודשים היא לגמרי עושה לכולם בית ספר - תעלולים שהיא ובעלה עושים אחד לשניה, מלחמות אוכל, תחרות את מי הילד אוהב יותר ובעיקר המון המון צחוקים שנועדו לבדר את כולנו.

אז נכון, לא כולם קיארה. בארץ רוב הסלבס נמצאים איפשהו באמצע: נועה קירל עושה טובה ומעלה תמונה עם מרגי, בר רפאלי, שאף פעם לא מראה יותר מדי אהבה לעוקבים שלה, מארגנת התרמה ומראה שוב את הקוביות, עדן פינס רוקדת בוואנזי של פנדה, אנה ארונוב עושה פלאנק מעל עשרות שפתונים פתוחים ושוב חופרת על כמה היא אוהבת את אייל, וקים אור אזולאי מודדת לוקים. נכון, זה לא ספילברג, אבל לפחות הן מנסות, לעומת כמה כאלה שכבר ממש ויתרו - נשים שנהנות ממאות אלפי עוקבים, אבל, איך לומר - לא עושות יותר מדי. או בכלל. וזה מאכזב לא רק כי בא לנו קצת עניין בחיים, אלא כי בדרך כלל אותן סלבס מרוויחות על העוקבים שלהן ומוכרות להם הכל החל ממשחות שיניים ועד רהיטים, ודווקא עכשיו, כשפתאום צריך להשקיע הן לא ממש טורחות בשבילנו. וחבל.

אספנו את המאכזבות שהכי בא לעשות להן UNFOLLOW:

דנה זרמון
זרמון פותחת את הרשימה דווקא בגלל שהיא התחילה את דרכה כ"בלוגרית" ומבססת את מעמדה עם בית ספר לאינסטגרם והמון המון סטייל, אז היא הראשונה שאנחנו מצפים ממנה לעבוד קשה עכשיו. סוף סוף יש לה הזדמנות להראות לכל הילדות בביקיני מה היא אושיית אינסטגרם אמיתית ומה זה תוכן איכותי, ומה קיבלנו במקום? מיחזור בלתי פוסק של תמונות מחו"ל עם כיתובים כמו "מיקונוס שמיקונוס" או "לונדון בייבי". אפילו איזה טיפ לטיול עתידי אין לך כוח לתת לנו? איזו בדיחה על מרוקאים מתחת לתמונה מעוצבת שלך מהשוק במרקש? בתחילת החודש היא עוד עשתה לעוקבים שלה סיור בארון שלה, מה שהיה יכול להיות נחמד לולא נוכחות האשטאגים של הנגריה והיח"ץ, עם כל הכבוד להשלמת הכנסה.

עומר נודלמן
בתור אינסטגרמית חדשה יחסית שנהנית מכמעט 150 אלף עוקבים היינו מצפות מנודלמן להשקיע יותר. וביותר הכוונה היא ליותר מכמה תמונות ממוחזרות מצילומים והרבה מאוד סטוריז עם תוכן ממומן שקוראים לנו לקנות בגדים או לפרגן לקוסמטיקאית שלה. נכון שגם לפני זה האינסטגרם שלך היה מלא בעיקר בתמונות מצילומים או מחו"ל, אבל בעיקר עכשיו דרושה יותר השקעה בעוקבים, ופחות גזירת קופונים על חשבונם המחול"ת. לא יהרוג אותה לדבר רגע למצלמה, לשתף איך היא מתמודדת, כי המבט העייף בבגד ים לא עושה את העבודה.

אנה זק
המגוייסת הטריה שנמצאת בחמישיית הנשים עם מספר העוקבים הגבוה ביותר בישראל לא מייצרת תוכן בכלל. מזל שהיה לה שת"פ רווחי עם חברת סלולר שבזכותו היא נדרשה להעלות כמה תמונות שגרמו לפיד שלה להיראות קצת פעיל, ומלבד הקיטור שהעלתה לפני חודש בסטורי לגבי העובדה שהגיוס הוא לא מה שציפתה, כמעט ולא הייתה שם שום תזוזה. כאילו, התגייסת בקורונה וציפית לגדוד צלמים א-לה נועה קירל ובמקום זה נתקעת עם תמונה אחת ששוחררה למדורי הרכילות. ממש כואב הלב.

רוסלנה רודינה
מזל שרוסלנה מופיעה בטלוויזיה, ככה יש אנשים שמתייגים אותה והיא יכלה לעשות רי-שייר לסטוריז שלהם מצלמים את הטלוויזיה וכותבים "אלופה". חבל שלא בא לה לעשות שום דבר מעבר לזה. אז נכון, היא ממשיכה להעלות תמונות בקצב מסחרר, אבל מה שאנחנו רואים זה בעיקר תמונות שלה מצילומים ושיתופי פעולה עם חברות מסחריות. סבבה, את אישה עצמאית וחזקה וחד הורית ואת צריכה להרוויח, כולנו בעד - אבל תשקיעי בפורפליי לפני שאת מבקשת מאיתנו.. את יודעת... לקנות קוטג' עם קוד קופון.

רותם סלע
גילוי נאות - רותם סלע היא אובססיה במערכת Sheee. אין הרבה נשים יפיפיות שיכולות לצחוק על עצמן כמו רותם, וכשראינו את הטיקטוק שהיא עשתה עם הבת שלה לפני קצת יותר מחודש התחלנו להתרגש. אבל מאז, איך לומר, פיהוק. אותו שת"פ עם חברת סלולר שאנחנו רואים אצל כל הסלבס, פרסומות לכל יתר החברות שהיא מפרסמת (ספויילר: יש המון) ואיזה סלפי מחמיא מדי פעם. סורי רותם, אבל עם מיליון עוקבים וילדה שנראית בדיוק כמוך ויודעת לעשות טיק טוק - ממך אנחנו מצפים להרבה יותר.

ומצד שני יש את הנשים שמוכיחות שלא משנה מה - הן כאן כדי לבדר. והן משקיעות וגורמות לנו לחכות כל יום מחדש לסטוריז שלהן, כך שאם אתן עדיין לא עוקבות - הגיע הזמן:

מאיה ורטהיימר
טוב, אם אתם עדיין לא עוקבים אחרי מאיה אתם לא יודעים מה אתם מפסידים. מדובר באחת הנשים המצחיקות ביותר במרחב הוירטואלי שלנו ועכשיו, כשאסיה הקטנה הצטרפה למשפחה, האינסטגרם שלה השתדרג אפילו יותר. בין הטרלות קורעות של אסף זמיר, ריקודים מדהימים, הפינה האלמותית "ילדים מבשלים" בה היא מכינה קורנפלקס וההיילייט "מייקל" (כנסו לראות, אי אפשר להסביר את זה במילים) היא פשוט מוכיחה בכל יום מחדש שכל מה שאת צריכה כדי לייצר תוכן מדהים זה טלפון וחוש הומור.

נטע צ'רנר
את נטע אתם כנראה לא זוכרים מהריאליטי 2025, אבל האמת שנראה שהקורונה לגמרי עושה לה טוב. צ'רנר המציאה את עצמה מחדש בתור גורו לייף סטייל ובניגוד לקולגות שלה שמעלות מוצרים שהן מקבלות עם שליח עד לבית עם כיתובים כמו "אמאלה איזה ליפ גלוס מושלם!!!" כשבכלל מדובר בקונסילר, צ'רנר עושה דברים כמו למרוח על עצמה שני סוגים של קרם משזף משני צידי הגוף ולראות איזה מהם נראה טוב יותר תוך שהיא מסתובבת בבית כמה ימים בלוק של דלמטי. בין לבין היא מבשלת ומראה דרכים לסדר את השיער עם חגורה של חלוק. בקיצור, לגמרי שווה צפיה.

קרן שחם
שחם היא מאפרת וכבר די הרבה שנים היא מעלה סרטוני ביוטי בהם היא מסבירה איך להתאפר או להסיר את האיפור, שזה נחמד אם אתם בעניין, אבל לא מחדש יותר מדי. אבל הקורונה הוציאה משחם את הצד הקורע, המטריל והקצת אלכוהוליסטי שלה, ומדובר בצד שכל מה שיש לי להגיד עליו הוא שחבל שלא ראינו אותו עד היום, כי אם לא ראיתם את שחם מנהלת שיחה עם בת הים הקטנה בזמן שהיא גומעת יין אדום אתם לא יודעים מה אתם מפסידים.

לירן כוהנר
כוהנר כבר מזמן מבססת את עצמה כבלוגרית לייפסטייל שאוהבת לבשל אוכל בריא ולהכין שייקים, אבל לאחרונה היא לגמרי העלתה את הרמה, ומה שמבדיל בינה לבין כל שאר הבלוגריות הוא ש-180 אלף העוקבים שלה זוכים לראות אותה משתטה, צוחקת וחובשת כובעי קש עצומים ושמלות ערב במטבח. נכון שגם אצלה תמצאו המון תוכן ממומן ותיוגים של חברות אופנה, אבל היי - כל עוד את לא עושה את זה בבוטות ומשקיעה בלהכין לנו עוגות מקינואה, אנחנו לגמרי סולחות לך על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully