רודריגו אלבס שהיה קן האנושי הפך לג'סיקה אלבס, הברבי האנושית. jessicaalvesuk, צילום מסך
צילום מסך/jessicaalvesuk

בובת הברבי האנושית שהייתה פעם קן האנושי חשפה את הפיגורה המרשימה

11.9.2020 / 12:33

ג'סיקה אלבס הדהימה את העולם כשויתרה על מראה בובת הקן שבו החזיקה כגבר, הפכה לאישה עם מראה של בובת ברבי בזכות 75 ניתוחים וכעת שיתפה את המראה החדש שלה: "תמיד יהיה לי את השם, המראה והגודל שלי"

רודריגו אלבס שהיה "קן האנושי" והפך לג'סיקה אלבס, "ברבי הנאושית" בחופשה בטורקיה/jessicaalvesuk

ג'סיקה אלבס גרמה להלם בעולם המדיה החברתית אחרי ששיתפה באינסטגרם תמונה של המותניים הצרות שלה אותן חשפה במהלך חופשה בטורקיה. כוכבת הרשת, שהייתה ידועה בעבר כרודריגו אלבס, עברה לא פחות מ- 75 ניתוחים פלסטיים כדי להפוך מגבר רגיל לגבר שנראה כמו בובת קן, ואז לאישה שנראית כמו ברבי.

אנחנו לא חותמים על זה, אבל נראה שהפעם הגוף של ג'סיקה הוא בדיוק כפי שהיא רצתה. הפצצה הבלונדינית בת ה-37 הראתה את הפיגורה שלה בתמונה האחרונה שלה, בבגד ים מנומר שמבליט את הקימורים. וכדי להפוך את המותניים שלה לצרות אפילו יותר, ג'סיקה קשרה חגורה שחורה סביב בגד הים שלה. והראתה לעוקבים שלה שהיא חיה את חיי היוקרה בטיול בטורקיה.

life in plastic it's fantastic

View this post on Instagram

Feeling good ! ?? #jessicaalves

A post shared by Jessica Alves (@jessicaalvesuk) on

נראית פשוט מרשים

ככה נראה תהליך השינוי שלה

ג'סיקה כתבה בחשבון האינסטגרם שלה יחד עם התמונה": "אני הייתי שמחה אם אנשים יקבלו אותי כפי שאני, אבל אני יודעת שאני גוררת תגובות קשות. תמיד יהיו לי את השם שלי, המראה שלי, והגודל שלי".

ג'סיקה העריכה שהיא הוציאה כבר כ-900 אלף יורו כדי להשיג את המראה שלה בניתוחי שפתיים, חזה וישבן. על החזה והישבן לבד בזבזה ג'סיקה כ-30 אלף יורו, כשלא פחות מ-9 ליטר של חומר הוזרק לגוף שלה. אחרי שיצאה מהארון כטרנסית, היא הוציאה 25 אלף יורו על ניתוח הגדלת חזה, כמו גם על הזרקות לירכיים, ברכיים ורגליים שלה שעלו כ-35 אלף יורו. היא הסירה את שרירי הבטן, שינתה את מבנה הפנים והחלה לקחת הורמונים נשיים.

ג'סיקה סיפרה ל"סאן" הבריטי: "תמיד הרגשתי נשית וכשלא הצלחתי להיות 'גבר' מספיק בהתנהגות שלי, העצמתי את הגבריות שלי במראה. לא משנה שנראיתי כמו קן, שום דבר לא הקל על הכאב של להיות ברבי מבפנים. זו הייתה החלטה קשה מאוד עבורי, אבל הגעתי לנקודה שלא יכולתי לחיות יותר כגבר".

רודריגו אלבס. אינסטגרם, צילום מסך
ככה היא נראתה כשהייתה רודריגו אלבס, קן האנושי/צילום מסך, אינסטגרם

וככה היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully