פנים מפוקסלות של שתי נשים. ShutterStock
ShutterStock

"נולדתי מרומן סודי של אמא שלי ולאחותי אין מושג שהיא יוצאת עם אבא שלי"

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 0:13

החיים הם לפעמים אופרת סבון - כמו במקרה הזה בו האחות הגדולה לא ידעה שאחותה הקטנה נולדה כתוצאה מרומן של אימן והחלה לצאת עם האבא הביולוגי של אחותה. כשהאחות הקטנה גילתה את זה היא סיפרה לה את הסוד - ולא תאמינו כיצד האמא הגיבה

חברה מנחמת את חברתה העצובה. ShutterStock
מה אתם הייתם עושים - מספרים לאחות או לא?/ShutterStock

זה לא סוד שמשפחות יכולות להיות מסובכות לפעמים, יש הרבה אהבה, אבל יכולה להיות גם הרבה דרמה. אישה אחת הרגישה לאחרונה שחיי המשפחה שלה הפכו להיות כל כך דרמטיים, שהם חלק מאופרת סבון - והיא כמובן מיהרה לספר על כך ברשתות החברתיות.

האישה שזהותה נותרה אנונימית מלבד העובדה שהיא בת 24, פירסמה ב-Reddit פוסט בו סיפרה שגילתה סוד משפחתי ששינה לחלוטין את חייה. בפורום Am I the A**hole היא חשפה איך גילתה שהיא נולדה כתוצאה מרומן שניהלה אמה ושאביה הוא בכלל לא האבא הביולוגי שלה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הפוסט הויראלי

פוסט ויראלי ברדיט - אנחותי לא יודעת שהיא יוצאת עם אבי הביולוגי. REDDIT, צילום מסך
פוסט ויראלי ברדיט - אנחותי לא יודעת שהיא יוצאת עם אבי הביולוגי/צילום מסך, REDDIT

בפוסט היא כתבה: "אז החיים שלי הפכו לאופרת סבון ואני צריכה לשמוע כמה דעות חיצוניות. אני בת 24 ואני נולדתי כתוצאה מרומן שאמא שלי ניהלה. למזלי, אבא שלי סלח לה והסכים לגדל אותי כבתו, וגדלתי די טוב. אבל אני לא דומה ליתר המשפחה שלי (למשל - אני הג'ינג'ית היחידה במשפחה) ובמשך השנים שאלתי הרבה שאלות - כמו למה אני היחידה שנראית ככה או ככה.

"כשהייתי בת 17 אמא שלי לקחה אותי לאכול גלידה והכירה לי את אבי הביולוגי, היא החליטה שאני מספיק גדולה כדי לדעת את האמת, והסבירה לי על הרומן ואמרה לי שני דברים - קודם שלא אספר לאחותי הגדולה (שהיא היום בת 27), ושלא אשמור על קשר עם אבי הביולוגי - כי הוא לא רצה אותי ולא רוצה שום קשר איתי.

"זה היה הרבה להתמודד איתו, אני לא אשקר. הייתי צריכה ללמוד לבלוע את זה ולהמשיך בחיי", היא כתבה והוסיפה ששמרה על הסוד במשך כמה שנים עד שצצה בעיה - אחותה החלה לצאת עם אביה הביולוגי ולא ידעה מכך. "היא תמיד אהבה גברים מבוגרים, ולפני חודשיים היא שיתפה תמונה שלה ושל החבר החדש שלה. לתדהמתי - זה היה אבי הביולוגי.

"במשך כמה ימים חשבתי מה לעשות, ואז החלטתי שהיא חייבת לדעת את האמת. אחותי לא קיבלה את זה טוב, נפרדה ממנו אבל לא כעסה עליי. זה אפילו שיעשע אותה והיא אמרה שבגלל שהיא שכבה עם אבא שלי זה הופך אותה ל'אימא' שלי והיא יכולה לחלק לי פקודות.

"אמי מצד שני, זעמה. היא אומרת ששיתפתי סוד שלא היה שלי וזה לא העסק שלי לספר אותו לאף אחד, ומאחר שאבי הביולוגי לא קרוב משפחה של אחותי זה לא משנה אם הוא יוצא איתה, וזה לא שהם מתחתנים. עברו מאז חודשיים והיא עוד כועסת, קוראת לי בוגדת ואומרת שאי אפשר לסמוך עלי".

היא סיכמה: "בזמנו חשבתי שעשיתי את הדבר הנכון, אבל לא ראיתי את אמא שלי כועסת ככה מעולם בעבר, והיא ממשיכה לכעוס עלי כבר במשך חודשיים. אני מתחילה לדאוג - האם עשיתי משהו ממש מטומטם? האם אני המנייאקית כאן?".

עוד בוואלה!

פנתה לעזרת הרשת: בגדתי בלי הפסקה בבעלי, האם לגלות לו שהוא לא אבי בנותינו?

לכתבה המלאה

האם אתם הייתם מספרים?

ברור. האחות הייתה חייבת לדעת
לא זה לא הסוד שלה לחשוף
2660 משתתפים

הפוסט שלה הפך במהרה לויראלי עם יותר מ-2,000 תגובות, רובן מאנשים שאמרו שהיא לא טעתה שסיפרה את האמת. "החיים שלך הושפעו מהרומן שלה. זה 100 אחוז העסק שלך. אני לא מאמין שהוא לא ידע שהיא הבת של אמא שלך. זה מגעיל ולאחותך הגיע לדעת, את אישה נהדרת", כתבה לה אחת כששנייה מוסיפה: "מה אם היא הייתה רצינית לגביו ומתחילה להביא אותו לארוחות משפחתיות? זה היה שובר את שיא המוזרות. אמא שלך לא חשבה יותר מדי". שלישי הוסיף: "אם אמא שלך לא רצתה שהחיים האישיים שלה יחשפו, היא לא הייתה צריכה לבגוד. לאחותך הגיע לדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully