אשה מביטה בגבר בתאוווה. ShutterStock
ShutterStock

אתם לא מדמיינים: אתם חרמנים יותר לאחרונה וזה הכל בגלל הקורונה

17.4.2020 / 11:10

העלייה בחרמנות אצל אנשים קשורה גם לשעמום שלהם, אבל לא רק. מומחה מסביר מה גורם לכם להרגיש ככה - מהפחד מהמוות, ועד הרגשה שאתם חסינים להכל. וגם: טיפ מה לעשות אם אתם גרים עם הפרטנר

טוקי-סטייל ד"ר דניאל דריי/מערכת Sheee

בסרטון - כמה קלוריות שורפת אורגזמה, איזו תנוחה יכול להחליף אימון, מה זה "פוסט פור פליי" ואיך תדעו שהסקס באמת נגמר? כמה טיפים שווים מהסקסולוג ד"ר דניאל דריי

אם אתם חרמנים יותר מהרגיל בימים האלה של הקורונה ומרגישים מוזר לגבי זה, תדעו לכם שאתם לא לבד. שיטוט באינטרנט מגלה שאנשים רבים מחפשים סקס ופורקן מיני בזמן שהם בבידוד. אנשים מצייצים ללא סוף לגבי עד כמה הם חרמנים, מראים יותר רעב מיני באינסטגרם, ואפילו פורנו קורונה זה משהו שהחל לנסוק. אנשים רבים ממוצאים את עצמם שולחים הודעות לאקסים כאילו אין מחר, ואפילו קהילות חדשות נפתחות בנושא ברדיט.

כל העלייה בפעילות המינית גורמת לחשוב - האם אנשים משועממים, או שהעלייה קשורה בסכנה והחשש מהאפוקליפסה? האם כל החשש מהמוות גורם לנו לפנטז? כדי לענות על השאלה, המגזין "בריאות הגברים", הזמין את דוקטור ג'סטין למילר, חוקר במכון קינזי, ושכתב את הספר, "ספר לי מה אתה באמת רוצה". הוא מנסה לשפוך קצת אור על הסיבה בגללה אנחנו כל כך חרמנים עכשיו, למרות כל הבלאגן בעולם.

אשה מביטה בתמונת גבר ערום במחשב. ShutterStock
פעילות מינית גורמת לנו להרגיש יותר חיים/ShutterStock

"יש כמה דברים שקורים עכשיו", מסביר למילר, "אבל כן, לאנשים יש יותר זמן פנוי עכשיו מאשר בימים רגילים. כשיש יותר זמן, ופוגשים פחות אנשים, זה פשוט הגיוני שהופכים למשועממים וחרמנים. אנחנו לא עייפים אחרי יום ארוך במשרד. רבים מאיתנו מתחילים לחשוש מהמוות, וגם אם אנחנו לא חושבים שהקורונה תהרוג אותנו, עדיין מחשבות על מוות מתרוצצות בראש שלנו. הכי תקשורת כל הזמן מדברת על זה. פסיכולוגים מצאו שפחד ממוות מעלה את רמות החשק המיני. חלק מהמחקרים מצאו כבר מזמן שכשבן אדם נאלץ לחשוב על איך הוא ימות, זה מעלה את רמת הענין שלו במין. בנוסף, פעילות מינית גורמת לנו להרגיש יותר חיים, כך שלא צריכים להיות מופתעים מכך, זה גורם לאנשים להרגיש חזקים יותר".

לאחרונה גם החיפושים ברשת של "סקס קורונה" עולה, ולמילר מסביר: "יש פטיש שקשור לקורונה, אין ספק. אני לא מופתע מזה, בגלל שחיפושי הפורנו של האנשים מושפעים ממה שקורה באותו הזמן. אנשים ממציאים פטישים על כל דבר". הדוקטור מוסיף כי: "פחד ותחושות חזקות בהחלט גורמים לנו להרגיש חרמנים יותר. קצב הלב עולה, מספר הנשימות, ולחץ הדם גם כן. המחקרים מצאו שזה מיעלה את הרצון המיני. זה נקרא "העברת התרגשות", ובגלל זה אנשים רבים טוענים שסקס של התפייסות הוא הטוב ביותר. יש רגשות חזקים אחרי ריב גדול, וזה ממשיך לחדר השינה".

מתנשקים עם מסכות. ShutterStock
אנשים מחפשים "פורנו קורונה"/ShutterStock

עוד נטען כי רבים יצרו קשר עם האקסים שלהם, ואפילו חיפשו סקס מזדמן, "יש כאלה שחשים שהם חסינים מפני ההמחלה, ולא מבינים למה זה אמור למנוע מהם לחיות את החיים הטובים", מוסיף למילר, "אנשים צריכים לשמור על ריחוק חברתי ולהבין שהמצב הזה הוא זמני, אפשר לדחות חלק מהיצרים שלנו. אין דרך אחת להרגיש טוב יותר, כשזה נוגע לסקס. הכל תלוי בך. אתה יכול לאונן יותר, אפשר להכניס יותר טכנולוגיה לחיי המין. יש הרבה דרכים לספק את עצמכם, גם עם ריחוק חברתי".

למילר מסיים עם טיפ למי שחי עם בן או בת זוג, "נכון שיש יותר הזדמנויות למין, אבל יש גם יותר הזדמנויות לריב. צריך לא לתת למתח להשפיע על חיי המין שלכם. צריך לדעת איכשהו לשמור על מרחק, לתת אחד לשני מרווח, וגם כשאתם אחד עם השני, לא רק לחשוב על המגפה. תקבעו "דייט" בבית. תעשו דברים יפים כמו למלא אמבטיה לפרטנר, ותביאו כוס שמפניה. תעשו מאמץ, תעזבו את הטלפון שלכם ותעשו פעילות ביחד".

בני זוג במיטה עם טלפונים ניידים. ShutterStock
תעזבו את הטלפון שלכם ותעשו פעילות ביחד"./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully