המיילדת הויראלית. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מסתבר שלא ידענו עד עכשיו איך לגלח נכון את המפשעה

10.11.2020 / 10:20

נשים מגלחות, מורטות ומסירות את שיער גופן כבר עשורים, אבל אם תנסו למצוא סרטון הדרכה לגילוח המפשעה, כנראה שתמצאו רק אחד. המיילדת הת'ר הלטון מסבירה בטיק טוק מה עשיתן לא נכון עד עכשיו והופכת ויראלית

מוצרי העשור שלנו/מערכת Sheee

בוידאו: מוצרי השנה באיפור וביוטי

איך נכון לגלח את שיער הערווה הנשי? אם תשאלו את הת'ר הלטון, מיילדת מוסמכת שעובדת בתום רפואת הנשים למעלה מ-19 שנה, התשובה רחוקה מלהיות "מים, סבון וסכין גלוח". בסרטון טיקטוק ויראלי במיוחד שפירסמה לאחרונה היא מציגה את כל השלבים בתהליך האולטימטיבי לשיטתה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

"זה לא נדיר שנשים נכנסות אלי עם בליטות חדשות על האיברים הנשיים שלהן", סיפרה האחות בראיון למגזין "באזזפיד". "זה מוביל לשאלות כמו, 'מה, זה הרפס?' או 'איך אוכל להימנע מפצעי גילוח?'. לדבריה, השאלות המרובות נובעות מכך שגילוח שיער הערווה נפוץ בתרבות שלנו, ואף על פי כן, חסרים מדריכים בנושא.

כשחושבים על זה, היא לא טועה. בשונה מגברים, שלומדים לגלח את זקנם בגיל צעיר בטקס המסורתי עם אבא, אמהות לא ממש חונכות את בנותיהן בגילוח הוגינה. כל מגלחת עושה זאת בדרכה שלה, בדד, מאחורי וילון האמבטיה.

מתוך קריאת המפה הזו, החליטה הלטון ליצור מדריך טיקטוק שמלמד איך לגלח את הערווה הנשית בדרך הבטוחה ביותר. לדבריה פיתחה את השיטה הזו לאורך שנים, תוך שילוב המלצות של עמיתות נוספות לעבודה. הסרטון גרף עד עכשיו יותר ממיליון לייקים, שלושת אלפים תגובות וחמישים אלף שיתופים. לאור הסערה סביבו, נראה שהלטון אכן ענתה פה על צורך מבוקש ושאלה שהדירה שינה מעיניהן של מתגלחות רבות. אפשר לתהות האם כל המוצרים שמוצגים בסרטון אכן הכרחיים לתהליך, או שעומדים מאחוריהם אינטרסים שיווקיים, שכן מצולמים לסרטון מותגים ספציפיים במיוחד. כך או כך, כמה מהטיפים נשמעים לא רעים בכלל. מוכנות לצאת למסע?

השלב הראשון, כפי שמסרה הלטון ל"באזזפיד", מיועד לבתולות גילוח. "אם מעולם לא התגלחת, גזזי את האזור לפני הגילוח", לדבריה. "ניתן לעשות זאת במספריים בבית". השלב השני - מקלחת חמה. "זה עוזר לריכוך שיערות הערווה כיוון שהן נוטות להיות נוקשות יותר משיער גוף אחר", מסבירה האחות. "שטפי את האזור בסבון בסיסי רגיל שאין בו שום בשמים או צבעים. הדבר מסייע בהסרת לכלוך או חיידקים על העור".

השלב הבא כולל שימוש בסבון פילינג, המסיר מהגוף תאי עור מתים ועל ידי כך, לדבריה, מאפשר גילוח קרוב יותר לשורש השיערה. "פילינג בסיסי רגיל הוא הטוב ביותר, אבל זה תלוי במה שמתאים לכל אדם", היא מוסיפה.

אל דאגה, הגילוח עצמו מגיע וממש עכשיו: "התחילו במשיכות קטנות בכיוון צמיחת השיער, ושטפו את התער בין משיכה למשיכה - כיוון שסכין גילוח סתום לא מוריד הרבה שיער", מייעצת הלטון. "מכונת גילוח לגברים תעבוד בצורה הטובה ביותר", היא ממליצה. "ודאו שהלהב חד, ונסו למזער את מספר הפעמים שאתן עוברות על אותו איזור, כי זה יכול לגרום לגירוי".

עכשיו רק נותר למשוח את האזור בהממליס כדי למנוע את אותן בליטות קטנות שמופיעות לאחר הגילוח. "הממליס מפחית דלקות", מסבירה הלטון, ומסייגת: "היזהרו, כיוון שהוא עלול להכיל כמויות משתנות של אלכוהול". לכן, לדבריה, יש לכוון לתכולת אלכוהול של 14% או פחות.

אם נוצרו לכן בכל זאת בליטות בעור, יש למרוח שכבה דקה של קרם הידרוקורטיזון 1% על האזור. לאחר שהקרם מתייבש, אפשר להמשיך בשגרת הטיפוח הרגילה שלאחר המקלחת. הללויה.

"חשוב לזכור שהעדפת הטיפוח שלך היא בדיוק זו - העדפה שלך", מוסיפה האחות בנימה אישית-ערכית. "כשאישה נכנסת לראות אותנו בבדיקה שכרוכה בהתפשטות מהמתניים ומטה אנחנו מחפשות פגמים, אבל מרגע שאנחנו יוצאות מחדר הבדיקה - סביר להניח שלא נזכור אם למטופלת היה שיער ערווה או לא. יש נשים שלחוצות בגלל שפתיים שאינן שוות בגודלן, אבל אנחנו אפילו לא שמות לב לזה, כי זו וריאציה נורמלית של איברי המין שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully