ברבי אנושית - baedollbarbie. baedollbarbie, צילום מסך
צילום מסך/baedollbarbie

ה"ברבי האנושית" טוענת: "לא מוצאת משרה בכירה כי גברים רוצים ממני סקס"

27.10.2020 / 8:01

ברברה לונה בת ה-22 עברה אינספור ניתוחים כדי להקנות לעצמה מראה של בובה אנושית. היא התפטרה מעבודתה כפקידת קבלה ובטוחה ש"נשים מושכות לא יכולות למצוא עבודה בכירה בלי לספק סקס לאנשים"

הברבי האנושית שטוענת: אני לא מוצאת עבודה כי אני לוהטת מדי/baedollbarbie

ברברה לונה בת ה-22 זכתה כבר להגדרה "ברבי אנושית" בעקבות המראה המנותח והמשורטט שלה. אבל אחרי שהוציאה מאות אלפי דולרים על ניתוחים היא טוענת בראיון ל"דיילי סטאר": "כנראה שאני לוהטת מדי מכדי למצוא עבודה".

לונה, שמתגוררת בבודפשט בירת הונגריה מספרת שהאובססיה שלה למראה של ברבי החלה עוד כשהיתה ילדה קטנה. לדבריה היא תמיד חלמה להיות יום אחד "בובה חיה"ובעלה לשעבר מימן לה את שלל הניתוחים שעברה. "תמיד רציתי להיראות כמו דמות מצוירת או בובה אנושית", אמרה לונה, "זיכרון הילדות הראשון שלי הוא אני משחקת בברביות והתחלתי את השינוי שלי כשהייתי בת 17".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

קצת מהברבי האנושית

ברברה עברה מאז עוד עשרה ניתוחים והגדילה את החזה שלה ממידה 34B ל-34F. מאז שעברה את הניתוחים, ברברה עזבה את העבודה שלה כפקידת קבלה משום שלטענתה המראה והכריזמה שלה "שיגעו גברים".

היא הוסיפה: "הבנתי שעבודה מהסוג הזה לא בשבילי, משום שאני חיה בחברה שבה נשים מושכות לא יכולות לשמור על המשרה שלהן או למצוא משרה בכירה יותר בלי לתת סקס לגברים - משהו שאני לא רציתי לעשות". במקום זה היא פתחה עמוד אינסטגרם מצליח ,שם היא מקווה להראות לעולם שאסור לשפוט אותה רק לפי המראה שלה. 'זה שבחרתי בלוק של 'בובת ברבי בימבו מפלסטיק' זה לא אומר שאנשים כמוני פחות אינטליגנטים ואני רוצה להראות לעולם שאני לא נאיבית או טיפשה' אמרה.בנוסף היא מתחזקת חשבון באתר Onlyfans שם היא מציעה למכירה תמונות נועזות שלה.

ברברה טוענת שהיא ניסתה להקיף את עצמה ב"אנשים עם ראש פתוח" ושהיא אוהבת להרשים אותם ולהוכיח להם שהיא לא רק 'בובה חסרת מוח'. למרות כל הניתוחים שעברה והמראה שרכשה, ברברה לא מתכוונת לעצור את הניתוחים והיא עוברת כעת ניתוח שלישי באף, כשניתוח להצרת הצלעות והזרקת שתל לישבן גם מתוכננים לעתיד הקרוב.

עוד בנושא

בובת הברבי האנושית שהייתה פעם קן האנושי חשפה את הפיגורה המרשימה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully