גילתה שחבר שלה בוגד בה- בזכות מה שאמרו לה במסעדה. feliciaburzotta/TikTok, צילום מסך
צילום מסך/feliciaburzotta/TikTok

גילתה שהחבר שלה בוגד בה - בזכות משהו שאמרה המארחת במסעדה

23.4.2021 / 9:11

ברשת מפרגנים לאישה שגילתה תושיה והצליחה להערים על מארחת במסעדה וגרמה לה לחשוף את הרומן של בן הזוג שלה עם אישה אחרת. היא בתגובה טוענת שהמארחת ידעה ושיתפה פעולה במכוון

גילתה שחבר שלה בוגד בה - בזכות שיחת טלפון למסעדה/feliciaburzotta/TikTok

הרבה מעבר לדרישות התפקיד: מארחת במסעדה חשפה רומן סודי שמתנהל במסעדה שלה בשיחת טלפון עם החברה הנבגדת. בעוד רבים מאמינים שהיא לא עשתה זאת במכוון, החברה הנבגדת בטוחה שהיא ידעה בדיוק מה היא עושה.

פליסיה בורזוטה חשדה מזה תקופה שהחבר שלה בוגד בה עם ידידתו הטובה. בסרטון ששיתפה בטיקטוק היא סיפרה מה גרם לה לחשוד ברומן, כשבין היתר היא מצאה ליפ גלוס ומשקפי שמש שאינם שלה במכוניתו. יום אחד היא החליטה שהיא חייבת לברר האם תחושותיה מוצדקות.

בשורת סרטונים שצברו מיליוני צפיות סיפרה פליסיה שכשהייתה מחוץ לעיר, אצל משפחתה בניו יורק, היא החליטה לבדוק האם החבר שלה דובר אמת. היא סיפרה כי חשדה שהחבר שלה שיקר כשאמר לה שהוא יוצא לסעוד עם חברים. "אינטואיציה של אישה", היא אמרה באחד הסרטונים, "האישה השנייה תמיד הייתה בסביבה. פשוט לא הצלחתי להיפטר ממנה".

ממש לפני הארוחה החבר ניהל שיחת וידאו עם פליסיה והיא ידעה שאין סיכוי שהוא יחשוב שהיא תתקשר אליו מאוחר יותר. במקום להתקשר אליו - היא התקשרה למסעדה אליה סיפר שהוא הולך וניסתה לדלות פרטים על "החברים" איתם הוא מבלה.

פליסיה סיפרה למארחת שענתה לשיחתה שהיא מתכננת מסיבת הפתעה לחבר שלה וביקשה ממנה שתגיד לה האם הוא נמצא שם עם "אחותו" או עם חבריו. לאחר שהמארחת איתרה את החבר באמצעות תיאור מפורט שנתנה לה פליסיה, היא השיבה לה: "הוא עם אחותו".

ככה זה התחיל:

היא כתבה בסרטון: "כשהוא אמר שהוא הולך לארוחת ערב עם הבנים חשדתי שהוא משקר - אז התקשרתי למסעדה בה הוא נמצא והעמדתי פנים שאני מתאמת לו מסיבת הפתעה. שאלתי את המארחת שהייתה שם האם הוא נמצא עם חבריו או עם אחותו? היא אמרה אחותו".

בסרטון נוסף היא פירטה: "הייתה לי הרגשה, התקשרתי למסעדה ואמרתי 'היי, אני רוצה להפתיע את החבר שלי ליום הולדתו. נצטרך שולחן גדול יותר, אבל אני לא יודעת עם מי הוא שם, האם הוא עם אחותו או חבריו. האישה שאלה איך הוא נראה ותיארתי אותו, אמרתי לה מה הוא לובש. היא אמרה "הו! אני רואה אותו!, הוא עם אחותו" ואני אמרתי 'אה, יש לו שתי אחיות. איזו אחות, האחות הברונטית או האחות הבלונדינית?', לידיעתכם - אני מחפשת את הבלונדינית הכל**. היא אישרה שזו 'האחות הבלונדינית', אז ככה גיליתי".

ההסבר המלא:

@feliciaburzotta

Reply to @carvalhoemilyc and since then I've been single?

♬ original sound - Felicia?

בסרטון שלישי סיפרה פליסיה כי ביום למחרת, כשחזרה ממשפחתה בניו יורק, היא נסעה לביתו של החבר ומצאה במיטתו ריס מזויף - שידעה שהוא לא שלה. היא התעמתה איתו והשניים נפרדו. בסרטון מודה פליסיה שהרבה יותר טוב לה בלעדיו ושחבריו הטובים אפילו התחילו איתה באינסטגרם.

וזה מה שהיא בדיוק אמרה לו:

@feliciaburzotta

Reply to @mommarog13 PART 3!!!

♬ original sound - Felicia?

פליסיה סיפרה בתגובות שהיא חושבת שהמארחת ידעה שהיא לא באמת מחפשת את 'אחותו' אך שיתפה איתה פעולה. בנוסף, היא אמרה שלא סיפרה לחבר שלה שהתקשרה למסעדה, אלא שאחת מחברותיה ראתה אותו שם עם המאהבת שלו. עוד היא שיתפה את העוקבים שלה ששבוע לאחר מכן הוא התחיל לצאת איתה באופן רשמי.

היא כתבה בתגובות: "המארחת הצילה אותי. אני יודעת מה אני שווה. נקודה". פליסיה קיבלה הרבה פרגון בטיקטוק. אחת כתבה לה: "לא איבדת את הראש, השתמשת בו" ואחרת הוסיפה: "תמיד תסמכי על תחושות הבטן שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully