אשה עם אוזניות במיטה. ShutterStock
ShutterStock

המהפנט שמוציא ספרי אודיו ארוטיים: "אני מענג מעל ל-50,000 נשים ביום בלי לגעת בהן"

10.7.2020 / 12:10

דוולין ויילד סייע בעברו לאנשי עסקים אמביציונים להשיג את מטרותיהם וכיום מסייע לטענתו לנשים לחוות אורגזמות עצמתיות דרך ספרי אודיו אותם הוא מקליט בקולו המהפנט. אתן מוזמנות לנסות בעצמכן

חשפנית הפכה למכשפת מין - שמגבירה אורגזמות בעזרת כישוף/עריכה: שניר דבוש

המהפנט דוולין ויילד בן ה-49 נהג לסייע לאנשים - ובעיקר לאנשי עסקים בתחילת דרכים - להשיג יעדים. כעת ספרי האודיו הארוטיים שלו מבטיחים לנשים לחוות את "האורגזמות החזקות ביותר בחייהן"
- וכל זה רק באמצעות הקול שלו.

הוא סיפר ל"דה מירור" את סיפורו המהפנט, תרתי משמע. "אם הייתם אומרים לי לפני עשור שאעניק ל-50 אלף נשים ביום אורגזמה הייתי צוחק, אבל זה מה שאני עושה היום - מהסטודיו שבחצר שלי", הוא סיפר, "נשים משלמות לי כדי לחוות אורגזמות, אבל מעולם לא הנחתי אצבע על אף אחת. הן רק מקשיבות לקול שלי".

ויילד הוסמך כמדריך NLP (ניתוח לשוני פיזיולוגי) בשנת 1988, עסק כמהפנט במשך 20 שנה וסייע להחדיר באנשי עסקים מוטיבציה להשיג את יעדיהם. רק בחמש השנים האחרונות הוא החל להתמקד בהפקת ספרי סאונד ארוטיים והוא מודה שזו "העבודה הכי טובה בעולם". "למרבה האירוניה, זה קרה אחרי שחברתי עזבה אותי", הוא סיפר, "כשהיינו יחד, נהנינו לקרוא ספרות ארוטית כחלק מחיי המין הבריאים שהיו לנו. היא אהבה שקראתי לה קטעים ארוטיים, אך בתור דיסלקט, זה הרגיש לי טבעי יותר להמציא מהראש. בהמשך זה הגיע לשלב שבו כל מה שהיא רצתה זה שאני אדבר אליה. פעם אחת קרה שהיא האזינה להודעה קולית רגילה ששלחתי לה - וקיבלה מזה אורגזמה".

הוא הוסיף: "אני יודע שזה נשמע מצחיק. אולי אתם חושבים, 'וואו, איזה מזל יש לה', אבל היא אמרה שזו בעיה מכיוון שכבר לא הייתה לה שליטה על הגוף שלה. היא אמרה לי שאני יכול לקרוא את תחזית מזג האוויר והיא תחווה אורגזמה מזה". השניים נפרדו מאז וזמן קצר לאחר מכן ויילד תהה האם הוא יכול לנצל את המתנה הלא שגרתית הזאת כדי להסב לנשים אחרות אושר. "הקלטתי את הסיפור הראשון שלי, 'לפתות אותי', באייפון. שמתי אותו ביוטיוב ב-2014 כדי לראות אילו תגובות אני מקבל. השתמשתי בכישורי ה-NLP וההיפנוזה שלמדתי והכנסתי אותם לסיפור מלוכלך על פיתוי בחוף הים", בלי שום פרסום, הקטע צבר 10 אלף צפיות וזכה להרבה תשומת לב. נשים פנו אליו וסיפרו לו כמה האורגזמה שחוו הייתה אינטנסיבית. הוא סיפר: "התחלתי ליצור סיפורים נוספים ולשים אותם בפלטפורמות אחרות כמו Sound Cloud, MixCloud ו- Pornhub. אחרי שלושה חודשים השקעתי בציוד הקלטה ובידוד רעש והפכתי את המשרד שלי לסטודיו ראוי".

אחד מספריו הארוטיים של המהפנט דוולין ויילד. wyldedesires.com, אתר רשמי
אחד מספריו הארוטיים של המהפנט דוולין ויילד/אתר רשמי, wyldedesires.com

ככל שהביקוש להקלטות האודיו הארוטי שלו גברו, ויילד החל לגבות עליהן כסף והחל למקד את כל תשומת הלב שלו בזה. "בשנה האחרונה הכנסותיי נבעו רק מקטעי קול ארוטיים. אני לא רוצה לחשוף כמה אני מרוויח, אבל זה בהחלט מספיק בשביל שאחיה בנוחות. עד כה יצרתי 24 ספרים ועוד הרבה על הכוונת. חלקם זמינים בספרי השמע של אמזון, אחרים זמינים רק באתר שלי. הפופולרי ביותר - שהגיע ל-300 אלף הורדות - הוא פנטזיה על מין אוראלי. רוב הגברים רוצים להיות טובים בהענקת מין אוראלי, אבל הם כנראה לא. בחיים האמיתיים אני יודע שאני יכול להעניק לאישה אורגזמה שנמשכת שעה ואני מקווה שזה מועבר בספרי האודיו שלי".

מאז הסגר הקורונה, הוא ראה עלייה במספר הכניסות לאתר שלו. הוא הוסיף: "אם אתה לא יכול לצאת ולהתרועע עם אנשים, מדוע לא לשפר את חיי המין שלך בבית? אני מעודד אנשים להירשם כמנויים והמנוי החודשי בבריטניה עומד על 8 דולר. עבור סיפורים בהתאמה אישית, זה יעלה לכם בסביבות 500 דולר. אני גובה 100 דולר לקטע קול של 10 דקות - אך בדרך כלל כל סיפור אורך כ-30-50 דקות (300-500 דולר). הלקוחות נאמנים. בואו נודה בזה, אורגזמות זה דבר ממכר".

האזינו לאחד מסיפוריו הארוטיים:

"קיבלתי בקשה לסיפור אירוטי עם תמנון"

דוולין ויילד מנצל את ההזדמנות כדי לשכנע את לקוחותיו ללכת על הפנטזיות הכי פרועות שלהן ולא להתפשר על פחות מזה. הוא מספר: "מחצית הלקוחות הם גברים שנותנים במתנה לפרטנריות שלהם את החוויה הייחודית הזאת. זו דרך בטוחה לנסות שלישייה, או להתנסות במשהו כמו BDSM, שאתה אולי לא מרגיש אמיץ מספיק להתנסות בו בחיים האמיתיים". ויילד מספר על בקשות שהוא מקבל מהלקוחות שלו: "אני לא שופט. כל מיני דברים מדליקים אנשים. אישה אחת ביקשה ממני ליצור פנטזיה עליה מאוננת עם מלפפון, אותו היא הגישה לאחר מכן בסנדוויצ'ים לחברותיה. קיבלתי בקשות לפנטזיות שמערבות אורגיות, אנשי זאב ואפילו תמנון. אני אף פעם לא צוחק על שום דבר שאני מקבל. זה לא יכבד את האנשים שחלקו איתי את הרצונות העמוקים ביותר שלהם. זו זכות לקבל את אמונם".

הוא הוסיף: "חשוב לי לכבד את הנשים שפונות אליי. לכל אישה מגיע לחוות אורגזמות חזקות. זה כל כך מתגמל כשמישהי כותבת לי 'אני בת 43, הייתי נשואה 15 שנה, אבל אתה הענקת לי את האורגזמה הראשונה שלי'. אחד הדברים שמונעים מנשים להגיע לאורגזמה זה לחץ, חוסר היכולת 'להרפות'. אני מזמין אנשים לשתף במה שמדליק אותם, לתת לדמיון שלהם להשתולל, כי זה רק הם שמאזינים לי באוזניות שלהם. שמע אירוטי הוא חוויה מאוד אינטימית".

ויילד מודה שגם הוא נדלק מהסיפורים שלו, "זה יהיה סימן רע אם לא. אמרו לי שיש לי קול נעים, וזה מצחיק כי כילד נשמעתי כמו גובלין. מבחינת מראה אני רק 5 מתוך 10, אבל הייתי מתאר את עצמי כמאהב נדיב עם ליבידו גבוה. אני לא אוהב שהתמונה שלי מתפרסמת מכיוון שהיא הורסת את האשליה".

אחד מספריו הארוטיים של המהפנט דוולין ויילד. wyldedesires.com, אתר רשמי
עוד אחד מספריו הארוטיים של דוולין ויילד/אתר רשמי, wyldedesires.com

ויילד מספר כי חווה בעצמו הטרדות מאז שהתפרסם, "אישה אחת טסה מקנדה ודרשה שאשכב איתה. אחרת איימה לפגוע בכלבי ההצלה שלי אם לא אקיים איתה יחסי מין. למרות שאני כרגע רווק ואני מקבל הרבה הצעות לסקס, מעולם לא שכבתי עם לקוחה, זה לא מקצועי. מעולם לא הייתי לא נאמן, למרות שבנות זוג שלי מקנאות בקריירה שלי. אחרי הכל, אלפי נשים ביום חוות אורגזמות מהאזנה אליי, זה נורמלי להרגיש מאוימת. כשאני יוצא עם מישהי, אדבר איתה בשמחה מלוכלך אם היא רוצה שאעשה זאת - אבל לא כל לילה. אני חושב, כותב ומקליט סיפורים מלוכלכים כל היום. אני לא רוצה לקחת את העבודה שלי למיטה".

הוא סיכם: "התפקיד שלי הוא יוצא דופן, אבל אני נהנה מאוד, זה מאוד מתגמל ואני תמיד חושב על דרכים חדשות להעניק לנשים הנאה. מה עוד גבר יכול לבקש?"

רוצות לנסות? קבלו הנחיות:

1. למאזינות מומלץ להיות לבד, עם עצמן, כ-40 דקות ללא הפרעה. מומלץ לשכב על מיטה, עירומות ולהשתמש באוזניות לחוויה האינטימית ביותר.

2. יש נשים שחוות אורגזמות חזקות "בלי לגעת", אם כי אחרות משתמשות בשמע ככלי אוננות מודרך. לא משנה מה עובד בשבילך - הדגש הוא שגופך והתת מודע שלך יעשה את מה שמושלם עבורך.

3. לכל סיפור יש מבוא מובנה המעודד את המאזינות להירגע. סיפור פשוט נפתח תוך שימוש בדימויים מרגיעים, עדינים ויפים (למשל פתיחת עלי כותרת של ורדים, טל נוצץ, יערות ונופים). השפה הופכת בסופו של דבר למפורשת יותר מבחינה מינית.

4. נעשה שימוש בטכניקות היפנוזה, אולם גם אם תכנסי למצב דמוי טראנס, עדיין תוכלי לצאת מזה אם תבחרי בזאת.

5. יש נשים שיחוו מספר אורגזמות ואילו אחרות יצטרכו להקשיב לקטע מספר פעמים לפני שיגיעו לאורגזמה. אחרות עשויים למצוא שזה פשוט מסייע להן לשינה ולרגיעה.

בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully