זוג שוכב במיטה. ShutterStock
ShutterStock

מחקר חושף: זו השעה ביום בה אנחנו הכי חרמנים - והפער גדול בין גברים לנשים

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 8:19

מחקר חדש שנערך בקרב 2,300 בוגרים בדק מהן השעות ביום בהם אנחנו הכי מעוניינים בקיום יחסי מין - והוא מצא בעיה קשה: יש הבדל משמעותי בין שעות העוררות המינית של הגברים לאלו של הנשים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

מתי בפעם האחרונה התחשק לכם קוויקי אך הפרטנר המיני שלכם לא היה במצב רוח תואם? מחקר בריטי חדש חושף שהתשובה היא שזה כנראה קרה ממש לאחרונה, שכן יש פער משמעותי בין "זמני החשק" של גברים ונשים.

חוקרים שערכו מחקר סטטיסטי עבור חברת צעצועי המין Lovehoney סקרו 2,300 בריטים בוגרים כדי למצוא מהן השעות ביום בהם גברים ונשים נמצאים בשיא העוררות המינית שלהם - כלומר מתי הם הכי "חרמנים" - ומצאו שיש שעה אחת ספציפית בה החרמנות מגיעה לשיאה - ושיש חוסר התאמה משווע בין השעה הזו אצל הגברים לזו של הנשים - ולא פחות מ-70 אחוזים מהנשים הנשאלות הודו שהן היו או עדיין נמצאות בקשר עם גבר שזמני החשק המיני שלו אינם מתואמים לשלהן.

זוג סקסי. ShutterStock
חכה ללילה מותק. סקר מצא שנשים מעדיפות סקס מאוחר יותר/ShutterStock

הסקר מצא כי גברים יעדיפו בדרך כלל לקיים יחסי מין בשעות הבוקר - בכל שעה שבין 6 ל-9 בבוקר, בעוד שנשים לעומתם יעדיפו לעשות סקס בשעות הלילה - בין השעות 23:00 ל-2 לפנות בוקר.

אם להיות ממש מדויקים, הסקר מצא כי הזמן הטוב ביותר לחפוז אצל הגברים הוא 07:54 בבוקר, ואילו אצל הנשים הוא 23:21 בלילה. שימו שעון.

ד"ר אליסון היל, מבית החולים Good Samaritan בלוס אנג'לס, אמרה ל"דיילי סטאר": "נהוג לחשוב שהליבידו הנשי הוא מאוד מורכב, אך רובו פסיכולוגי ולרוב אין לו הרבה קשר לפרטנר המיני. הליבידו נוגע יותר להרגשה האישית של האישה ולמיניות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully