זוג מצלם את עצמו מקיים יחסי מין. אילוסטרציה, ShutterStock
ShutterStock/אילוסטרציה

אישה דקרה את בעלה לאחר שמצאה תמונות שלו מקיים יחסי מין עם אישה אחרת - ואז נחשפה האמת

31.1.2021 / 0:01

אישה ממקסיקו דקרה את בעלה מספר פעמים בהתקף קנאה לאחר שמצאה בטלפון הנייד שלו תמונות בהן הוא נראה מקיים יחסי מין עם "אישה אחרת" - מבלי ששמה לב שזאת למעשה היא עצמה בצעירותה

איך אפשר לעשות טעות כזאת? איך?! אישה ממקסיקו שזוהתה בדיווחים רק בשם לאונורה ר. נעצרה לפני כשבוע לאחר שדקרה את בעלה בהתקף קנאה כשנחשפה במקרה בטלפון הנייד שלו לתמונות שלו מקיים יחסי מין עם "אישה אחרת". רגע לפני שאיבד את הכרתו, הוא הספיק לספר לה שלא קיימת אישה אחרת וכי האישה שבתמונות זאת בכלל היא בצעירותה.

על פי התקשורת המקומית, המשטרה הוזעקה לבית הזוג שבקז'מה, סונורה, בשבוע שעבר לאחר ששכנים שמעו צרחות המגיעות מהבית והתקשרו לדווח. כשהגיעו השוטרים לבית הם מצאו את בעלה של לאונורה, חואן נ., שוכב על הרצפה עם דקירות ברגליו ובזרועותיו. בחקרירה התברר שהתקיפה האלימה אירעה לאחר שלאונורה מצאה תמונות נועזות בטלפון הסלולרי של חואן, המציגות אותו מקיים יחסי מין עם מי שהיא האמינה שהיא אישה אחרת. מבלי לתת לו זמן להסביר את עצמו, לאונורה החלה לדקור את חואן שוב ושוב, תוך שהוא מקללת אותו. המשטרה מסרה כי חואן הצליח בסופו של דבר לחלץ את הסכין מידיה של אשתו ולשאול אותה באילו תמונות מדובר. כשהבין, הוא הסביר לה שהתמונות הן למעשה שלהם וכי הם צולמו מספר שנים קודם לכן כשרק החלו לצאת.

תמונת המעצר של לאונורה ר שדקרה את בעלה כי חשבה שהוא בוגד בה עם אישה אחרת. Twitter, צילום מסך
תמונת המעצר של לאונורה ר שדקרה את בעלה כי חשבה שהוא בוגד בה עם אישה אחרת/צילום מסך, Twitter

על פי הדיווחים ב- Dossier Politico, לאונורה לא זיהתה את עצמה כי האישה שבתמונות הייתה צעירה יותר, רזה יותר ומאופרת. חואן סיפר למשטרה כי בעודו מדמם הוא הסביר לאשתו שלאחרונה הוא מצא את התמונות במייל ישן ושמר אותן בטלפון שלו.

לאונורה נלקחה מיד למעצר ונותרה מאחורי סורג ובריח עד להגשת כתב האישום, כך מדווחים בתקשורת המקומית. היקף הפציעות של חואן טרם נחשפו על ידי גורמים רשמיים, אולם פורסם שהוא נלקח לבית חולים לטיפול בפצעי דקירה מרובים וצפוי להחלים.

ברשת היו רבים שתהו כיצד האישה לא זיהתה את עצמה בצעירותה, אבל זיהתה את בעלה ומדוע העובדה שבעלה נראה צעיר בהרבה בתמונות לא הדליקה אצלה נורה אדומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully