גבר מצלם את עצמו עוקב אחרי בחורה ברחוב. 1st Person Approacher, צילום מסך
צילום מסך/1st Person Approacher

ככה יעשה לקריפ שצילם את עצמו עוקב אחרי נשים ומתחיל איתן

24.8.2020 / 14:00

סטוקר העלה ליוטיוב סרטונים שלו עוקב אחר נשים ברחובות כשהוא רכוב על אופניים ומתחיל איתן. הוא נעצר לאחר שהנשים נחשפו וסיפרו כיצד הוא הטריד וצילם אותן ללא ידיעתן. הוא מסר בתגובה: "האם אדם שמעולם לא דיבר עם נשים מהווה איום על האוכלוסייה הנשית המקומית?!"

גבר מתעד את עצמו עוקב אחרי נשים ברחוב ומתחיל איתן/1st Person Approacher

בסרטון - ככה נראה המעקב אחר אחת הנשים

גבר בריטי בן 30 נעצר בחודש שעבר לאחר שצילם את עצמו עוקב ומתחיל עם נשים ברחוב - ופרסם את זה ביוטיוב. הסרטון בן 5 הדקות שצולם בשתי עיירות בקנט, פולקסטון והיית', עורר זעם בקרב המקומיים, כשכמה מקורבנותיו נחשפו וסיפרו שצולמו ללא ידיעתן והורגשו מוטרדות. בסרטון נראה הגבר רוכב על אופניים, מתמקד בנשים צעירות, עוקב אחריהן באופניים שלו בזמן שהן הולכות ברחוב ופונה אליהן בכל מיני משפטי פתיחה, חלקם בלתי הולמים, בלשון המעטה.

ב"קנט לייב" דיווחו כי לפני שנעצר, כתב החשוד כי לא יחדל ממשימתו להתחיל עם נשים עד שמשטרת קנט תעצור אותו. הסרטן השנוי במחלוקת הועלה ב-18 ביולי בידי חשבון היוטיוב "1st Person Approacher", בו ניתן לראות את הרוכב על האופניים מנסה לפלרטט עם נשים. בקטע אחד הוא אומר: "אני ממשיך לעקוב אחר הטרף שלי בסוואנה הפתוחה". הסרטון זכה ליותר מ-26 אלף צפיות בערוץ, שיש בו 995 מנויים, לפני שהוא הועבר לצפייה פרטית בלבד שעות לאחר מכן.

גבר מצלם את עצמו עוקב אחרי בחורה ברחוב. 1st Person Approacher, צילום מסך
הסטוקר צילם את עצמו עוקב אחרי בחורה ברחוב/צילום מסך, 1st Person Approacher

כמה מהנשים שהופיעו בסרטון נחשפו בתקשורת, כולל אישה אחת שצולמה ללא הסכמתה ואמרה שהסרטון גרם לה להרגיש "לא בנוח". היא אמרה: "הוא פנה אלי כבר כמה פעמים ואני אחת הנשים בסרטון. הסרטון דווח למשטרה. זה יהיה נהדר אם אנשים יוכלו לדווח על כך ביוטיוב, מכיוון שהסרטון יוסר רק אם כמות גדולה של אנשים ידווחו עליו. לא ידעתי שזה צולם ובטח אני לא היחידה. אני מרגישה מאוד לא בנוח שאני מופיעה בערוץ היוטיוב הנורא הזה". אחת הנשים שהופיעה בסרטון תיארה את הבחור כ"פריק מוחלט" ואמרה: "הוא פנה אלינו ואמר 'אתן נראות כמו נשים שכיף לדבר איתן'. אני חושבת שהגבנו ב "לך מפה ווירדו, זו מצלמה? למה אתה מצלם אותנו?". אחרת סיפרה: "רק הלכתי לעשות שופינג ועכשיו אני בכל הרשת".

אישה נוספת נזכרה במפגש המצמרר שלה עם הבחור, שלטענתה עקב אחריה אל תוך הסופרמרקט. היא סיפרה: "היה בחור שעקב אחריי בשנה שעברה בסופר עם מצלמת GoPro. הוא ניגש אליי, שאל אותי שאלות מוזרות והמשיך לעקוב אחרי. ממש הייתי צריכה לפנות לקופאית שתתקשר למישהו כי הייתי בהפסקת הצהריים שלי ופחדתי לעזוב את הסופר. עזבתי את הסופר לפני שהוא שם לב, אבל אז ראיתי אותו שוב על אופניים שחורים חולף על פני כאילו הוא עוקב אחריי. ניגשתי ישר למשטרה".

סטוקר צילם את עצמו עוקב אחרי בחורה ברחוב. 1st Person Approacher, צילום מסך
הוא זרק הערות בלתי הולמות לנשים. אחר אחת מהן הוא עקב עד הסופר/צילום מסך, 1st Person Approacher

כמובן שהוא "אמן פיתוי"

בהודעה קצרה שהשאיר בעמוד שלו, הוא הסביר מדוע פעל כך. הוא כתב: "בקהילת מאמני הדייטים/היכרויות, אנו רואים הרבה תאוריות ורעיונות מפוזרים, אבל איך זה באמת נראה לעשות זאת בחיים האמיתיים? ואם זו לא הדרך הנכונה, אז מה כן? גבר אחד בשנות ה -30 לחייו, שמעולם לא דיבר עם נשים לפני שנכנס לג'ונגל העירוני כדי לנסות אינטראקציה עם המין הנשי. הוא מעולם לא דיבר עם נשים לפני כן או אפילו נישק אחת. האם הוא מהווה איום על האוכלוסייה הנשית המקומית!? האם הוא צריך להיות בכותונת משוגעים במחלקה לחולי נפש איפשהו!? מה שאתם עומדים לראות הן חוויותיו האמיתיות, שצולמו בוידאו, מנקודת מבט של הפונה הראשון".

התגובות לסרטון היו שליליות ברובן, כאשר צופה אחד האשים אותו ב"טרור נשים". הסרטון שותף מאז בקבוצות הרשת החברתית של פולקסטון וב"רדיט" שם רבים הביעו את סלידתם מהמעשים וטענו שהוא "מטרידן". אחד כתב: "הבחור קריפי וכנראה מסוכן. כמה מאותן נשים חשות מאוימות ובצדק. משהו רע מאוד קורה שם". הגולשים שם גם מצאו תגובות שלו לסרטונים בהם הוא מתגאה שהוא נושא איתו סכין ליתר ביטחון וגילו כי בעבר הוא היה חבר בקבוצות דיון של אינסלים (גברים המגדירים את עצמם ככאלה שלא מסוגלים למצוא קשר מיני או רומנטי, למרות רצונם. האינסלים לרוב מתבטאים באופן שלילי ותוקפני כלפי נשים ומאשימים את כל המין הנשי בשטחיות ומשיכה מינית למראה גברי מסוים מאוד). ברדיט טוענים כי גם מקבוצות האינסלים הוא הורחק בשל התבטאויות קיצוניות במיוחד.

משטרת קנט עצרה את החשוד ביום ראשון ה-19 ביולי בחשד להטרדה. הוא שוחרר בערבות עצמית ממעצרו והחקירה בעניינו נמשכת.

ככה זה נראה כשהסטוקר עוקב אחר "הטרף" שלו

והנה עוד תיעודים שלו מטריד נשים ברחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully