ארין קולין חושפת  בוגדים בטינדר. צילום מסך
צילום מסך

הנוקמת: חושפת גברים בוגדים שמחפשים סקס באפליקציות - ומגלה לנשותיהם

26.12.2019 / 9:16

לאם חד הורית בת 34 נמאס מגברים בוגדים והיא החליטה שהם צריכים לשלם ולכן היא משתמשת בטינדר כדי לחשוף אותם בפני בנות הזוג שלהם: "נשים צריכות לדאוג אחת לשנייה. לא רוצה שיעברו את מה שאני עברתי"

מערכת וואלה!

בסרטון - איך מגיבים בחורים בטינדר כשבחורה שולחת להם תמונה של איבר מינה?

גברים בוגדים בטינדר - כדאי שתתחילו להזהר. ארין קולין, מהנדסת מחשבים ואם חד הורית בת 34 מוושינגטון, החלה במסע צלב של אישה אחת כדי לחשוף כמה שיותר גברים בוגדים - על ידי איתור הנשים והחברות שלהן וחשיפתן למעשיו של בן זוגן. קולין מספרת שהיא עצמה נבגדה מספר פעמים לאורך השנים, כולל על ידי בעלה לשעבר, וכעת היא נחושה שלא לתת לנשים נוספות ליפול שבי לקסמיהם של הגברים הבוגדנים הללו.

הכל החל כשהיא הורידה טינדר כדי להכנס חזרה לסצינת הדייטים והייתה המומה לגלות כמה גברים מודים שהם נשואים או "מחפשים משהו דיסקרטי", או טוענים שהם בזוגיות פתוחה מבלי שבת הזוג שלהם מודעת לזה. היא החלה להשתמש ביכולות החקירה שלה, ובקריירה שלה כמומחית לכריית מידע כדי לאתר את הפרטנריות של הגברים הללו - ולחשוף אותן למעלליהם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

עד כה היא הצליחה לחשוף חמישה גברים וטוענת שלמרות שהנשים אליהן פנתה היו עצובות, הן הודו לה בסוף. אחרי שאחת מהן נחפשה למעשיו של בעלה היא כתבה לה: "הלוואי שהיו עוד נשים כמוך בעולם. אני אחות ועבדתי 80 שעות השבוע כדי שנוכל יחד במשפחה ללכת לדיסנילנד. זה אירוני שבזמן שאני עובדת בשביל המקום הקסום ביותר בעולם, הוא מחפש סקס בטינדר. זה עצוב שדבר כזה קורה אצלי בבית".

ארין הבהירה בראיונות שנתנה לתקשורת המקומית שהמשימה שלה היא לחשוף כמה שיותר גברים בוגדים. "אני לא יכולה לסבול בוגדים", היא מספרת, "בגדו בי בעבר לא פעם. זה כל כך מתסכל לגלות שעושים את זה מתחת לאף שלך במשך שנים, ואף אחד לא אמר לי על זה כלום. כשאני רואה פרופיל שמישהו כתוב בו שהוא נשו" או "מחפש משהו דיסקרטי", אני מייד מדפדפת ימינה כדי שאוכל לחשוף את הבחור הזה. אני עושה את זה כדי להגן על נשים, אני לא רוצה שנשים יעברו את מה שאני עברתי. נשים צריכות לדאוג אחת לשנייה, גם לאלה שאנחנו לא מכירות, כדי שהבוגדים ידעו שאם הם עושים את זה - הפרטנריות שלהם ידעו. אנחנו ב-2019, והבוגדים לא יכולים להסתתר".

בסוף השבוע שעבר ארין חשפה שני בוגדים נוספים, אחרי שהיא שוחחה איתם במשך חודשים בפייסבוק וסנאפצ'ט. במהלך אחד הצ'טים ארין קיבלה תמונות וסרטוני עירום, שגרמו לה לחשוש שהבחור מצלם בחשאי את בת זוגו. הוא שלח לה תמונות ללא חולצה שלו, והציע לה לעשות איתו סרטי פורנו אחרי העבודה. אחרי שארין חשפה אותו בפני החברה שלו, שתי הנשים החלו לחשוב איך לחשוף עוד ממעשיו. "הבחור הזה מתכתב איתי במשך שנה, והוא מפלרטט איתי לפעמים. שמתי לב בפייסבוק שיש לו חברה, וכששאלתי אותו על זה הוא שיקר ואמר שהם נפרדו והוא לא יכול לשנות את זה כי הוא בהשעייה של 30 יום. ידעתי שזה שקר - כי הוא שלח לי הודעות בפייסבוק, ואם אתה שולח הודעות אתה לא יכול להיות בהשעייה. שלחתי הודעה לחברה שלו והראיתי לה את הכל. היא בהתחלה הגנה עליו ואמרה שאני מנסה להרוס לו את החיים ושזה לא נכון. אני ישר מזהה את התירוצים של הגברים בשיחה עם הנשים".

"אקס אחד אמר לי שהוא הפך להיות לא נאמן כי הוא היה בודד. הרגשתי לא בנוח עם זה, אבל הוא היה לא נאמן לי הרבה לפני שנהיו לנו בעיות במערכת היחסים. הגברים הללו הם מניפולטורים. הם מצפים שבנות הזוג שלהם יהיו נאמנות, אבל רוצים להשתולל מתי שהם רוצים", אמרה ארין.

אחרי קריירה מצליחה בכריית מידע ונתונים, ארין טוענת שהיא יכולה למצוא את המשפחה של הבוגד בפחות משעה, אפילו אם הוא משתמש רק בשם הפרטי בפרופיל שלו. במקרה אחד היא שוחחה עם גבר במשך חודש. בפרופיל שלו הוא כתב: "נשוי אבל בודד. שנינו עובדים בלילות. אני מחפש מישהי דיסקרטית לחלוק את הלילות שלי איתה. לראות סרטים, לחלוק אינטימיות ועוד. אני יכול לשלוח תמונות לפי דרישה". בשלב מסויים הוא הציע לה לבוא אליו הביתה לעשות סקס בזמן שהילדים שלו ישנו, "אמרתי לו שזה יהיה מוזר כי יש ילדים שם, אז הוא אמר שלא צריך לדאוג כי הם ישנים חזק. כאילו, הבחור הזה היה מוכן לעשות סקס עם אשה זרה שבאה לבית שלו בזמן שהילדים שלו ישנים". בתוך 60 דקות מהרגע שהוא הציע לה את ההצעה הזו היא איתרה ברשת וסיפרה את הכל לאמו ואשתו ש"לא הצליחה להפסיק להודות לי".

ארין מקווה שהפעולות שלה ילמדו גברים כי אם הם בוגדים הם לא יכולים להיות רגועים: "חשפתי כבר חמישה גברים, אז הזהרו לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully