לונה באנה. @luna.benna, צילום מסך
צילום מסך/@luna.benna

הדוגמנית טוענת: העיפו אותי מטינדר בגלל שאני נראית טוב מדי

17.11.2020 / 10:32

לונה באנה בת ה-21 נראית כל כך טוב עד כדי כך שבאפליקציית ההיכרויות חושבים שמדובר בפרופיל מזוייף ומשעים אותה שוב ושוב. למרות זאת היא מספרת שהיא מקבלת מגברים הצעות לחופשות ואפילו הצעות נישואים, ולמרות ההשעיות היא כבר הספיקה להכיר בן זוג לחיים

הדוגמנית לונה באנה טוענת: נזרקתי מטינדר כי אני לוהטת מדי/@luna.benna

תכירו את לונה באנה. דוגמנית אינסטגרם מצליחה מאוד עם 1.2 מיליון עוקבים, שעושה הרבה כסף באמצעות העלאת תמונות נועזות שלה - בייחוד למעריציה בעמוד ה-ONLYFANS שלה. הדוגמנית בת ה-21 חיה בפלורידה וטוענת שהיא חיפשה אהבה (או הרפתקאות) בטינדר ועוד אתרים אולם החשבונות שלה נמחקו שוב ושוב משום שאתרי ההיכרויות שבהם היא נמצאת בטוחים שמדובר ב - catfish - מתחזים שמפתים גולשים עם זהות בדויה.

לונה הצטרפה לאפליקציית ההיכרויות טינדר ב-2017 ובהתחלה הדברים הלכו לה טוב. היא קיבלה הרבה הצעות למתנות, טיולים בעום בחינם אפילו הצעות נישואים. "הצטרפתי לפני שלוש שנים לטינדר. הייתי צעירה, תמימה וחיפשתי אהבה", היא סיפרה, "קיבלתי כל כך הרבה הודעות מטופשות במהלך השהות שלי בטינדר".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לונה באנה. @luna.benna, צילום מסך
סקסית מדי לטינדר? לונה באנה/צילום מסך, @luna.benna

היא הוסיפה ש"אנשים הציעו לי חופשות, הציעו לי נישואים ואפילו הציעו לי כסף אם אסכים להיפגש איתם. לא זרמתי עם זה מעולם, דרך אגב. אבל היו לי התאמות שאהבתי. התכתבתי עם גברים, דיברתי איתם בטלפון וכל הקטע הזה, למרות שנפגשתי רק עם שני גברים משם".

אבל הפופולאריות שלה לונה גבתה ממנה גם מחיר, כאשר היא נתקלה בהרבה תמונות שלה בחשבונות מזוייפים, מה שגרם לאנשים לשלוח הודעות שנאה ללונה האמיתית. "מדי פעם אנשים איימו עליי בטינדר בגלל שנראיתי טוב מדי", היא סיפרה, "אנשים אחרים גנבו את התמונות שלי כדי ליצור פרופילים מזוייפים. בגלל שיש כל כך הרבה פרופילים מזוייפים, כל פעם שפתחתי חשבון לגיטימי, דיחחו עליי והחשבון שלי נסגר. יש אפילו פרופיל פייסבוק מזוייף שלי שמישהו פתח ויש לו כרגע אלפי עוקבים".

עוד באותו נושא

הדוגמנית קיבלה עשרות הצעות בוטות, והחליטה לנקום במטרידנים

לכתבה המלאה

עוד קצת מהאינסטגרם של לונה

למרות שהחשבון שלה נסגר לעיתים תכופות, לונה הספיקה למצוא התאמה בטינדר וכעת היא חיה בזוגיות טובה. היא סיפרה: "הכרתי גבר חדש בטינדר לפני ההשעיה שלי. התחלנו להתראות יותר ושמנו לב שיש לנו מטרות דומות. שנינו עוסקים בצילום ודוגמנות ורואים הזדמנות בתעשייה הזו. אפשר להגיד שאנחנו "פאוור קאפל"'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully