גילתה שחבר שלה בוגד בה - באמצעות תמונת סלפי ששלח לה. @sydneykinsch, צילום מסך
צילום מסך/@sydneykinsch

"גיליתי שחבר שלי בוגד בי עם חמש נשים - בזכות סלפי שהוא שלח לי"

6.11.2020 / 0:01

יותר ממיליון וחצי איש כבר ראו את הסרטון של הבחורה שמספרת איך ארבע שנות זוגיות החבר שלה שלח לה סלפי תמים לכאורה, אבל בזכות העירנות שלה היא ראתה בו משהו מפליל שגרם לסיום הקשר

תמונת הסלפי חשפה - החבר שלי בוגד בי/@sydneykinsch/TikTok

לסידני קינש יש עיניים חדות וכנראה שהחבר שלה לא היה מודע לעד כמה, כי אחרי ארבע שנים יחד הוא שלח לה תמונת סלפי ממנה היא גילתה שהוא בוגד בה, לאחר שזיהתה פרט זעיר אך מפליל בתמונה.

סידני שחיה בדרום ארה"ב העלתה סרטון ל-TikTok בו חשפה כיצד הבינה כי בן זוגה בוגד בה - והסרטון צבר 1.5 מיליון צפיות ביומיים. בתמונה שהחבר שלח לה הוא נראה יושב במכוניתו כשהוא מרכיב משקפי שמש. במבט ראשון זה נראה תמים לגמרי, אבל סידני ציינה שאם מסתכלים טוב, בהשתקפות של משקפי השמש שלו ניתן לראות רגליים של אישה מונחות על החלון בצד של הנוסע. בכיתוב של הסרטון היא הזהירה: "גבירותיי, תבדקו את ההשתקפות של משקפי השמש של החבר שלכן".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

רואים את זה?

@sydneykinsch

check the reflection in your boyfriend's sunnies ladies ✨ ##fyp

♬ original sound - Mandy Patinkin and Kathryn G

ועכשיו?

גילתה שחבר שלה בוגד בה - באמצעות תמונת סלפי ששלח לה. @sydneykinsch, צילום מסך
סידני מצביעה על הרגליים המפלילות התמונה/צילום מסך, @sydneykinsch

בתגובות לסרטון שלה היא הסבירה שבזכות התמונה היא גילתה שהחבר שלה בוגד כבר במשך חודש. לדבריה, התצלום עורר את חשדה והאמת המלאה נחשפה כעבור שבוע. כאשר מגיבים טענו שאולי היא הגזימה בתגובה שלה ואולי יש הסבר אחר להשתקפות סידני כתבה: "התקשרתי אליו ושאלתי אם הוא מבין שהוא שלח לי 'כלבה' בסנאפצ'אט שלו ואין לו מושג. אז שלחתי לו את התמונה והוא קרא לי משוגעת וטען שזו חברה של חבר שלנו ושמותר להם להיות חברים". זה התברר כשקר גס, כמו שהיא מספרת: "לא רק שגיליתי שזו לא הבחורה עליה הוא דיבר, גיליתי אחרי שבוע שזו מישהי שהוא בוגד בי איתה כבר חודש ושהיו עוד לפחות 5 נוספות".

שלא במפתיע, היא הוסיפה שהם כבר לא יחד ושהוא "הבעיה של הבחורה ההיא עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully