אשה מתפרצת לחתונה וטוענת שהיא בהריון מהחתן. Danielle on Demand/Tiktok WS, צילום מסך
צילום מסך/Danielle on Demand/Tiktok WS

תיעוד מביך: התפרצה לחתונה וצעקה על החתן שהיא בהיריון ממנו

14.8.2020 / 0:07

אישה אלמונית התפרצה לחתונה בדטרויט ברגע החלפת הנדרים וסיפרה לכולם שהיא בהיריון מהחתן. בעוד החתן התעלם, בתה של הכלה לא נשארה אדישה והתנפלה עליה באלימות

אשה מתפרצת לחתונה וטוענת שהיא בהריון מהחתן/Danielle on Demand/Tiktok WS

זה לגמרי מרגיש כמו סצנה מטלנובלה ישנה, אך המקרה הביזארי הבא אירע באמת בחתונה שהתקיימה בדטרויט, מישיגן. במהלך טקס הנישואים, כשבני הזוג היו רגע לפני החלפת הנדרים, התפרצה לאירוע אישה שטענה שהיא המאהבת של החתן וסיפרה לכל האורחים וכמובן גם לכלה שהיא נושאת בבטנה את בנו של החתן. אוקוורד!

אחת מהאורחות תיעדה את הרגע במצלמה ושיתפה בטיקטוק בתחילת החודש את הקטע, שלא ברור מתי בדיוק הוא צולם, שם הוא צבר יותר מ-10 מיליון צפיות. בסרטון הקצר נראים בני הזוג רגע לפני שהם הופכים לבעל ואישה כשסביבם משפחתם וחברים. לפתע נשמעת ברקע אישה שניגשת אל החתן והכלה מאחור וצועקת לחתן שמסרב להסתובב לעברה. היא נשמעת אומרת לו: "אנתוני! אתה מעמיד פנים שאתה לא מכיר אותי? לא לקחת את התרופות הפסיכולוגיות שלך היום?". הזוג והכומר ממשיכים להתעלם ממנה, בעוד האורחים נראים המומים. אחת מהן נשמעת לוחשת: "הו לא, הו אלוהים!". האישה ממשיכה לצעוק לעבר החתן: "אנתוני, אני יודעת שאתה שומע אותי! אתה מתנהג כאילו אתה לא מכיר אותי ... התינוק שלך פה איתי!"

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אשה מתפרצת לחתונה וטוענת שהיא בהריון מהחתן. Danielle on Demand/Tiktok WS, צילום מסך
אשה התפרצה לחתונה וטענה שהיא בהריון מהחתן/צילום מסך, Danielle on Demand/Tiktok WS

אחרי שזו המשיכה לצעוק לכיוונו, הבת של הכלה איבדה את סבלנותה והתנפלה עליה בצעקות: "כדאי לך לצאת מהחתונה של אמא שלי. מה לא בסדר איתך? מה לא בסדר איתך?". אחת האורחות נראית מנסה לעצור אותה, אך היא המשיכה להתקרב לכיוון המסתננת. לצערנו הסרטון נחתך שם ולא ברור מה עלה בגורל החתונה, בגורלה של המאהבת או בגורלו של החתן והאם הוא באמת הכניס להריון את האורחת הלא קרואה.

אשה מתפרצת לחתונה וטוענת שהיא בהריון מהחתן. Danielle on Demand/Tiktok WS, צילום מסך
הבת של הכלה התפרצה עליה בחזרה/צילום מסך, Danielle on Demand/Tiktok WS

יותר מ-44 אלף צופים הגיבו לסרטון. "הו הו, הסתבכת פה עם הבת", כתב אחד ואחר הוסיף: "הכומר היה כזה 'בכל אופן...'". אחרים כעסו על הצלם: "תסובב את המצלמה, תסובב את המצלמה!", כתב אחד ואחר השלים: "קדימה, צלם! למה אתה לא מצלם את האקשן?". אחרים חיכו לסרטון ההמשך, "דרמת חתונה בטיקטוק. איפה החלק השני עכשיו?" כתב אחד. אדם נוסף העיר: "איפה יתר הסרטון? גם לא ראינו את האישה וגם הקטע נחתך מוקדם מדי".

צפו בתיעוד

@danielleondemand

Another BAD CAMERAWOMEN They never want to turn the camera around so we can see the side chick...??‍♀️##weheewchiile ##fyp ##viral ##weddingcrasher

♬ original sound - danielleondemand

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully