צ'ייס ואלן שהכירו בטינדר בתור זוג נשים וכיום הם נשואים כגבר ואשה. @ourlovestorey_, צילום מסך
צילום מסך/@ourlovestorey_

צ'ייס ואלן הכירו בטינדר בתור זוג נשים - וכיום הם נשואים כגבר ואישה

7.8.2020 / 0:00

שבועות ספורים לפני חתונתם, נודע לאלן שזוגתה רוצה לשנות את המגדר שלה ולהזדהות כגבר. אחרי שנתיים של זוגיות לסבית, השניים נישאו כגבר ואישה

צ'ייס ואלן שהכירו בטינדר בתור זוג נשים וכיום הם נשואים כגבר ואשה/@ourlovestorey_

צ'ייס ואלן סטורי מקלגרי, אלברטה שבקנדה הזדהו שתיהן כנשים כשכירו בטינדר והחלו במערכת היחסים שלהן ב-2017. עם זאת, בשנה שעברה נישאו השניים כגבר ואישה לאחר שצ'ייס בן ה-28 אמר לאלן, גם היא בת 28, שהוא לא רוצה להיות אשתה - אלא בעלה.

צ'ייס החל את לצרוך הורמוני טסטוסטרון בספטמבר, אך עדיין לא החל לבצע ניתוחים כלשהם. בני הזוג שיתפו לאחרונה את סיפורם ברשת, בתקווה להציע ייצוג ותמיכה דווקא לבני זוג של טרנסג'נדרים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר בדקת?

לאחר שיצאה ממערכת יחסים רעילה עם גבר סיסג'נדר, אלן פנתה לטינדר לחפש את מערכת היחסים הלסבית הראשונה שלה. כשהייתה לה התאמה עם צ'ייס, זה הקליק להן מיד והן ידעו שהן חייבות להיפגש. אלן אמרה ל- Truly: 'התמונה הייתה עם אולי שישה או שבעה אנשים אחרים ... אז אמרתי לעצמי, 'וואו, אני אפילו לא יודעת מי זאת או איך היא נראה, אבל אני מחליקה ימינה'. אז נוצרה התאמה ופשוט דיברנו כל היום". צ'ייס הוסיף: 'אני זוכר שעברתי על הטינדר וראיתי את הפרופיל שלה... אמרתי 'האישה הזאת יפה מדי בשבילי'".

כשנפגשו לראשונה, צ'ייס הגדיר את עצמו בפני סובביו כאישה לסבית, למרות שטען שמעולם לא הרגיש שלם ונוח לגמרי עם הזהות המגדרית שלו. הוא אמר: 'ניסיתי לברר על התהליך לשינוי זהות מגדרית לפני 8-10 שנים, אבל לא הייתה מערכת תמיכה טובה אז. זה תמיד המשיך להעסיק אותי. פשוט פחדתי מדי".

שנתיים לאחר שהחלו את מערכת היחסים ביניהם, שבוע לפני שהתארסו, צ'ייס הפיל את הפצצה וסיפר לאהובתו כי הוא מאמין שהוא נולד במין הלא נכון. "פשוט שכבנו במיטה והסתובבתי מצד לצד, הייתי טרוד במחשבות, אמרתי 'אלוהים אדירים, אני לא רוצה להתחתן ככה. אני רוצה להיות בעלך. אני לא רוצה להיות אשתך'", הוא הסביר.

צ'ייס, בתמיכתה של אלן, ביקש שיפנו אליו בגוף זכר ובני הזוג נישאו כבעל ואישה. אלן סיפרה: "לא הופתעתי. הדינמיקה של מערכת היחסים בינינו תמיד נטתה יותר לזוגיות של גבר ואישה. אני לא אומרת שידעתי שהוא הולך לצאת כטרנס, אבל זה בהחלט לא הפתיע אותי. לא רצינו לחכות עם החתונה. היינו כל כך חסרי סבלנות. התארסנו באפריל והתחתנו באוגוסט, אז למעשה התחתנו לפני שהוא התחיל בשינוי". היא הוסיפה: "אני חושבת שקצת דאגתי שזה עלול להיות מוזר עבור אנשים אחרים, אבל לי באותה נקודה זה לא הפריע בכלל".

צ'ייס נמצא כעת תשעה חודשים לאחר שהחל בטיפולי הטסטוסטרון שלו ואמר כי השינויים שהתרחשו עד כה היו "ממש מגניבים". "ברור, מבחינה פיזית - עכשיו יש לי שיער פנים שזה מדהים", הוא אמר, "עם נגיף הקורונה והכל, ניתוחים אלקטיביים (שאינם דחופים מבחינה רפואית) נדחו כרגע לטובת ניתוחים חשובים. בארבעת החודשים הבאים, בתקווה, אקבל טלפון כדי להזמין פגישת ייעוץ וזה יהיה הניתוח היחיד שאני שוקל בשלב זה. כשאני צופה בתהליכים המורכבים של ניתוח חלק תחתון, אני לא חושב שזה הכיוון שלי".

התחושות סביב השינוי של צ'ייס בין יקיריהם היו מעורבות, לדבריהם, עם כמה מבני המשפחה שקיבלו בהבנה והכלה את זהותו החדשה של צ'ייס ואחרים שלא היו מוכנים לקבל זאת. "יש אנשים שלא בהכרח הסתגלו לזה מיד", אמר צ'ייס, "יש אנשים שהפכו את זה לדי קשה ומרגיז".

על התגובות ברשת, אלן אמרה: "יש הרבה ערוצי יוטיוב או חשבונות אינסטגרם שמראים במלואם את האדם במהלך השינוי שהוא עובר, אבל היה כל כך קשה למצוא מסע של זוג או איך בן זוג מצליח להתמודד עם זה, ההכלה והרגשות שלו". בעוד שבני הזוג אומרים שהם מקבלים פידבקים חיוביים להפליא על הפוסטים שלהם, הם נאלצו להתמודד לא פעם גם עם הערות פוגעניות מטרולים ברשת. "קיבלנו תגובה אחת כזאת: 'לעולם לא תהיה גבר אמיתי', ואני כזה 'קול, הסר'. אני לא נותן לזה חשיבות", הסביר צ'ייס. אלן הוסיפה: 'אני מרגישה שיש לנו מזל גדול בכל הנוגע לנוכחות המקוונת שלנו. אנחנו מקבלים בעיקר תגובות חיוביות. אני עונה לכל הודעה, כאילו, לא משנה כמה הודעות נקבל, אנחנו נענה לכולם".

צפו בהם מספרים את סיפורם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully