אשה מתחרטת על סקס. ShutterStock
ShutterStock

"אני לסבית - אבל בימי הסגר שוכבת עם השותף שלי לדירה"

22.4.2020 / 0:00

בסיפור שפורסם במגזין אמריקאי חושפת תושבת ברוקלין את הרומן הסוער שלה עם השותף לדירה שלא הכירה קודם לכן - במהלך הסגר שנוצר בעקבות הקורונה: "בזמנים האלה פשוט הייתי צריכה את התחושה, הכל יכול לקרות"

צילום: אילוסטרציה, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון - מחקרים מצאו שלסביות והומואים נהנים יותר במיטה מאשר סטרייטים

אישה ששיתפה את החוויות המיניות שלה במגזין סלייט, הצליחה להפתיע רבים. במגזין, כחלק מסדרת "יומני הקורונה" שמתפרסמים שם, מנסים לתאר את האפקט שיש למגפה על חיי היומיום של אנשים שהמחלה לא נגעה בהם, אך שינתה את חייהם..

בסיפורה מתארת האישה האנונימית, שלמרות היותה לסבית מוצהרת, היא קיימה יחסי מין עם השותף הזכר לדירתה בזמן הסגר. היא ציינה שהיא לא קיימה יחסי מין עם גבר מזה שלוש שנים, בדיוק מאז שיצאה מהארון בפני אמה וסיפרה לה שהיא לסבית. אבל, היא מוסיפה שייתכן שהכל משתנה עכשיו עם מגפת הקורונה.

זוג נשים מחזיקות ידיים במצעד הגאווה בתל אביב, 2007. GettyImages
דברים משתנים בימים כאלה?/GettyImages

"הזמנים שונים עכשיו", הודתה האישה במאמרה, "הכל יכול לקרות בזמן המגפה". היא הודתה שלא הכירה את השותף שלה לפני המשבר, למרות ששניהם גרים תקופה לא קצרה באותו בית בברוקלין, ניו יורק: "זה קל לחלוק מקום מגורים עם מישהו בניו יורק ולנהל חיים נפרדים לחלוטין, אפילו באותו הבית".

עוד בוואלה!

בגלל הקורונה: עלייה דרסטית במכירת צעצועי מין לנשים ויש מי שאפילו מחלק אותם בחינם

לכתבה המלאה

כשהיא החלה לדאוג לגבי הוירוס הקטלני, היא הציעה לשותפה לשתות קצת במבואת הבית: "שתינו שתי כוסות יין, והמחשבה שהמסעדות בעיר נסגרות מילאה את ראשי, כמו גל המתים באיטליה. העולם משתנה בכל שעה, ולרעה. התקשיתי לעצור את עצמי והייתי מלאת פחד וכאוס".

הזוג חלק כמה בקבוקי יין לפני שהגבר ביקש לנשקה: "לשבריר של שניה, תהיתי אם הוא יכאיב לי אם אגיד לא. אבל החשש שלי נעלם עם התשוקה, הרצון למגע בזמן התקופה של השינויים שאנחנו עובדים. ברגע שהתנשקנו לא יכולתי להפסיק, לא הרגשתי את הרתיעה שהיה לי לפני מגברים". הזוג קיים יחסי מין באותו הערב, ביום לאחר מכן האישה חששה לזהותה המינית, והחלה לתהות האם היא בכלל דו-מינית.

היא החלה להתרגש מהרומן שלה בבידוד ואמרה: "זה נהיה לי די ברור במהלך הערפל של הפנטזיה שלי שהוא לא מעוניין ברומן ארוך טווח, אבל הוא כן רצה להשאר איתי במהלך הלילה". כשהיא נותרת לא בטוחה לגבי המיניות שלה, האישה סיפרה שהיא נותרה מבולבלת,:"אבל אז הוא העביר את הידיים שלו על הרגליים שלי" - היא כתבה לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully