"החבר שלי ברח עם אמא שלי בזמן שילדתי את התינוק שלו". Jess Aldridge/Facebook, צילום מסך
צילום מסך/Jess Aldridge/Facebook

"החבר שלי ברח עם אמא שלי בזמן שילדתי את התינוק שלו"

25.2.2021 / 10:20

תושבת אנגליה חושפת שהחבר שלה ואבי ילדיה החל לנהל מערכת יחסים מינית עם אמה מאחורי גבה כשהיו בסגר - והם החליטו לברוח יחד בזמן שהיא ילדה את בנו בבית החולים

אישה בריטית בשם ג'ס אלדרידג' חשפה השבוע את סיפורה הטרגי, כשלדבריה החבר שלה ואבי ילדיה ברח עם אמה בזמן שהיא ילדה את בנם השני בבית החולים. ג'ס בת ה-24 שהתה בחדר הלידה בזמן שהחבר שלה ואמה החליטו לממש את אהבתם שהחלה לפרוח בתקופת הסגר - לברוח הרחק מהבית ולהשאיר את ג'ס המסכנה לבד עם התינוק.

ג'ס סיפרה כי החבר שלה, ריאן שלטון בן ה-29 מוכר חלפים לרכב לפרסנתו, החל לנהל מערכת יחסים סודית עם אמא שלה, ג'ורג'ינה בת ה-44, בזמן ההיריון שלה. היא סיפרה שהייתה רואה את השניים צוחקים ומפלרטטים אך סירבה להאמין שקורה ביניהם משהו עד שקיבלה ווידוי מלא מהחבר בהודעת טקסט - שעות ספורות לאחר שילדה את בנו. כששוחררה מבית החולים כואבת ובוכה, נודע לג'ס שריאן עזב את ביתם ועבר לגור יחד עם אמה בביתם החדש במרחק 50 קילומטרים משם.

כעת ג'ס טוענת שהיא חייבת לשלם בעצמה את שכר הדירה ולשמור על בנה בלי בן זוג או אמא שתסייע. היא אמרה ל"SUN": "אתה מצפה שסבתא טרייה תתאהב בתינוק - לא באבא. היא אמורה להיות סבתא לשני ילדיי ולעזור לי לשמור עליהם, אבל במקום זאת היא הולכת לשכב עם החבר שלי". כשג'ס התעמתה עם אמה, היא לדבריה אמרה לה: "אנחנו לא שולטים במי שאנחנו מתאהבים".

"החבר שלי ברח עם אמא שלי בזמן שילדתי את התינוק שלו". Jess Aldridge/Facebook, צילום מסך
האקס של ג'ס עזב אותה לטובת אמא שלה בזמן שילדה בבית החולים/צילום מסך, Jess Aldridge/Facebook

על פי הדיווחים, הריחוק בין בני הזוג החל כשריאן עבר לגור בבית משפחתה של ג'ס בסטו-און-דה-וולד, גלוסטרשייר, רגע לפני הסגר. ג'ס, שכבר ילדה את בתה ג'ורג'יאנה בשנת 2019, סיפרה שקיוותה כי אמה ג'ורג'ינה ובעלה אריק בן ה -56 יוכלו לעזור בטיפול בילדים. המחיה הפכה במהרה ל"קשה מאוד", אומרת ג'ס, וטוענת שריאן ואמה היו פלרטטנים מאוד, מה שגרם לה להרגיש לא בנוח.

עוד בוואלה!

האימא שעזבה את בעלה לטובת בנה החורג - ילדה לו בת

לכתבה המלאה
"החבר שלי ברח עם אמא שלי בזמן שילדתי את התינוק שלו". Jess Aldridge/Facebook, צילום מסך
אמא יש רק אחת: ג'ס ואמה ג'ורג'ינה בימים טובים יותר/צילום מסך, Jess Aldridge/Facebook

ב- 28 בינואר נולד ראובן התינוק בניתוח קיסרי בבית החולים המלכותי של גלוסטרשייר, אנגליה, בזמן שאחותה של ג'ס, קרולנה בת ה-19, שמרה על ג'ורג'יאנה. שעות ספורות לאחר מכן, לטענתה, ראיין שלח לה הודעת טקסט בה הוא נפרד ממנה וכותב שנמאס לו שג'ס מאשימה אותו ברומן עם אמה. הוא ביקר ביקור קצר את בנו ראובן ביום בו נולד ואז שוב ביום למחרת, אז הופיע בבית כדי לארוז את חפציו, כך סיפרה ג'ס. ג'ס טוענת שריאן מיהר בביקורו השני, מכיוון שלימים גילתה שאמא שלה חיכתה לו במכונית בחוץ וסירבה להיכנס לבית החולים.

התגלית פגעה קשות באריק, בעלה של ג'ורג'ינה, שלדברי ג'ס הוא "הרוס" לאחר שאיבד את אשתו מזה 12 שנים לגבר צעיר ממנו. בשבועות שחלפו מאז ריאן וג'ורג'ינה הכריזו על מערכת היחסים שלהם גם בפייסבוק.

ג'ס, שחוששת כיצד תסביר לילדיה את המצב המשפחתי המוזר אליו נקלעו, נותרה כעת לשלם בעצמה את שכר הדירה שעומד על 615 דולר לחודש. תגובתם של ג'וריג'ינה וריאן לא התקבלו עד לשעת פרסום הכתבה.

"החבר שלי ברח עם אמא שלי בזמן שילדתי את התינוק שלו". Jess Aldridge/Facebook, צילום מסך
ג'ס נותרה לבד בגידול הילדים/צילום מסך, Jess Aldridge/Facebook

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully