אחות רקדה בביתה ונאלצה להלחם במציצן. Facebook, צילום מסך
צילום מסך/Facebook

אחות צילמה את עצמה רוקדת בזמן שגבר זר פרץ לביתה - והתגובה האמיצה שלה הפכה אותה לכוכבת רשת

9.3.2021 / 9:22

אחות ברזילאית ביצעה ריקוד טוורקינג נועז עבור סרטון שתכננה לפרסם ברשתות החברתיות - כשגבר זר פרץ לביתה והבהיל אותה למוות. אולם היא התעשתה במהירות והגיבה כמו מלכה

מה הסיכוי שבאמצע צילומי סרטון לאינסטגרם גבר זר יפרוץ לך לבית? לאחות מברזיל זה קרה - והתגובה שלה לרגע המפחיד הזה היא כזו שקשה לתאר במילים. אנג'לה גונסלבש המתגוררת בפרנגואה שבדרום ברזיל, צילמה את עצמה בביתה רוקדת ריקוד טוורקינג נועז בזמן שאדם זר נראה לפתע ברקע פורץ לביתה. על אף שהפורץ נכנס מחוייך במחשבה שמצא לעצמו טרף קל, הוא גילה מהר מאוד שהוא בחר בבית הלא נכון לפרוץ אליו.

בסרטון שפרסמה אנג'לה ברשתות החברתיות, היא נראית רוקדת בהתלהבות כשאינה מודעת לפורץ שצועד לעברה מכיוון גינת הבית. כשהוא נכנס לסלון, אנג'לה מסתובבת, מבחינה בו ונבהלת. הפורץ מחייך, מתקרב אליה ומנסה לגעת בה. היא נסוגה לאחור אך מהר מאוד מבינה שהוא יריב קל עבורה ומתחילה להכות אותו. בעזרת סטירות ובעיטות היא מבריחה אותו מהבית ואפילו ממשיכה לרדוף אחריו ולבעוט בו יחד עם כלבה כשהפורץ נמלט בריצה.

הטלוויזיה הברזילאית מדווחת:

אנג'לה סיפרה כי בתה בת ה -11 הייתה איתה בבית בזמן התקרית שהתרחשה ב-17 בפברואר. "תקפתי אותו בזמן שאלפי דברים שונים רצו במוחי על מה שיכול היה לקרות", היא סיפרה לתקשורת המקומית, "שאלתי אנשים בשכונה ואף אחד לא ראה אותו כאן בעבר". היא שיתפה את תחושותייה גם בעמוד הפייסבוק שלה: "בהתחלה נבהלתי וניסיתי להבין אם אני מכירה אותו, עד שהוא ניסה לתפוס אותי והבנתי שאני חייבת להילחם בו".

אנג'לה דיווחה למשטרה על הפריצה זמן קצר לאחר מכן ולתקשורת היא תיארה את נחישותה לרדוף אחר הפורץ כתוצר של "יצר הפיטבול" שלה. אנג'לה ומשפחתה מתכוונים כעת לחזק את שער הכניסה לביתם כדי להעניק להם ביטחון ושקט נפשי נוסף, כך שאירועים מסוג זה לא יקרו שוב.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully