ערן. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

מקריפ או מקסים? זה מה שגרם לרוני להתהפך ככה על ערן

4.11.2020 / 11:22

נועה יונני מרגישה חסרת ביטחון, נועה כסיף מתרגלת קרבה ללא מגע, רונה חושדת שיותם פלייר, והקריוקי הרומנטי של רוני וערן הופך ללילה קשה בנפרד. מי יישאר ומי יברח רחוק רחוק? קארין ארד חושבת שהיא יודעת. כרגיל

השיחה בין נעה כסיף לאורן ב"אהבה חדשה"/צילום מתוך רשת 13

בוידאו: השיחה הנפיצה של אורן עם נועה כסיף

בשנים האחרונות התוכניות האהובות עלי הן תוכניות ריאליטי שעוסקות בזוגיות. זה לא מפתיע כשמדובר בי. אבל מסתבר שאני לא לבד, ושדינמיקה זוגית מעניינת את כולנו. לא פלא - זה נושא בעייתי מספיק בכדי שכולנו נמשיך לחפור בו, ולקבל הרבה יותר שאלות מתשובות, כי תכל'ס לא גילינו שום דבר חדש על זוגיות מאז אדם וחוה, וככה זה גם יישאר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בפרק הקודם שתי הנועות נפרדו מבני זוגן - אורן נשלח חזרה אל טקסס 1950, ואביחי הטרייר המבוהל ששכן בפנסיון כסיף, נסוג חזרה למאורתו ללקק את פצעיו. בפרק הזה שתיהן בחרו בן זוג חדש - כסיף בחרה אצן אוהב חיות, יונני לקחה לה מהנדס תימני, רונה ורוני התמודדו עם ספקות, ותחרות קריוקי אחת (שנשמעה יותר כמו אתר שיפוצים), הסתיימה ללא מנצחים. המנצחים היחידים היו צופי נינג'ה, שהתמזל מזלם לא לשמוע אותם שרים. נשבעת שהאוזניים שלי מדממות עד עכשיו.

רונה ויותם

רונה ויותם. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
מתוחכם וחלקלק. יותם ורונה/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

נתחיל עם הזוגות הותיקים. כן, מה לעשות, זוגות שמחזיקים ארבעה ימים בתוכנית הזאת נחשבים לזוגות ותיקים, כמעט כמו נשואים שהשגרה אוכלת אותם והם יושבים זה מול זה במסעדה ולא מדברים.

רונה ויותם מסתדרים היטב, אבל רונה מתחילה לקלוט את מה שהיה ברור לכולנו מהרגע הראשון - יותם הוא פלייר. כשהיא אומרת לו שהיא רוצה לדעת יותר על עברו הרומנטי הוא עונה לה בצורה מתחמקת (ואני בבית "לא, את לא רוצה לדעת, אחותי"), וטוען שהביא רק שלוש בחורות להורים שלו. אישית זה נשמע לי כמו קשקוש. הוא נראה בדיוק כמו הטיפוס שמביא כמעט כל אחת להורים, בתור מוב קבוע שמפיל אותן מהרגליים, או כי הוא לא אוהב להיות לבד בארוחות שישי. יותם נראה בדיוק כמו בחור שלהביא מישהי להורים זה ממש לא ביג דיל בשבילו. הוא מתוחכם, הוא חלקלק, והוא קורא לרונה "מותל", כינוי חיבה שכנראה לא המציא במיוחד עבורה - גם זה עובר בגרון כמו חלק מרוטינת חיזור אוטומטית שעבדה כבר יותר מדי פעמים. הוא טוען שזה אמיתי, ורונה ממש רוצה להאמין לו, אבל לא ממש מצליחה. גם אני לא.

הימור: רונה תתלבט קשות אם להעיף אותו או לא, כמו שקורה לכולנו כשמישהו מבלבל אותנו. אני ממש מקווה בשבילה שתפסיק להתעלם מהנורות האדומות שהאינטואיציה שלה מהבהבת לה כבר ימים

רוני וערן

רוני וערן, הזוג המבטיח של הסבב הקודם, מקבלים כאפת מציאות בפרק הזה. זה מתחיל בארוחת הבוקר עם רונה ויותם, כשמערן יוצאת תכונה שלא ראינו קודם - פתאום הוא נראה קצת אגרסיבי, וגם שתלטן. לדעתי מדובר בתופעת לוואי של העובדה שהוא לוקח את עצמו נורא נורא ברצינות, שלא לומר דרמה קווין מוחלטת, אבל שורה תחתונה הוא כמעט נושך ליותם את היד שהזיזה לו את הגבינה. גם אני שונאת שדוחפים לי יד לצלחת, אז הבנתי את העצבים, אבל כשזה קרה שוב, לפני הקדשת השיר הרגשני "אצלך בעולם" לבחורה שהוא מכיר יומיים, הבנתי שזה לא חד פעמי. חוסר הביטחון שלו יוצא בעיקר ליד זכרי אלפא אחרים, ולרוני זה בא מקולקל. היא בורחת מהחדר, לא ברור אם בגלל ההתפרצות הזאת או כי האינטנסיביות הרגשית שלו פשוט כל כך מוגזמת שהיא לא מצליחה לעכל אותה (כשהייתי נשוי דמעה לא זלגה לי - זה הדבר האמיתי). הכל התהפך - כל מה שעבד ביניהם בהתחלה ונראה כמו פתיחות ועדינות נפש, עכשיו פתאום נראה מוגזם, חונק, לא קשור למציאות, ובעיקר, לא לוקח בחשבון את המקום שלה. היא מבהירה לו מה עובר עליה, ומבקשת שישנו בנפרד הלילה.

הימור: הדבר היחיד שערן יכל לעשות אחרי ארוחת הבוקר הוא לתפוס מרחק מרוני, ובקריוקי להראות לה שהוא יודע גם להיות קליל ונחמד לאנשים, ובעיקר, שמצב הרוח שלו לא תלוי לחלוטין במה שהיא עושה ואומרת. במקום זה הוא יושב לה על הוריד, והקדשת השיר היתה הקש ששבר את גב הגמל. לדעתי הלילה הזה לבד לא באמת יעזור להרגיע אותה.

יונני ועומר

נועה יונני +1. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
יפה לה להזיע קצת. נועה יונני פלוס אחד/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

נועה יונני החליטה לוותר על אורן, שהחמיא לה כל שניה וידע שהיא תהיה אם ילדיו אחרי שש דקות, ולבחור בעומר השרירי אך כבד הפה, בעל עצירות כרונית בכל הנוגע להבעת רגשות, לדבריו. הוא נורא חתיך בעיניה, וכמו שקורה לנו כשמישהו ממש מוצא חן בעינינו, היא מאבדת איזון ומתחילה לצחקק כמו רונה בימיה הטובים. חוסר הביטחון שלה רק הולך ומתגבר, ובין פישינג מחמאות להכנת ארוחות היא מתוודה בפניו שהיא לא בטוחה שהיא הטיפוס שלו. על כך עומר עונה את התשובה העניינית: "אני רעב". מעבר לעובדה שנראה לי סיוט להיות עם מישהו שצריך לעשות בשבילו את כל העבודה, אני לא בטוחה שהחששות שלה מוצדקים. זה נראה כאילו הוא באמת לא יודע איך להראות שהוא בעניין, בעיקר כי הוא צריך לדעת קודם שהיא רוצה אותו כדי להשתחרר מאיזו חרדת דחייה. במקום להירגע וליהנות מהרגע, יונני מוצאת את עצמה עושה מאמצי על להיות אובר-סקסית. היא די מזיעה שם, אבל היי, זה בסדר - דווקא נחמד לראות אותה יוצאת קצת מהדמות של הוד מעלתה שבוחנת את פנקס הקטן. קצת ענווה מעולם לא הזיקה לאף אחת.

הימור: עומר כנראה ייפתח לאט לאט, וברגע שהוא יראה לה שהוא רוצה אותה, הפחדים שלו יתממשו, והיא תמצא משהו לפסול אותו בגללו. חבל, באמת יש לו דו-ראשי יפה.

כסיף ושחר

נועה כסיף +1. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
הולכת לישון לבד. נועה כסיף/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

נועה כסיף, הילדה הבעייתית של התוכנית, בחרה את שחר, שלפי האובססיה שלו לספורט והעובדה שהוא לא מודע לזה שהוא חתיך היה ברור מיד שהוא שמן לשעבר. נשבעת שידעתי, תשאלו את חברה שלי שראתה איתי - ברגע שהוא אמר "לא חשבתי שתבחרי בי", ראיתי את הילד השמן שנמצא עדיין בתוכו. זה לא רע בכלל, אגב, כי גברים שהיו חתיכים מאז ומתמיד עלולים להיות יצורים מאד שטחיים והם בדרך כלל גם בטוחים שמספיק שהם נראים טוב - מצד שני, מי שהיה שמן וחסר ביטחון, חווה מצוקה נפשית ושדרג את עצמו בעמל רב, נוטה להיות יותר עמוק, יותר מורכב, וגם, בואו נודה על האמת - יותר משקיען במיטה. מה לעשות? זה חשוב! כסיף מחליטה להיות יותר רגועה ופחות מווברצת הפעם, ואפילו הולכת לישון לבד. לא בטוח אם זה בגלל שהיא לא ממש נמשכת אליו, או שהיא באמת רוצה לעשות שינוי ולייצר קרבה ללא מגע, כמו שהיא מצהירה. האם זה יעבוד? לא נראה לי.

הימור: עוד מוקדם להגיד, אבל אם תעמידו אותי עם הגב לקיר, אנחש שזה ייגמר על חוסר משיכה, ושבפרק הבא כל ארבע הבנות ייפגשו בחדר הבחירות החדשות עם לירון וייצמן, ויתחילו מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully