זוג מקיים יחסי מין במיטה מתחת לסדינים. ShutterStock
ShutterStock

מהמיסיונרית לנשר: מה התנוחה המועדפת שלכם אומרת עליכם

24.7.2020 / 0:00

גורו הסקס קייט טיילור טוענת שהתנוחה האהובה עליכם בחדר המיטות מגלה עליכם לא מעט סודות - ומעניקה טיפים לחובבי התנוחות הביזאריות יותר ופחות

אנשים מנסים תנוחות מין ברחוב במסגרת ניסוי של מגזין קוסמופוליטן/Cosmopolitan

בסרטון: אנשים מנסים תנוחות מין - ברחוב

על אף שקיימות מאות תנוחות מין אפשריות (כן, מאות!) על פי הקאמה סוטרה, מומחים מאמינים שרובן הן וריאציות של קומץ תנוחות ספציפי. גורו הסקס קייט טיילור מאמינה גם שהתנוחה המועדפת עליכם אומרת הרבה על ההעדפות שלכם בחיים ובמיטה ולא רק על ההעדפות שלכם - אלא גם על אלו של בן/ת זוגכם. טיילור חשפה בפני "הסאן הבריטי" מה משמעותה של כל תנוחה - והוסיפה טיפ לכל מי שאימץ אותה לעצמו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זוג מקיים יחסי מין במיטה מתחת לסדינים. ShutterStock
מה התנוחה המועדפת אומרת עליכם? גורו הסקס מגלה/ShutterStock

המיסיונרית

התנוחה המיסיונרית. ShutterStock
התנוחה המיסיונרית/ShutterStock

תנוחת המין הקונבנציונלית והאהובה אצל נשים על פי מרבית הסקרים מוכיחה שאנחנו כנראה אוהבות את הדרכים המסורתיות. המיסיונרית, יחד עם הכפיות והלוטוס, מביאה למגע מקסימלי של עור על עור ומעוררת פרץ של אוקסיטוצין - "הורמון האהבה", המופרש אצלנו גם במהלך האורגזמה. בתנוחה זאת את מרגישה את בן הזוג שלך על כל חלקיו, יכולה לקרב אותו יותר אליך בכריכת הידיים והרגליים סביבו ולעטוף אותו בנשיקות.

הצד שלו: אם הוא גבר "מיסיונרי", הוא אוהב את האינטימיות שבסקס כמו גם את ההרגשה הגופנית. זו לא התנוחה הכי מעוררת שלו (בשביל זה יש דוגי), אך התנוחה הזאת מעניקה לו את ההזדמנות לצפות בך נהנית ולפעמים זה אומר הכל.

טיפ: התנוחה המיסיונרית טובה ונעימה, אך היא יכולה להכניס אתכם לשגרה מאוד מהר. נסו לרענן מדי פעם. זה יעצים את העוררות המינית שלך ויעניק לך אורגזמה עוצמתית יותר. נסו כל תנוחה נוספת אחרת ברשימה שלפניכם לפני שתחזרו למנסיונרית כדי להזכיר לעצמכן מה אתן כנראה מפסידות.

כפיות

תנוחת כפיות. ShutterStock
תנוחת כפיות/ShutterStock

לפעמים בעיות גופניות גורמות לאנשים לבחור בתנוחת הכפיות - כמו הריון, מחלה או כאבים. אם את בכושר ועדיין מעדיפה לקיים יחסי מין בתנוחת כפיות, את כנראה אוהבת את האינטימיות של המגע הגופני המלא עם בן הזוג. אולם, את עדיין מפנה גב לפרטנר שלך - ולכן אולי את מפנטזת על מישהו אחר, אולי יש לך בעיות אמון, שונאת את הזקן שלו או את הבל הפה שלו. לחלופין, אולי את פשוט נהנית מהוויברציות של נקודת הג'י שאת חווה מהתנוחה הזאת.

הצד שלו: אם הוא אוהב כפיות, הוא אוהב להיות קרוב אליך, מכל הבחינות. זו לא תנוחה קלה לגברים מכיוון שיש בה מעט מאוד אפשרות לתנועה, אבל הוא זוכה לחקור את גופך בידיים.

טיפ: נסו דוגי. את תמשיכי לעורר את נקודת הג'י וזה ירגיש עצמתי יותר לשניכם.

דוגי

תנוחת דוגי סטייל. ShutterStock
תנוחת דוגי סטייל/ShutterStock

אם את חובבת דוגי סטייל, את גאה בעצמך על כך שאת יודעת כיצד לענג את אהובך. את רואה בסקס דרך להרשים. לפעמים את שומרת על רגשותיך בסוד. מצד שני, אולי את פשוט רוצה לגמור עם זה כבר, מאחר שרוב הגברים מגיעים לסיפוק מהיר בתנוחה הזאת.

הצד שלו: גברים אוהבים את זה - זו התנוחה הכי ראשונית וחייתית שיש, שמעניקה להם את התחושה המענגת ביותר שיכולה להיות. אולם, הריגושים הדוחקים האלו באים להם על חשבון האינטימיות - זה המרחק הכי גדול שתוכלו להגיע אליו ביניכם בזמן סקס. אם הוא אוהב דוגי סטייל, כנראה שהוא מסוג הגברים שלא בנויים למחוייבויות.

טיפ: נסו את התנוחה המיסיונרית (או הנשר) ולצורך אינטימיות נוספת - שמרו על קשר עין. כן, זה ירגיש אינטימי עד אימה, אבל זה מה שאתם צריכים כרגע כדי להרגיש קרובים יותר.

הלוטוס

תנוחת הלוטוס. ShutterStock
תנוחת הלוטוס/ShutterStock

הלוטוס היא תנוחת יוגה בה יושבים בשיכול רגליים. בסקס זו לא תנוחה קלה במיוחד להגיע אליה או להימצא בה לאורך זמן, אך היא מציעה קרבה ללא תחרות. אם את אוהבת את זה, את מתגאה בכושרך הגופני ובטיפוח מערכות היחסים שלך. את אוהבת עבודת צוות ונוהגת לבנות היטב את הקשרים הרגשיים שלך.

הצד שלו: אם הוא חובב לוטוס, הוא כנראה טיפוס רוחני אך בהחלט פסיבי. הוא רוצה שתיהני ושמח לעזור לך להגיע לסיפוק, גם על חשבון ההנאה שלו עצמו. הוא מתגאה בכך שהוא פתוח רגשית ואוהב לשתף.

טיפ: פלפלו את העניינים קצת וקיימו יחסי מין בעמידה כשאתם נשענים על הקיר. זה יזריק ספונטניות ותאווה גולמית למערכת היחסים שלכם.

69

תנוחת 69. ShutterStock
תנוחת 69/ShutterStock

זו התנוחה האהובה על 13 אחוזים מהנשים ורק על 8 אחוזים מהגברים, על פי סקר שנערך בבריטניה. אם את ב-13 האחוזים הללו, את מאמינה ב"לתת ולקבל" ולא אוהבת שמסתכלים עליך במהלך "העבודה". אם את מעדיפה להיות מעל בתנוחה הזאת, יש לך ביטחון גופני גבוה ואת אוהבת לתפוס פיקוד. אם את מעדיפה להיות מתחת, ייתכן שאת פחות פתוחה לגיוון - או שיש לך חוסר ביטחון בנוגע למראה שלך.

הצד שלו: אם זו התנוחה האהובה עליו, הוא כנראה אוהב את הנוחות והיעילות שבדבר. זה גם עושה לו את זה לדעת שאת נהנית בזמן שהוא נהנה. הוא כנראה לא המאהב הכי טוב שיש, אבל הוא אכפתי.

טיפ: נסו מיסיונרית, רק שבמקום "לדחוף", שיתנדנד קדימה ואחורה, כך שזה יעורר את הדגדגן שלך.

בעמידה

סקס בעמידה. ShutterStock
סקס בעמידה/ShutterStock

בעמידה

התנוחה המסורתית לקוויקי. היא מעניקה ריגוש מהיר בעיקר כשהזמן קצר והמיקום לא אידאלי. אם זו התנוחה המועדפת עליך, את הרפתקנית ואוהבת ליהנות מהרגע. זה נותן לך את החופש לבטא את תאוותך בכל עת ושומר על חיי המין שלך בלתי צפויים ומרגשים. אם אתם גם עומדים זה מול זה, זה מאוד אינטימי, מכיוון שאתם זקוקים לאחיזה צמודה בכדי להישאר זקופים.

הצד שלו: אם הוא אוהב את תנוחת "הברכיים הרועדות" - ורק שני אחוזים מהגברים אוהבים את זה - הוא לא מחפש ליצור קשר אינטימי אלא רק הנאה של רגע.

טיפ: אם יש לך זמן רק לקוויקים, נקי מקום בלוח השנה שלך. הכירי אנשים, צאי לדייטים. סקס הוא לא כל מה שאמור לחבר ביניכם. את צריכה לטפח את מערכת היחסים שלך גם ע"י שיחות.

הבוקרת

תנוחת הבוקרת. ShutterStock
תנוחת הבוקרת/ShutterStock

אם את אוהבת לרכוב על הגבר שלך, את בטוחה מאוד בתשוקה ובאטרקטיביות שבך. את גם חסרת סבלנות ורוצה למקסם את העונג שלך בזמן הקצר ביותר. בסקר שבוצע בבריטניה נמצא כי הבוקרת הייתה התנוחה המועדפת על נשים לצורכי סיפוק מהיר. בשבילך ההתרגשות מגיעה משליטה. את אוהבת לראות את ההשפעה שלך על בן הזוג שלך ולהצליח להקניט אותו.

הצד שלו: אם הגבר שלך אוהב להיות השור הזועם שלך, הוא שמח לראות את העונג שלך מעל הכל. הוא אכפתי ובעל יכולת הסתגלות. הוא לא מרגיש מאוים כשאת תופסת שליטה שם.

טיפ: אם את לוקחת פיקוד על ההנאה שלך שוב שוב, את עשויה להפוך לממורמרת והגבר שלך ירגיש שהוא אפילו לא צריך להיות שם בשבילך. שמרי על איזון במיטה ובמערכת היחסים שלך - ולפעמים תני לו לשלוט. עברי לתנוחה המיסיונרית ולעמידה כדי לאתגר גם אותו.

בוקרת הפוכה

תנוחת הבוקרת ההפוכה. ShutterStock
תנוחת הבוקרת ההפוכה/ShutterStock

מבחינה פיזית זו תנוחה מעולה לנשים, שכן במצב זה את מגרה מקומות שבדרך כלל קשה להגיע אליהם. זה גם שם אותך במושב הנהג ומאפשר לך להתמקד בהנאה שלך מבלי שיצפו בך. את יכולה לפנטז שהבחור שלך הוא כל אחד בעולם ואת חופשיה להשתמש בידיים שלך על גופך, על גופו, כרצונך.

הצד שלו: אם הגבר שלך אוהב את זה, הוא אמיץ. זו תנוחה מסוכנת בשבילו שעלולה לפגוע ב"גבריות" שלו אם תחליקי או תקפצי בהתלהבות רבה מדי. הוא מוכן להסתכן בשבילך, זה גם אומר משהו.

טיפ: חזרו ליסודות - הקדישו זמן רק לנשיקות והגיעו לבסיס הראשון או השני. למדו אחד את השני מה באמת עושה לכם את זה והיפתחו לפנטזיות האהובות עליכם. הסקס יהיה אפילו לוהט יותר.

הנשר

תנוחת הנשר. ShutterStock
תנוחת הנשר/ShutterStock

כמו בתנוחה המיסיונרית, רק כשהרגליים שלך באוויר. אם זו התנוחה האהובה עליך, את רוצה לענג את הפרטנר שלך ולהציג את עצמך כנועזת. את גם נהנית מהתחושה שלוקחים עליך שליטה במידה מסוימת.

הצד שלו: אם הוא חובב נשר, הוא רואה עצמו כמאהב נלהב ונהנה לתת הכל בחדר השינה. אכפת לו מההנאה שלך, הוא נהנה לצפות באקט, מעולה בזה והוא בעל סיבולת - כיוון שהרבה גברים לא יחזיקו מעמד זמן רב בתנוחה הזאת.

טיפ: הנשר מציע וריאציות קלות נוספות. למשל, הניחי את כפות הרגליים שלך על החזה שלו, עטפי את הקרסוליים שלך סביב צווארו או הניחי רגל אחת על המיטה. תפתיעי אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully