חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

אולי תפסיקי כבר לגעת בו? זו הבעיה הכי גדולה של דנית

1.6.2020 / 9:23

את הסופ"ש האחרון של הזוגות הם מבלים בנפרד, וחלקם נפרדים בפעם הראשונה מאז תחילת הצילומים. האם אמיר יתהפך ויתגעגע ביומיים בלי דנית? דוד רוזנטל בטוח שלא, כי אף גבר שמעוניין בבחורה לא מגיב ככה כשהיא נוגעת בו

חתונמי עם קארין וצוקית/אולפן וואלה! NEWS

כולנו מכירים את הקלישאה שעוטפת סרטים אמריקאים רומנטיים עוד משנות ה-50. הולכים לקולנוע, הגבר יושב ליד האישה, משחק אותה מפהק והופ - היד שלו מוצאת את עצמה על הכתף הרחוקה ממנו. בדרך זו או אחרת, כולנו עברנו משהו דומה כמה וכמה פעמים בחיינו, בין בודדות למאות. אחרי הכול, הצעד הראשון לא יקרה מעצמו. מישהו צריך ליזום, בדרך כלל הגבר, אבל אנחנו במאה ה-21.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כמו מסירה לגול או ירי במטווח, המהלך הזה חייב להיות מדויק ובטיימינג מושלם, אחרת העסק יכול להתחרבן. דיוק משתפר עם הניסיון. סביר להניח שאחרי מספר פעמים של ניסיונות כושלים זה יצליח, וגם אם זה לא יצליח - לפחות תדעו שהניסיונות נכשלו ותנסו להפיק לקחים, מה שאי אפשר לומר על דנית.

יש הרבה רגעי קרינג' ב"חתונה ממבט ראשון", אבל אין מביך ומכעיס יותר משליחת הידיים של דנית לאמיר בכל פעם שהיא חושבת שהוא מגלה בה קמצוץ של עניין. הוא, כידוע, לגמרי לא סופר אותה. הוא טיפוס חמקמק עם חיוך נכלולי, יכול להתחיל קריירה שנייה כבלנדר של נינג'ה ובעל זכות אמיתית לקבל כאפה מצלצלת מכל בחורה מעתה ועד עולם - אבל לא הוא הסיפור בהקשר הזה, אלא הניסיון העיוור עד להכעיס של דנית לקבל ממנו פידבקים. בכל פעם שהיא נוגעת בו, עולה לאמיר משהו בגרון ונראה שהוא מרגיש צורך להקיא. לו היה יכול, היה בורח הכי רחוק מכאן, העיקר שהאצבעות שלה יפסיקו למולל לו את העורף.

זו סיטואציה בעייתית להיות בה משני הצדדים, זה של ה"תוקף" וזה של ה"מותקף". סביר להניח שגם דנית הרגישה (מה סביר להניח? בטוח הרגישה), אבל עדיין לא הפסיקה לנסות. זה קרה לכולנו, שרצינו יותר וניסינו לשכנע את הצד השני שגם הוא רוצה, רק שבחיים האמיתיים זה נגמר אחרי שניים, שלושה או מקסימום ארבעה דייטים. בסוף לאחד הצדדים, לרוב הנגוע ולא הנוגע, נמאס והוא פשוט מחליט להמשיך לדרכו. אמיר סימן לעצמו את 42 הימים כיעד ובדרך היה צריך לעבור ולהעביר הרבה סבל. הבעיה של דנית היא שעד לרגע האחרון היא לא קלטה את זה.

גם דנית עצמה הודתה בכך שבאיזשהו שלב היא כבר יצאה מזה. בגלל המניפולציות הזולות של אמיר והרבה שכנוע עצמי היא נשאבה פנימה ואיתה הידיים שלה. תמיד דורשים מאיתנו לא להאשים את הקורבן, אבל במקרה הזה הוא די תורם לסיטואציה.

**
בניגוד להרבה מהלכים כושלים של המומחים בעיני עצמם, הליהוק של הגר לתכנית מושלם. למי שזוכר, הבחירה שלהם לשידוך לניר הייתה בין מורן שינדלר החייכנית לפרצוף ה"תמיד נראה שאני לועסת מסטיק כשאני מדברת" של הגר. לזכותם ייאמר שהם ראו את מה שאנחנו ראינו - עם מורן, כנראה, זה היה הולך למקומות חיוביים יותר עם ניר, ולו בזכות החייכנות שלה, ומקומות חיוביים הם לא מה שהתכנית רוצה להגיע אליהם. אז הם הלכו להגר.

נוסחה מנצחת לא מחליפים, ולא הייתה שום סיבה שמה שעבד עם שירי לא יעבוד עם הגר. ואכן, הגר היא שירי משופרת - יותר מתוסבכת, יותר שתלטנית, פחות עם ביקורת עצמית. שירי החלה מאותה נקודה, אבל עברה תהליך אמיתי, תוך שהיא מודעת לחולשות שלה ומתמודדת איתן באמת. הגר עוברת תהליך רק בכאילו - צעד קדימה, שניים אחורה, תמיד חוזרת לאותה נקודה. אם היא לא מסוגלת להתמודד עם השדים של עצמה, היא בוודאי לא יכולה להתמודד עם סיפורי "יפנים שעובדים על נוסחות מוזרות לפוצץ את העולם" של ניר. ההימור הוא שעליהם לא נראה את הספין-אוף "תראו כמה אנחנו מאושרים ביחד אחרי חתונמי".

שמתם לב שבכל פעם שניר מדבר הוא מטעים את המילה האחרונה? הוא לא רומנטיקן, הוא פרשן. באותה מידה שבה הוא מספר על מערכת היחסים עם הגר הוא יכול להסביר באותה אינטונציה את הטייק שלו על מערכת היחסים בין ביבי וגנץ או על הקלאסיקו בין ריאל לברצלונה. ועדיין, מגיע לו יותר כי בסך הכול הוא בחור טוב עד מצוין. מעניין אם הוא הבין את זה ביום ההחלטה או בזה שאחריו.

רוני ונועם הם הסיוט של ההפקה. כשהיו בירח הדבש, רוני כולה בבאסה מהאקסטרה סמול ששידכו לה, נועם לקח את העסק לידיים וביקש ממנה לפחות לעשות פאן. היא הפנימה. החיבור ביניהם לא היה אמיתי בהתחלה, אבל ההחלטה לצפצף על הכללים ולהעביר את התקופה בסבבה הובילה אותם למקומות יפים. Fake it till you make it - והם אכן made it.

בפעם היחידה שרוני השתחררה מהאסקפיזם היא נזכרה שהיא צריכה שלגבר שלה יהיה עתיד ונכנסה למרה שחורה. רוני חזרה לאחרונה סופית ממיאמי, והדיבור היה שלפחות חלק מזה קשור לנועם (לא ידוע אם זה נכון), אבל לפחות בתוכנית עצמה הם הגיעו למאה אחוזי הצלחה. הייתה לכך סיבה טובה: בניגוד לשאר הזוגות הם מתקשרים בלי לפחד. עזבו את דובי ואריק, אפילו זה שהוא בסביבה דניס שוקל מילים כשהוא מדבר עם הדר, ועל אמיר-דנית וניר-הגר מיותר להכביר מילים בהקשר הזה.

שתיקות מצטלמות טוב יותר ולכן התקשורת הגלויה בין נועם ורוני, שהציפו כל בעיה ופתרו אותה בזמן אמת, הפכה אותם לאויבי הרייטינג. כל סינק בהשתתפותם צריך להיגמר מהר כדי שלא נירדם. אכזרי ולא צודק, אבל זו המציאות. להבדיל, גם דובי ואריק הם אויבי רייטינג, אבל מסיבות הפוכות לחלוטין: מלכתחילה לא היו ביניהם שום נושא שיחה, חיבור או רצון כלשהו להיות יחד. לא ברור מה יותר זריז: ה"ביי" שדובי אמרה לאריק כשעזבה את הדירה או ה"ביי" שאנחנו אמרנו לשניהם. לא סתם ההפקה דאגה להעלים אותם בערך מהשבוע השני.

דניס והדר הם הזוג עם הבסיס הכי חזק להצלחה. הם ימשיכו מעבר לתוכנית ומעבר מעבר. כרגע נראה שדניס יותר בעניין ואף אחד לא סגור אם הדר רוצה אותו או את הכסף שלו, אבל יש שם אופק. חבל שאת הדרבי בינה לבין אמא שלו לא נזכה כבר לראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully