תהילה פריס. @tahliaparis, אתר רשמי
אתר רשמי/@tahliaparis

דוגמנית פלייבוי שחיפשה אהבה באפליקציות טוענת: תמונותי הוסרו כי אני "שווה מדי"

5.2.2021 / 10:19

תהילה פריס, דוגמנית מצליחה בת 24, מאסה בחיי הרווקות ונרשמה לאפליקציית Bumble, אלא שלדבריה תמונותיה הוסרו פעם אחר פעם בטענה שהן חושפניות מדי. היא מצידה טוענת שהתמונות היו "רגילות לגמרי"

מתוך האינסטגרם של הדוגמנית תהילה פריס/@tahliaparis

תהילה פריס, דוגמנית מצליחה מאוד בת 24 מקליפורניה, שהצטלמה בין היתר לפלייבוי, נכנסה לאפליקציית ההיכרויות באמבל, אחרי שהקשר האחרון שלה הסתיים כשהיא גילתה שמי שחבה שהוא החבר שלה היה בכלל גבר נשוי.

למרות המראה שלה ורצונה בזוגיות, תהילה רווקה כבר ארבע שנים והיא קיוותה שאפליקציית ההיכרויות זה הפיתרון שלה למציאת בן זוג לחיים. אלא שבמקום הצעות לדייטים, תהילה טוענת שהיא קיבלה מייל מ-Bumble בו עדכנו אותה שהתמונות שלה הוסרו על ידי המנהלים. הסיבה כפי שהיא הבינה אותה: את "לוהטת מדי".

תהילה פריס. @tahliaparis, אתר רשמי
לוהטת מדי? תהילה פריס/אתר רשמי, @tahliaparis

למעשה ההסבר הרשמי שלהם להסרת התמונות היה ש"אסור להעלות סלפי במראה ללא חולצה או תמונה בהלבשה תחונה או תמונה בבגד ים שצולמה בבית". תהילה, לה יש קרוב למיליון עוקבים באינסטגרם שלה, טוענת מנגד שתמונת הפרופיל שלה באפליקציה הייתה רגילה לחלוטין ובכל התמונות היא לבושה באופן מלא.

"הייתי באפליקציה במשך כמה שעות לפני שהתמונה שלי הוסרה למרות שהיא הייתה רגילה לגמרי", טענה תהילה, שעובדת גם בתור DJ. "זה קרה שלוש או ארבע פעמים לפני כן והם הסכימו להשאיר רק תמונה אחת שלי, מה שממש פגע בסיכוי שלי למצוא בן זוג", היא הוסיפה.

תהילה טוענת שהיא העלתה תמונות שגרתיות לחלוטין כדי שגברים לא יבחינו בכך שהיא דוגמנית מקצוענית, אלא שיחשבו שהיא בחורה ממוצעת וידברו איתה. "אפילו שמרתי את האינסטגרם בנפרד מהאפליקציה", היא הוסיפה, "היו בעבר גברים שרצו לצאת איתי רק בגלל הנוכחות שלי ברשת החברתית". מן הסתם היא לא רצתה שהגברים באפליקציה גם יגלו שיש לה חשבון נועז יותר ב-Onlyfans שם היא מעלה תוכן פרובוקטיבי יותר.

תהילה סיפרה שהצטרפה ל-Bumble אחרי שהתקשתה לצאת לדייטים בתקופת הקורונה וקיוותה למצוא דווקא שם התאמה. "בלוס אנג'לס הכול סגור בגלל הקורונה, אז חשבתי שיהיה לי סיכוי למצוא מישהו דרך האפליקציה ולא לקוות שאני אפגוש מישהו במכולת", היא אמרה.

"בינתיים אני עומדת במקום ולא זזה עם כל נושא ההיכרויות לצערי, אבל אני מקווה שהדברים ייפתחו בקרוב כדי שאוכל לחזור לעולם ההיכרויות הרגיל", היא סיכמה: "היכרויות ברשת מעולם לא היו באמת משהו שאני מתעסקת בו, אבל בנסיבות האלה חשבתי שאנסה את זה וזה לא הצליח. אולי זה לטובה. עכשיו אני אצטרך להתחיל הכל מחדש עם חשבון חדש ואני לא בטוחה שזה שווה את זה בשלב הזה".

דובר מטעם Bumble מסר בתגובה לתקשורת האוסטרלית: 'בשנת 2016 אסרנו על העלאת תמונות סלפי מול מראה ללא חולצה כתגובה למשוב שקיבלנו מהקהילה שלנו - ואחרי שהמחקר שלנו הראה שפרופילים שכללו תמונות מהסוג זה היו אלה שנשללו הכי הרבה. כחלק מהמדיניות הכוללת שלנו, הנחיות הצילום שלנו אוסרות על תמונות של אנשים בבית כשהם לובשים בגדי ים או תחתונים. תמונות של בגדי ים מקובלות רק אם אתה נמצא בחוץ ליד הבריכה או על חוף הים - הסביבה טבעית ללבוש בגד ים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully