אישה חושבת שתפסה את בעלה בוגד בה. @theblondebrewer, צילום מסך
צילום מסך/@theblondebrewer

אישה נכנסה בסערה לביתה כדי לתפוס את בעלה בוגד בה - וגילתה משהו אחר (ומטריד) לגמרי

15.3.2021 / 23:53

כשמגי קלייטון חזרה לביתה לאחר יום העבודה היא הבחינה דרך החלון באישה רוקדת בחושניות והייתה בטוחה שתפסה על חם את בעלה בוגד בה. היא פרצה לבית עם מצלמה פתוחה כדי לתעד אותו - וחשפה משהו מטריד לא פחות מבגידה

מה גילתה האישה שחשבה שתפסה את בעלה בוגד בה עם אישה אחרת?/@theblondebrewer

מגי קלייטון הפכה לכוכבת רשת לאחר ששיתפה את הרגע בו חשבה שהיא הולכת לתפוס את בעלה בוגד בה עם אישה אחרת - וגילתה משהו אחר (והזוי!) לגמרי. מגי חזרה בערב מהעבודה, כנראה מוקדם יותר ממה שבעלה ציפה, ועוד כשהייתה מחוץ לבית הבחינה דרך החלון באישה רוקדת בחושניות לצלילי מוזיקה רועשת ואורות חזקים. היא פתחה את המצלמה והייתה בטוחה שהיא הולכת להיכנס לבית ולתפוס את בעלה עם אישה אחרת - רק שאז הגיע הטוויסט הכי גדול שראינו לאחרונה.

בסרטון ניתן לשמוע אותה אומרת: "זו בחורה שם? תגידו לי שזה לא בעלי עם אישה אחרת שם!" - וכן, כל מי שיצפה בסרטון יקבע חד משמעית שמה שהוא רואה שם זו בגידה. לפני שנספר לכם מה באמת קרה שם, אולי כדאי שתצפו בסרטון ותופתעו בעצמכם.

צפו בקטע:

כפי שראיתם, האישה היא למעשה בעלה של מגי עצמו, לבוש בפאה ובסקיני ג'ינס שלה ומעמיד פנים שהוא כוכב רוק. היא אמרה: "לא, אתה צוחק איתי. חשבתי שאתה אישה! מה לעזאזל?!".

לגמרי נראה כמו בגידה

אישה חושבת שתפסה את בעלה בוגד בה. @theblondebrewer, צילום מסך
אישה חושבת שתפסה את בעלה בוגד בה/צילום מסך, @theblondebrewer

אבל זה מה שבאמת קרה שם:

אישה חושבת שתפסה את בעלה בוגד בה. @theblondebrewer, צילום מסך
אישה חושבת שתפסה את בעלה בוגד בה/צילום מסך, @theblondebrewer

הסרטון שותף בטיקטוק והפך לויראלי עם יותר מ-3 מיליון צפיות. מאות אנשים הגיבו לסרטון כשרבים קבעו שמדובר ב"טוויסט העלילתי הגדול ביותר אי פעם". אחר אמר: "מקרה קלאסי של 'מה האישה שלי חושבת שאני עושה לעומת מה שאני באמת עושה'". אדם נוסף כתב: "אין מה לראות כאן, זה רק גברים מתנהגים כמו שגברים מתנהגים". אחר התלוצץ: "מותק, אל תהרגי את האווירה. את לא רואה שהם באמצע?" ואחר הוסיף: "מבחוץ זה לגמרי נראה שהוא בוגד בה. לא ראיתי את זה בא. פשוט גאוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully