סקס. ShutterStock
ShutterStock

זהירות: 7 דברים שאסור לעשות בסקס ראשון עם פרטנר חדש

1.7.2020 / 11:00

אין כמו הפעם הראשונה שעושים סקס עם מישהו חדש - זה מרגש, זה מלהיב, אבל ביננו - גם טיפה מלחיץ. אז כדי שלא תעשו טעויות קריטיות, הנה כמה דברים שלא מומלץ למהר איתם

אולי גם לכם יש זוגיות חדשה, ועוד מעט יגיע הרגע שבו תיכנסו בפעם הראשונה למיטה. אהבה חדשה זה אמנם מלהיב, אבל גם מפחיד, במיוחד אחרי מערכת יחסים ארוכה שבה הכל היה ידוע מראש על גבול המשעמם - למצוא את עצמך בסיטואציה שבה צריך להתפשט מול מישהו חדש ולהישפט על הביצועים שלך, זה לא פשוט.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ברור שכולנו נשפטים על ביצועים, אל תהיו תמימים - אבל גברים ונשים נשפטים על נושאים שונים - גברים נשפטים על משך הזמן שהם מצליחים להחזיק מעמד ועל גודל האיבר, ונשים בעיקר על המראה החיצוני. ובכל זאת, עדיין קיים איזה שהוא קונצנזוס לגבי דברים שממש לא מומלץ לעשות בסקס הראשון, לא משנה לאיזה מין או ג'נדר אתם שייכים.

סקס. ShutterStock
בלי שקרים בפרסום/ShutterStock

לשקר בפרסום
הסקס הראשון הוא זה שיתווה את המשך הדרך במיטה, ולכן אחת הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים היא לשחק אותה מישהו אחר - יותר מינית, יותר מתלהבת, אוהבת למצוץ, מת על פור פליי, אוהב להתכרבל, וכולי. אנשים משחקים אותה פתוחים יותר ממה שהם, מספרים לפרטנר סיפורים על מה שהם אוהבים כדי להיראות יותר מגניבים ממה שהם, ועושים בפעמים הראשונות דברים שהם לא יעשו אחרי חודשיים ביחד. וחבל. אין ספור פעמים פגשתי אנשים משני המינים שמסתובבים מאוכזבים כי "מכרו" להם משהו לגמרי אחר בהתחלה, ברוב הפעמים יותר מעניין ממה שזה באמת. עדיף להיות מראש פריג'ידיים ומשעממים מאשר להתעורר אחרי חודש כועסים ומאוכזבים.

לרצות את הפרטנר
כן, אני יודעת, הנטיה היא לנסות למצוא חן בכל מחיר, אבל זו טעות. זו בעיה שנחלקת שווה בשווה בין גברים לנשים. אצל גברים הבעיה היא שהם תמיד זוכרים רק את הבחורה הקודמת ששכבו איתה, וממשיכים לעשות את מה שעבד שם, מה שכמובן לא עובד עם הבחורה החדשה, ולנשים יש נטייה לזייף, לא רק אורגזמה אלא גם הנאה מכל מה שהוא עושה, כדי חלילה לא להעליב אותו ולגרום לו לצאת מבואס מהסקס הראשון. עזבו שטויות - סקס טוב זה סקס של שני אגואיסטים. כשמתעסקים בלרצות את הפרטנר, גם לא מצליחים לרצות אותו וגם לא נהנים. אם כל אחד דואג לעצמו, כולם נהנים בוודאות וגם לומדים מאד מהר מה השני אוהב. אין חורים בתיאוריה הזאת, בחיי.

לדבר יותר מדי
שיחות מפורטות מדי על הסטיות המוזרות של כל אחד, בקשות קיצוניות כמו סקס אנאלי, הערות על טיב הגילוח ודרישות משונות כמו ללבוש מדי אחות, כובע של אינדיאני או חסם פה. כל אלה דברים לגיטימיים לחלוטין, שלא תחשבו שאני נגד. פשוט על ההתחלה זה קצת מלחיץ בשביל הרוב. תשמרו לעצמכם קצת אינפורמיישן. לא צריך טו מאץ'.

עוד בוואלה!

אז משם הכסף של אביבית בר זוהר? העלבון היקר של רמי ורד

לכתבה המלאה
סקס. ShutterStock
תהיו אגואיסטים/ShutterStock

לדבר מלוכלך מדי
אולי בגלל חשיפת יתר לסרטים קלישאתיים, דירטי טוק היא אחת ההתנהגויות הכי נפוצות באטמוספירה המינית הנוכחית. לא ברור למה, אבל מסתבר שבנות מתות על זה שגברים אומרים להן מה הם הולכים לעשות להן כי הן ילדות רעות ומלוכלכות, וגברים אפילו עוד יותר. הכל סבבה, תקללו אחד את השני כמו כורי פחם מצידי, אבל עת לכל דבר וזמן לכל נאצה. לא כדאי להגזים כבר בסקס הראשון, במיוחד עם נשים, שכידוע רואות גם סרטים אחרים, ובסרטים האלה הם מזדהות עם הנסיכה. רק אומרת.

לחקות סרטי פורנו
בכללי יש משהו דוחה במישהו שעושה סקס כאילו הוא מככב בסרט פורנו. הקולות, המחוות, התנוחות - הכל קצת סליזי מדי, במיוחד לסקס ראשון, וחוץ מזה, לדעתי זה מעיד על סוג של פסיכוזה. מה, אתה כזה לא יצירתי וכל כך חסר ביטחון שכל מה שאתה יודע לעשות במיטה מועתק מאיפשהו? חוסר חיבור לעצמך ולגוף שלך, במיוחד בפעם הראשונה, הוא לגיטימי, אבל יש גבול. אם מישהו יורק לך על הדגדגן לפני שהוא חודר אלייך קומי ולכי, כי יש עוד הרבה לאן לרדת משם, סו טו ספיק.

הרפתקנות יתר
ברור שגבר לא יכול לנסות סקס אנאלי עם מישהי שהוא שוכב איתה בפעם הראשונה - למה? כי זה לא נרנייה פה, זה למה. רוב הגברים יודעים את זה. הבעיה היא דווקא הנשים, שכדי להוכיח שהן סקס טוב והרפתקני, מחליטות לדחוף לו אצבע לתחת בלי לשאול והרבה יותר מדי מוקדם. אז נכון, האקס שלך ממש אהב את זה, אבל איתו היית ארבע שנים, הרגשתם מאד נוח ופתוח אחד עם השני, וגם, הוא בן אדם אחר! ניוז פלאש - לא כל גבר מרגיש בנוח עם חדירה כזאת, חלקם רק נבוכים, אבל יש כאלה שנחרדים רק מעצם הרעיון ומתייחסים לזה כאל סמי-אונס. פשוט אל תעשי את זה בפעם הראשונה, וגם אם אחרי חודשיים בא לך לנסות - תשאלי קודם. בעדינות. בלי ציפורניים.

סקס. ShutterStock
מה היא אמורה לעשות? לזייף?/ShutterStock

להשתמש באביזרים
זה נושא מסובך קצת יותר. מצד אחד אני הכי בעד לעזור לעצמך לגמור, במיוחד אם את אישה שלא גומרת מחדירה, או שפשוט לוקח לך זמן עד שאת מרגישה מספיק משוחררת כדי לגמור עם פרטנר חדש. לי אישית נראה לגמרי לגיטימי לשלוף איזה אביזר (קטן, דגדגני, לא איבר מין שמעוצב על פי דמותו של מישהו מהלייקרס, תירגעו), אבל מנסיוני וגם משיחות שניהלתי עם גברים, זה עושה להם ריגשי ועלול לגרום להם לאבדן חשק.

כששאלתי גבר לדעתו הוא אמר: "לא בפעם הראשונה - חכי עם הויברטור לפעם החמישית ורוב הגברים יוכלו להסתדר עם זה".

"אבל מה אני אמורה לעשות בפעמים הראשונות?" הקשיתי עליו "לזייף? להקריב את ההנאה שלי? ואיך ההשפעה של מישהי שלא גומרת בחמש הפעמים הראשונות על הביטחון העצמי של הגבר? ומה היא אמורה להגיד לו בפעם החמישית כשהיא מוציאה את הויברטור? זייפתי?".

לא קיבלתי תשובה מספקת (כלומר ניצחיתי) ואישית אני חושבת שאין שום סיבה שאישה תקריב את ההנאה שלה, לא בחמש הפעמים הראשונות וגם לא פעם אחת, כי לא משנה איך הופכים את זה, בסופו של דבר מישהו כאן ייאלץ לשקר או לוותר, וזו בדרך כלל תהיה האישה. אז אני פוסקת שכן - לגיטימי להשתמש באביזרים גם בפעם הראשונה. רצוי לא גדולים מדי, ואם אפשר, לעשות לו שיחה לפני כן ולוודא שהוא מגיע מוכן לאירוע. אם הוא לא יכול להתמודד עם זה, אז כנראה שחמקת מסקס מבאס למדי, ועדיף שתמצאי גבר עם יותר ביטחון עצמי. שילך לחפש את אחת מהנשים הנדירות האלה שגומרות בארבע שניות לא משנה מה עושים להן. שזה כמו לחפש את פרח לב הזהב או חד קרן, אז שיהיה לו בהצלחה עם זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully