גילתה שהמורה שלה לשעבר עוקב אחריה באתר למבוגרים בלבד. @hailrara, צילום מסך
צילום מסך/@hailrara

הייתה בהלם אחרי שגילתה שהמורה שלה לשעבר עוקב אחריה באתר למבוגרים בלבד

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 23:16

רישל קנופר שמתחזקת חשבון פופולארי באפליקצייה לשיתוף תכניים מיניים, נדהמה לגלות שהמורה שלה לשעבר שילם כדי להיכנס לחשבון שלה ואפילו הגיב לה: "תמיד ידעתי שאת מיוחדת". המגיבים היו מודאגים: "צריך לעדכן את בית הספר, לכי תדעי אם הוא מסתכל על הילדות שם"

גילתה שהמורה שלה עוקב אחריה באתר למבוגרים בלבד/@hailrara

רישל קנופר מתחזקת חשבון פופולארי בעמוד ה-OnlyFans שלה - פלטפורמה לשיתוף תוכן עם מנויים בתשלום בלבד. האתר הזה הוא אחד הפופולרים ביותר בעולם עבור עובדי מין, שחקני פורנו ודוגמניות שמשתפים שם בעיקר תכנים נועזים למבוגרים בלבד.

אלא שכדי לצפות בתמונות והסרטונים שרישל מעלה, צריך לשלם כסף כדי לקבל גישה. באחד הביקורים שלה בעמוד, קנופר נדהמה לגלות שאחד העוקבים ששילם כדי לצפות בפרופיל שלה הוא לא אחר מאשר המורה שלה לשעבר בתיכון.

צפו בסרטון התגובה שלה

לא רק שהמורה הזה נכנס לחשבון שלה, הוא גם כתב לה ש"תמיד ידעתי שאת משהו מיוחד". קנופר נחרדה מהמחשבה והעלתה סרטון לטיקטוק בו שיתפה את מה שעבר עליה: "אני חושבת שזה ממש לא נעים. הייתי בהלם אחרי שהבחנתי שהמורה שלי לשעבר שילם כדי להיכנס לעמוד שלי ואמר לי שאני משהו מיוחד".

עוד בוואלה!

הסתירה מצלמה במחשוף כדי לבדוק כמה בהו לה בחזה - והייתה המומה מהתוצאה

לכתבה המלאה

היא פופולארית גם באינסטגרם

היא מתלבטת האם לחשוף את המורה

220 אלף איש צפו בסרטון שלה ולמעלה מ-40 אלף הגיבו ונראה שגם העוקבים שלה ברשת החברתית היו המומים. "אני יודעת שהוא לא עבר על שום חוק, אבל כדאי שתדברי עם בית הספר. הם צריכים להיות מודעים לכך שייתכן שהוא מסתכל בצורה מינית גם על בנות מבית הספר", כתבה אחת המגיבות. "הם צריכים לעקוב אחריו ולהשגיח", כתב מגיב אחר.

כמה מהמגיבות של רישל שגם להן יש חשובונות נועזים ב-Onlyfans הודו שזה קרה גם להן ואחת מהן אפילו כתבה: "האבא של החבר הכי טוב שלי מהתיכון התחבר לחשבון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully