תתרה. צילום מסך, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך

כמעט חצי מהגברים חושבים שאיבר המין שלהם קטן מדי - אבל מה חושבות הנשים?

31.7.2020 / 0:00

על פי הממצאים רק 55 אחוז מהגברים מרוצים מגודל איבר המין שלהם. החדשות הטובות: 85 אחוז מהנשים מסופקות מהגודל של בני זוגן

האיש בעל איבר המין הגדול בעולם/ITV

הידעתם? כמעט חצי מהגברים לא מרוצים מגודל איבר המין שלהם וחושבים שהוא קטן מדי. הבשורות הטבות עבורם מגיעות דווקא מהצד הנשי, כשרוב מכריע של נשים אמרו שהן דווקא לגמרי מרוצות מגודל איבר המין של בן זוגן - כך על פי מחקר חדש שהתפרסם לאחרונה.

המחקר שנערך באוניברסיטת קליפורניה גם מזהיר שתחושת חוסר הביטחון של הגברים בגודל איבר המין שלהם עלולה להוביל אותם לנסות לבצע הגדלה באמצעות כדורים מפוקפקים או התערבות כירורגית מסוכנת. בנוסף, רוב הגברים מאמינים שאיבר המין שלהם צריך להיות גדול לפחות כמו של כוכבי הפורנו. המחקר בדק ומצא שרק 55 אחוז מהגברים בלבד אוהבים את האורך והרוחב של איבר מינם, בעוד ש-85 אחוז מהנשים מרוצות מאיבר המין של בן הזוג שלהן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גבר מציג את איבר מינו לבחורה במיטה. ShutterStock
רק 55 אחוז מהגברים בלבד אוהבים את האורך והרוחב של איבר מינם, בעוד ש-85 אחוז מהנשים מרוצות מאיבר המין של בן הזוג שלהן/ShutterStock

מחקר שפורסם ב-2015 ובחן את גודלם של למעלה מ-15 אלף אברי מין מכל רחבי העולם, מצא שגודל הפין הממוצע הוא 13.12 סנטימטרים במצב של זקפה, וההיקף - 11.66. האורך הממוצע של פין רפוי הוא 9.16 סנטימטרים, והיקף של 9.31 סנטימטרים. חוקר מבית החולים קינגס קולג' בלונדון אשר הוביל את המחקר אמר לגרדיאן כי "התוצאות אמורות להרגיע את הרוב הגדול של הגברים, שיבינו שגודל הפין שלהם הוא בטווח הנורמלי". לדברי החוקרים, למרות שגברים רבים סובלים מחרדה בשל גודל האיבר שלהם, רק ל-2.28 אחוזים מהאוכלוסייה יש פין קטן בצורה חריגה. לאותו אחוז גברים יש פין גדול בצורה חריגה.

אדוארד צ'וי מאוניברסיטת קליפורניה שהוביל את המחקר החדש הזהיר שצפייה בפורנו עלולה לגרום לחרדה לא הכרחית אצל גברים. הוא אומר: "מטופלים עם הפרעות התפתחותיות עלולים לחפש אלטרנטיבות וערוצים מסוכנים לטיפול באינטרנט או דרך ספקים לא אתיים ולא מקצועיים. יש מספר דיווחים על מטופלים שמזריקים לעצמם חומרים שונים כמו שמנים מינרליים, ואזלין וגם סיליקון, חומרים שיכולים לגרום לנפיחות באזור המוזרק. ידע טוב יותר על הגודל הממוצע של איבר המין יכול לעזור להרגעת הגברים והפחתת הדאגה שלהם לגבי גודל איבר המין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully