אשה תופסת את בן זוגה בוגד בה. ShutterStock
ShutterStock

הכינה נקמה כואבת לבעלה הבוגד - אך חשפה פרט שהסית את הרשת נגדה

29.5.2020 / 0:39

נקמות אכזריות בבני זוג בוגדים בדרך כלל מתקבלות ברחבי הרשת בברכה ובהזדהות, אך במקרה הזה חשפה האישה הנבגדת פרט לא נעים על ילדיה שהצליח לשנות את דעת הקהל ולצאת נגדה

@kiannaconnelly

אישה ואם לילדים החליטה להשפיל את בעלה הבוגד כשריססה בספריי צבע הודעה צורמת על המזרן הזוגי שלהם. את המזרן המרוסס היא השאירה מחוץ לבית כדי שכל העולם יראה איזה בעל נורא יש לה.

בהודעה שרוססה באדום בוהק נכתב כך: "החלפתי את המנעולים, [שם הבעל]. קח את המיטה לבית של [שם הפילגש]. אני מתגרשת ממך. אמרתי לילדים מה עשית במיטה שלנו והם כבר לא אוהבים את אבא".

הנקמה הכואבת של האם בבעלה הבוגד. Reddit, צילום מסך
הנקמה הכואבת של האם בבעלה הבוגד/צילום מסך, Reddit

בדרך כלל מעשי נקמה בבני זוג בוגדניים מתקבלים באהדה ברשת, אך לא במקרה הזה. רבים זעמו על האם שהחליטה לשתף את הילדים במעשי הבגידה של אביהם. התמונה של המזרן מחוץ לבית המשפחה, שצולמה ככל הנראה אי שם באוסטרליה, שותפה ב"רדיט" בסוף החודש וזכתה לתגובות קשות: "להביך את בן זוגך על הבגידה בך זה בסדר לדעתי, אבל לילדים שלך מגיע להישאר בקשר עם אבא שלהם. לא שישמיצו אותו על משהו שבכלל לא קשור אליהם", כתב אחד בתגובה ואחר הסכים: "כמי שעבר גירושים, אני יכול לומר לך כמה זה רע לגרור את הילדים לזה. הילדים זקוקים לאבא". אדם נוסף כתב: "אל תכניסי את הילדים לזה! לעזאזל, למה אנשים תמיד מנסים לשתף ילדים בבעיות של מבוגרים??".

אחרים תמכו במעשיה של האם, "אם יש לך אישה וילדים, אתה בוגד בכל המשפחה שלך. הם [הילדים] כבר מעורבים", כתב אחד ואחר הוסיף: "לבוגדים מגיע להיענש. אני לא חושב שזה היה לא מוצדק. במיוחד אם הם היו נשואים עם ילדים". אדם נוסף כתב: "הוא הכניס את הילדים לסיפור בכך שהוא בגד באמא שלהם. האם ציפיתם שהיא תשקר להם ולא תסביר למה אבא לא חוזר היום הביתה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully