פייג' וולן. Paige Woolen (@paigewoolen), צילום מסך
צילום מסך/Paige Woolen (@paigewoolen)

לבקשת החברות: דוגמנית מתחילה עם הגברים שלהן כדי לחשוף אותם בוגדים

15.12.2020 / 23:58

פייג' וולן, דוגמנית בת 28, החליטה לעזור לנשים נבגדות ושלחה לבקשתו הודעות מפתות לגברים שנמצאים איתן בזוגיות. התשובות שלהם היו לא פחות ממדהימות

הדוגמנית פיי' וולן מציעה לנשים לבחון בעזרתה את הנאמנות של בני הזוג שלהן/Paige Woolen (@paigewoolen)

פייג' וולן בת ה-28 היא דוגמנית מלוס אנג'לס שמחזיקה דף אינסטגרם פעיל מאוד עם מעל 200 אלף עוקבים, שנהנים מהתמונות החושפניות שהיא מפרסמת. אבל בנוסף היא מחזיקה בחשבון נוסף שמטרתו היא אחת: לחשוף גברים שנמצאים בזוגיות ושולחים לה הודעות זימה בהודעות פרטיות.

היא לקחה את הדבר הזה צעד קדימה והציעה גם לשלוח בעצמה הודעות לגברים שהנשים שלהם חושדות שהם בוגדים בהן ולראות מה יהיו התגובות שלהם.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זו פייג'

ואלה הודעות שהיא מקבלת בשגרה

בפוסט בנושא היא כתבה: "שמתי לב שהרבה גברים שולחים לי הודעות פרטיות בחשבון האישי ויש להם תמונת פרופיל עם החברה שלהם. אני תוהה האם לחברות שלהם אכפת או שהן בכלל לא מודעות לכך שבן הזוג שלהן שולח הודעות לבחורות עם ביקיני".

היא חשפה את השיטה שלה וכתבה: "שלחתי הודעות פרטיות לבחורים מהחשבון הראשי שלי כדי לבדוק אם הם מסוגלים להתמודד עם העובדה שיש להם חברה. למרבה ההפתעה, רובם לא עדכנו אותי שיש להם חברה. הם רק שיקרו ואמרו שהם רווקים".

עוד משיחותיה עם גברים

החיזור המפתה של פייג' נתקל בכמה תגובות מעניינות, כאשר חלק האשימו אותה בניסיונות פיתוי וקראו לה "זונה". אבל היו הרבה שנפלו במלכודת. באחת ההודעות שלה פייג' כתבה לגבר: "אני חושבת שאתה כל כך חמוד, קיוויתי שנוכל להיפגש - אם אתה רווק כמובן".

הוא ענה: "אני מספיק רווק. יש לך סנאפצ'אט?". גבר אחר הגיב לה שהיא נראית כמו סופר מודל וטען שאין לו חברה, למרות שתמונתה מתנוססת בתמונת הפרופיל שלו. גבר נוסף הודה שהוא בזוגיות, אבל הוסיף: "היא קצת מוזרה, אנחנו יכולים לעשות כיף יחד".

היא עצמה סיכמה: "אני באופן אישי מאמינה ש'מלשינים מקבלים תפרים', אבל התחשק לי לנצל את הכוח של אינסטגרם לטובה ולעזור לעוקבות שלי."

צפו בה מספר' על לכידת גברים בוגדים

הגברים לא עמדו בפיתוי שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully