הדוגמנית קנדיס קלוס. @candicekloss, צילום מסך
צילום מסך/@candicekloss

דוגמנית עירום עם IQ גבוה במיוחד טוענת שגברים מאוימים ממנה

8.7.2021 / 23:50

קנדיס קלוס שוברת סטיגמות ומספרת שעל אף שהיא נמצאת ברשימת 2 האחוזים העליוניים של האוכלוסייה במנת המשכל, היא פרשה מהלימודים כדי לעשות כסף בתור דוגמנית עירום. היא סיפרה: "גברים מוצאים את האינטליגנציה שלי מאיימת. אני אוהבת לעבוד קשה, אבל מעדיפה להרוויח כסף"

הדוגמנית קנדיס קלוס מספרת שגברים מניחים שהיא טיפשה בגלל המראה והקריירה שלה כדוגמנית - אך כשהיא מספרת להם שה-IQ שלה עומד על 136 (קרוב לגאונות) - הם חשים מאוימים ממנה. "כך או כך, גברים שופטים אותי", היא מספרת בריאיון ל-Mirror, "לפי התמונות שלי הם חושבים שאני טיפשה וכשהם לומדים להכיר אותי הם מרגישים שאני מאיימת עליהם".

מאז גיל 17 קנדיס קלוס חברה במנסה, ארגון בינלאומי של אנשים מחוננים בעלי מנת משכל בתחום 2 האחוזים העליונים של האוכלוסייה, כפי שנבדק במבחן IQ. על פי סולם ה- IQ, הציון 120-140 מסווג כ"אינטליגנציה עליונה מאוד" - בעוד שכל דבר מעל 140 נחשב ל"גאון". קנדיס קרובה מאוד לגאונות, כשה-IQ שלה עומד על 136 והיא נמצאת ב-2% העליוניים של האוכלוסייה במנת משכל. עם זאת, קנדיס מספרת שלהיות אחת הנשים החכמות במדינה עשוי להיות דבר מאתגר שלעצמו - בעיקר במערכות יחסים.

היא סיפרה: "אני חושבת שגברים בהחלט מופתעים כשהם מגלים. יש כאלה שחושבים שזה סקסי, אבל אחרים מוצאים את זה מאיים מסיבה כלשהי. כשהתבגרתי ידעתי שאני יכולה ללמוד דברים די מהר, אבל הייתי גם מאוד ביישנית ונראתי מסורבלת, אז לא קיבלתי הרבה תשומת לב בכיתה. הייתה לי קבוצה של חברים די חנונים והייתי גם טום-בוי אז לעגו לי על היותי שונה. כיום צברתי ביטחון אבל אני עדיין ביישנית, אז המחשבה שגברים מוצאים אותי סקסית מפתיעה אותי".

בעוד שאף אחד מבני משפחתה אינו חבר במנסה, קנדיס מאמינה שאביה יכול להיות מועמד. היא אמרה: "אף אחד אחר במשפחה שלי אינו חבר במנסה אבל אבא שלי כנראה היה אם הוא היה דואג להגיש מועמדות".

קנדיס המשיכה ללמוד פסיכולוגיה וכלכלה באוניברסיטת מסצ'וסטס, בוסטון, כשהייתה בת 17. למרות שהצליחה במבחנים שלה, היה לה דחף לנסות משהו אחר ולכן ויתרה על לימודים אקדמאיים לטובת קריירה בתחום הנדל"ן. היא אמרה: "למדתי בקולג' בבוסטון והתחלתי לעבוד בתחום הנדל"ן כי זו הדרך היחידה שיכולתי להרשות לעצמי את שכר הדירה והלימוד. ההורים שלי בהחלט היו מודאגים כשנשרתי מהלימודים בשנת 2011. בסופו של דבר הם ראו שאני מאושרת ושיש לי חוש טוב לעסקים". קנדיס חזרה בהמשך ללימודים - ולמדה עד שנת 2020, כאשר חברה הציעה לה לוותר על הלימודים פעם נוספת למען קריירה חדשה כדוגמנית ב-OnlyFans. בשלב זה, קנדיס כמעט סיימה את התואר שלה, אך הרעיון להרוויח הון באתר היה מפתה מדי.

"יום אחד חברה שלי הראתה לי כמה היא מרוויחה מ- OnlyFans - ומיד עזבתי את הלימודים, בידיעה שלא אחזור לשם הפעם", היא סיפרה, "ההכנסה האפשרית שלי מ-OnlyFans היא הרבה יותר גבוהה ממשכורת התחלתית עם תואר בכלכלה, ואפילו גבוהה יותר ממשכורות של אנשים בעלי שנים של ניסיון".

על אף שיש לה חשבון באתר OnlyFans במשך קצת יותר משנה אחת בלבד, קנדיס מרוויחה כעת 21,000 דולר בחודש בעיקר בזכות התמונות הנועזות שהיא מפרסמת שם ובחשבון הטוויטר שלה.

קנדיס לא מתחרטת על התפנית המשמעותית בחייה ואוהבת את החופש שמקנה לה עבודתה. היא אמרה: "אל תטעו. אני אוהבת לעבוד קשה כי זה מאתגר, אבל חלק אחר שלי מאוד אוהב להירגע ולנסות דברים חדשים בשביל הכיף. הדבר הכי טוב בעבודה שלי הוא שאני יכולה לחיות ולעבוד היכן שאני רוצה, ויכולה לטייל כמה שאני רוצה. לא אוכל להיות מאושרת אם אצטרך לעבוד במשרד כל יום ולעשות את אותם הדברים".

כעת, קנדיס מחפשת להשקיע ברכוש - באירופה או בניו יורק. היא אמרה: "המטרה שלי היא לקנות נכסים ושיהיה לי יותר זמן לטייל. כיום אני אחראית יותר לכספים שלי ומשקיעה חלק גדול במכירת אופציות, מה שמביא לי הכנסה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully