בני זוג שכבלו את עצמם זה לזו. @wecontacted, צילום מסך
צילום מסך/@wecontacted

בני זוג התחברו "בשם האהבה" באזיקים למשך 3 חודשים - והגיעו לבית החולים

12.3.2021 / 12:24

אלכסנדר כל כך אוהב את ויקטוריה עד שהצליח לשכנע אותה שהם חייבים לעשות הכול יחד תוך כדי שהם אזוקים זה לזו בשלשלאות עבות. כעת השניים לובשים בגדים מיוחדים, נוהגים יחד, הולכים ביחד לשירותים ומתככנים לחיות ככה 3 חודשים - ולמרות שוויקטוריה הובהלה כבר לבית חולים

זה התחיל "רומנטי"

כל זוג עם ותק של כמה שנים רוצה לדעת כמה חזק הקשר שלו. יש זוגות שעושים אחד לשני מבחנים קטנים כדי לדעת עד כמה הם יודעים פרטים זה על זה, יש כאלה שבודקים איך ישרדו תקופה של פרידה - ויש זוג אחד שהחליט לקשור את עצמו באזיקים ושרשרת ברזל לשלושה חודשים.

ויקטוריה פוסטוביטובה, בת 28, ואלכסנדר קודלאי, בן 33, החליטו שהם רוצים להיות "קרובים יותר" אחד לשנייה, אז ביום האהבה האחרון הזוג מחארקוב שבאוקראינה קשר את עצמו באזיקים ושרשרת, בנוכחות מפקח מטעם הרשויות, ומתכנן להשאר ככה צמוד במשך שלושה חודשים - ובנתיים הם ממשיכים למרות שויקטוריה פיתחה כוויות ופצעים מאוד חמורים על הזרוע שלה בגלל השרשרת והייתה זקוקה לטיפול רפואי דחוף.

בני זוג שכבלו את עצמם זה לזו. @wecontacted, צילום מסך
עד שהמוות יפריד ביניהם/צילום מסך, @wecontacted

אלכסנדר אמר כי הרעיון יוצא הדופן היה שלו, וטען שהציע אותו בגלל שחברתו נהגה לעזוב את הבית אחרי "כל מריבה קטנה" ואז ישר חוזרת. הוא הסביר: "אמרתי לה בצחוק - 'אני אקשור אותך. למה את צריכה את כל ההתרוצצויות האלה? אז בסוף עשינו זאת. ויקטוריה לא ממש הסכימה בהתחלה, אבל שכנעתי אותה והיא התחילה להתלהב מהרעיון". הם תכננו הכל מראש, קנו את כל האביזרים הדרושים ונסעו לעיר הבירה קייב להיאזק בטקס רשמי.

"בין כפות הידיים של הזוג המאוהב מפרידים רק כמה סנטימטרים", אישר ויטלי זורין, נציג מטעם המרשם הלאומי של אוקראינה, שפיקח על האירוע וגם בדק לפני כן את מצבם הנפשי בכדי לאשר להם את הניסוי. "אנחנו הולכים על שיא" אמר אז אלכסנדר לפני שהשניים חוברו בשרשרת שרותכה עליהם יחד - כלומר הם יהיו זקוקים לשירותי החירום אם מישהו מהם ירצה להשתחרר - מהכבלים או מהזוגיות.

עוד בוואלה!

תמרור אזהרה או מעשה קונדס? התגובה האלימה של החתן לבדיחה של הכלה

לכתבה המלאה

המבחן הראשון שלהם היה נסיעה של 525 קילומטרים הביתה מקייב במונית - כשהם קשורים באזיקים. בדרך הם נאלצו לבחור האם להכנס יחד לשירותי הגברים או הנשים בבית קפה בצד הדרך. הם בחרו לבסוף בשירותי הנשים וזעזעו את המנקה, כשהתחילו את חייהם החדשים - ללא מרחב אישי.

בני הזוג פרסמו מאז מספר סרטונים המראים כיצד הם לובשים בגדים שפותחו במיוחד עבורם, עם רוכסנים מלמעלה ומלמטה המאפשרים להם להתלבש ולהתפשט מבלי להסתבך יותר מדי. בנוסף הם נראים יחד בחדר האמבטיה, עושים מקלחת בתורות ומכניסים יחד בגדים למכונת הכביסה. אלכסנדר אפילו מצליח לנקות את המגפיים שלו בזמן שהוא אזוק לויקטוריה.

בני זוג שכבלו את עצמם זה לזו. @wecontacted, צילום מסך
נהגו ביחד/צילום מסך, @wecontacted

בני הזוג סיפרו לתקשורת המקומית שהם למדו איך ללכת יחד לשירותים, לשטוף כלים, לבשל ואפילו לנהוג ברכב כשהם כבולים. הבעיה העיקרית שלהם ממשיכה להיות השימוש בשירותים במקומות ציבוריים כמו מסעדה. ויקטוריה מספרת שהיו תלונות של נשים כאשר היא הכניסה איתה את בן זוגה הכבול אליה.

ומה עם העבודה? לדבריהם לא היו להם בעיות - כיוון שהוא מוכר ברשת חלקי חילוף למכוניות בעוד שהיא קוסמטיקאית ש"מתאמנת" במהלך הסגר. כשנשאלו לגבי יחסי המין בני הזוג סירבו להיכנס לפרטים בנושא.

הרופאים מזהירים מנזק בלתי הפיך

אלא שאז החלה ויקטוריה להרגיש כאבים בזרועה והתפחתו שם פצעים. "מרחנו משחה מיוחדת, אבל זה לא עזר", סיפר אלכסנדר, "זה היה סיוט". לבסוף הזוג הצעיר אולץ להתאשפז בבית החולים, שם ויקטוריה עברה טיפול ונחבשה בידיה לאחר שהרופאים מצאו שהיא פיתחה פצעים וכוויות באזור בו היא אזוקה.

זה מה שקרה ליד של הבחורה שכבלה את עצמה לחבר שלה. wecontacted@, צילום מסך
התחיל כגימיק, כמעט נגמר באסון - כך נראתה היד שלה לפני שהגיעה לבית החולים/צילום מסך, wecontacted@

ד"ר טטיאנה אגורובה, רופאת עור מקומית, הזהירה שהם חייבים לרדת מהרעיון המטופש הזה של לחיות יחד כבולים והסבירה ל-360TV : "מה שיש לה זה כיבים בזרוע בגלל מגע ממושך עם מתכת מזוהמת והחיכוך התמידי של השרשרת, שגרמו להפרעות במחזור הדם. הם יכולים לגרום לעצמם לנזק בלתי הפיך אם ימשיכו, כיוון שהפרעות במחזור הדם יכולות לגרום למחלות לב וכלי דם מסוכנות".

למרות האזהרה הרפואית בני הזוג החליטו להמשיך בכל זאת באתגר שהציבו לעצמם - כך עולה לפחות מהסטוריז והתמונות שעולים בעמוד האינסטגרם שלהם - שם נראה שהם עדיין כבולים.

זה עדכון המצב שלהם אחרי בית החולים- "היה יום קשה, היינו צריכים להיעזר בסיוע חירום רפואי, אבל, למרבה המזל הכל מאחורינו, אנחנו אוהבים אחד את השני"

והם ממשיכים להיות כבולים - בזמן משחק

במטבח

וביציאות לבילויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully