שלחה בטעות תמונת עירום לסבתא שלה. TikTok/ExcuseMyGrandma, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/ExcuseMyGrandma

שלחה בטעות תמונת עירום לסבתא - וזו התגובה המפתיעה שלה

13.7.2021 / 23:09

קימברלי סיפרה על הרגע המביך בו שלחה בטעות תמונת עירום שלה לסבתה ונאלצה להתמודד עם ההשלכות - שהתחילו באיום על נישול מהירושה, אבל אז הגיעה התגובה המאוד מפתיעה שלה

למי מאיתנו לא קרה ששלחנו תמונה או הודעה "בעייתים" לאדם הלא נכון ולא הספקנו למחוק בזמן? למעשה, לכותב שורות אלו זה קרה ממש בשבוע שעבר (והטראומה מלווה אותי עד היום). למשתמשת הטיקטוק קימברלי זה גם קרה, רק שבמקרה שלה הנמען היה האדם האחרון עלי אדמות שהייתם רוצים שיקבל תמונה אינטימית שלכם - סבתא. קימברלי שלחה בטעות לסבתה תמונת עירום שלה - ונאלצה להתמודד עם ההשלכות. למזלה, סבתה גייל היא לא כמו כל סבתא.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בסרטון שפרסמה קימברלי בעמוד הטיקטוק שלה, excusemygrandma, היא הציגה את ההתכתבות עם סבתה לאחר ששלחה לה את התמונה האינטימית. הסרטון שזכה מאז למאות אלפי צפיות עלה תחת הכותרת: "האם שלחתם פעם תמונת עירום בטעות לסבתא שלכם?". בקליפ ניתן לראות את הסבתא משיבה לתמונה: "קימברלי. מה זה? מקווה בשבילך שזה לא נשלח לגבר או שאנשל אותך מהצוואה", אבל מיד היא המשיכה: "חוץ מזה, את צריכה להתחדש בהלבשה תחתונה - האם אוכל לקחת אותך לשופינג השבוע?". איזו סבתא קולית!

התגובה של סבתא:

@excusemygrandma

And btw get a push up bra while you're at it #dating #sexting #grandma #excusemygrandma

♬ cute sound - brett

לסרטון נרשמו מאות תגובות נלהבות: "הסבתא הזאת שולטתתתת", כתב אחד ואחר הוסיף: "היא הסבתא של כולנו מהיום!". צופה נוספת כתבה: "אם זה היה קורה לי, לא הייתי נשארתי בחיים כדי לספר על זה".

התגובה של הסבתא אולי הגיעה לכולנו בהפתעה, אך קימברלי יכלה לראות את זה מגיע מקילומטרים. סבתא שלה, גייל, הפגינה לא פעם גישה חיובית וצעירה בפודקאסט המשותף שלה עם נכדתה, "תסלחו לסבתא שלי". גם ברפרוף מהיר בטיקטוק תמצאו סרטונים משעשעים אחרים של הסבתא שמעידים על האופי המיוחד שלה. בפודקאסט המשותף שלהן דנות השתיים על הבדלי הדורות, היכרויות, מערכות יחסים וכן, גם יחסי מין.

קטע מהפודקאסט המשותף שלהן:

קימברלי סיפרה ל"דיילי דוט" כי הרעיון לפודקסאט החל בסגר הראשון של מגיפת הקורונה כשהשתיים גרו יחד. "זה היה ממש כיף לראות איך התכנית גדלה, לדבר עם האורחים שלנו. יש לנו כמה פרקים נהדרים שאני יודעת שחבריי הרווקים יאהבו", היא סיפרה, "אני שמחה שגם עוקביי בטיקטוק אוהבים את ההומור של סבתא ולשאלתכם, לא, עוד לא יצאנו לשופינג המובטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully