כוכבת הפורנו לשעבר לנה רודס. Lanarhoades/Instagram, צילום מסך
צילום מסך/Lanarhoades/Instagram

הצד האפל של הפורנו נחשף: הכוכבת שרוצה למחוק את הסרטים שלה

22.6.2021 / 23:49

לנה רודס, שנחשבת לאחת מכוכבות הפורנו המבוקשות בעולם, הצטרפה לתעשיית המין בגיל 18 בלבד ופרשה אחרי 8 חודשים עם צלקות נפשיות שלא יגלידו. בתיאורים קשים היא חושפת את הטראומה שעברה ומשתפת: "כולם ראו אותי מז***ת ואני פשוט צריכה להתמודד עם זה"

בסרטון - השיר שמקדם את הוולוג של לנה רודס/Lanarhoades/Instagram. Song credit @chelseacollinss Cartoon @vantoontv

כוכבת הפורנו לשעבר לנה רודס הצהירה שהיא רוצה שכל סצנות המין הישנות בכיכובה יימחקו. רודס, כיום בת 24, נכנסה לתעשיית המין בגיל 18 בלבד ופרשה ממנה אחרי שמונה חודשים בלבד - אבל עשרות הסרטונים שלה מככבים עד היום באתרי פורנו והיא מדורגת באופן כמעט קבוע במקום הראשון ככוכבת הפורנו המבוקשת ביותר באתר פורנהאב. בשנים שחלפו מאז היא הפכה למבקרת גלויה של התעשייה והיא חושפת באומץ את השפעותיה המתמשכות על חייה ועל בריאותה הנפשית.

לאחרונה היא דיברה בפודקאסט 'Tap In' שם אמרה שהיא הייתה רוצה למחוק את סרטי הפורנו שלה, אך לצערה אין לה את הזכויות לעשות זאת. "להרבה מהסרטונים אין לי שום זכויות, אחרת כנראה הייתי מוחקת כבר את כולם" אמרה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כשנשאלה האם היא מתחרטת על תקופתה בתעשייה, היא אמרה: "כן. אני באמת אומרת לאנשים - אם הייתי יכולה לחזור בזמן, הייתי מוותרת על הכל כדי שהכבוד שלי יוחזר לי, וכדי שאנשים לא יוכלו לראות אותי בצורה כזו".

"הם יודעים איך לתמרן ולעוות מוח של ילדות בנות 18-20"

זו לא הפעם הראשונה שרודס מותחת ביקורת על התעשייה ומשתפת בחוויותיה הקשות מהצילומים. במהלך אחד מהפרקים האחרונים בפודקאסט שלה "3 נשים מטבח אחד", שיתפה רודס בתמימותה בתחילת דרכה בפורנו בגיל 18. לדבריה היא "פינטזה" לברוח מילדותה הקשה בשיקגו ולעבוד בתעשיית הפורנו מגיל מאוד צעיר ועבדה כחשפנית ומלצרית לפני שעברה ללוס אנגל'ס - שם השתלבה בתעשייה.

"הייתי בטוחה שבכלל לא אצטרך לקיים יחסי מין עם גברים. אמרתי שאני רוצה רק סצינות עם נשים - אבל סוכנים ומפיקים אמרו לי שאף אחד לא ילהק אותי ככה והפעילו עליי לחץ אדיר לשנות את דעתי. כולם שם היו גברים בשנות ה-40 וה-60 לחייהם שעובדים בתעשייה כבר 20-30 שנה. הם יודעים איך לתמרן ולעוות מוח של ילדות בנות 18-20 כדי לגרום להן לעשות את הדברים האלה", היא סיפרה וחשפה שמהר מאוד מצאה את עצמה עושה לא מעט דברים שמעולם לא חשבה או רצתה לעשות - אם כי מעולם לא הכריחו אותה בכוח לעשות משהו בניגוד לרצונה.

"טכנית - מעולם לא אמרתי להם לא. הייתי צעירה ורציתי לרצות את כולם - המפיקים, הסוכנים והמעריצים שלי. כולם אמרו לי שאני אהיה מדהימה. אז פיזרתי חיוכים לכל עבר ואמרתי 'תודה לכולם' בסוף היום - אבל בתוך תוכי הייתי מתה", סיפרה רודס, ששמה האמיתי הוא אמרה מייפל.

עוד בוואלה!

התאבדות, איומי רצח ומאסר: גורלן המר של כוכבות הפורנו המפורסמות בעולם

לכתבה המלאה

"יש לי חברות שהיו חונקים אותן כל כך הרבה על הסט שהן היו מאבדות הכרה תוך כדי הצילומים", סיפרה רודס, "קורים שם דברים מטורפים שהורסים לאנשים את הגוף לכל החיים. למזלי מעולם לא התמודדתי עם תופעות לוואי גופניות ארוכות טווח".

על אף שמעולם לא פגעו בה פיזית על הסט, רודס סיפרה שהיו סצינות שאחריהן היא נאלצה לפנות לייעוץ פסיכולוגי. "היו כמה אקטים שהיו מאוד טראומתיים עבורי, בין אם זה לקיים יחסי מין עם גבר מבוגר מדי או כשלחצו עליי לעשות משהו שלא הרגשתי בנוח איתו. אני לא אומרת שכל מה שעשיתי היה נוראי - אבל היו לי כמה אקטים שהותירו בי צלקת נצחית".

מוקדם יותר השנה, היא חשפה את הדברים הגרועים ביותר שהייתה צריכה לעשות בתור שחקנית פורנו. במהלך שיחה בפודקאסט שלה חשפה רודס שהיא עדיין נאבקת בנזקים הנפשיים שגרמה לה סצינה אחת.

אזהרת טריגר - הסצינה המזעזעת ביותר

היא אמרה: "זה היה אחד הרגעים הגרועים ביותר. בכנות, אני מרגישה שאני בהכחשה לפעמים ולא אצליח לקבל חלק מהדברים שעשיתי. היה דבר אחד שניסיתי לדבר עליו עם מטפל נפשי לפני שהייתי צריכה לעשות אותו עבור סצנה שהייתה ממש קשה עבורי. לבחור הזה הייתה קערה והוא חנק אותי עד שהקאתי לתוכה והוא השתין לקערה ובמהלך הסצינה הוא ביקש ממני לשתות אותה, ולא ידעתי איך להגיד לא. זו הייתה אחת הסצנות המגעילות והנבזיות ביותר".

הסצינה הזו הייתה רק אחת מאוסף של סיבות וחוויות מחרידות שהביאו את רודס לקבל את ההחלטה לעזוב את תעשיית הפורנו לתמיד. היא חשפה שהתברר לה שנטישת התעשייה עשתה לה די טוב מבחינה כלכלית, מכיוון שהיא כעת מולטי מיליונרית. "כשעבדתי בפורנו לא ממש קיבלתי שכר. כנראה היו לי 100,000 דולר בחשבון הבנק שלי. מאז הפסקתי לצלם פורנו ועכשיו אני מולטי מיליונרית".

חושפת את הצד האפל של תעשיית הפורנו

לרודס, שרק בתחילת החודש הדהימה את מעריצייה כשהודיעה שהיא בהריון, יש עצה לנשים צעירות שחושבות על קריירה דומה לשלה: "אני חושבת שעדיין יהיו בנות שמוקסמות מהתעשייה, שחושבות שזה מאוד זוהר. זה מה שאני מנסה להזהיר מפניו, זה ממש לא זוהר. זה אפילו לא משתלם. הרבה יותר חכם פשוט להיכנס לאינסטגרם, או סתם לפתוח חשבון ב-OnlyFans". כשנשאלה אם היא מאמינה שההצלחה הנוכחית שלה ברשתות החברתיות היא בזכות הקריירה הקודמת שלה הודתה רודס: "אף פעם אי אפשר לדעת".

היא פנתה לנשים בתעשיית הפורנו ואמרה: "אני מהווה מעין סוג של תכנית מתאר איך אפשר לצאת מפורנו. זה מה שאני אומרת לבנות - מדיה חברתית. ככה יצאתי. התחלתי לפרסם באינסטגרם כל יום והתרוצצתי. פוצצתי את האינסטגרם שלי, זה בעצם מה שהפך אותי אותי להיות מספר 1 באתר פורנהאב - לא הייתי מספר אחת שם לפני שהפסקתי לעשות פורנו".

היום היא מקבלת עשרות אלפי דולרים עבור תמונות באינסטגרם

היום היא מחזיקה ביותר מ-14 מיליון עוקבים באינסטגרם, שם היא מקבלת עשרות אלפי דולרים עבור כל פוסט ממומן שלה ויש לה 26 אלף מנויים שמשלמים כל אחד 6 דולרים בחודש בעמוד ה-Onlyfans שלה

אבל למרות התהילה וההון שיש לה כרגע, היא מספרת שעברה כשחקנית פורנו עדיין מרחף מעליה: "אני לא יכולה להסתתר מזה. לאן שאני הולכת - כולם ראו אותי מז***ת ואני פשוט צריכה להתמודד עם זה. אני מרגישה שיש לי מאסר עולם מעל הראש בגיל 24. אני תמיד אהיה לנה רודס, אני תמיד אהיה כוכבת פורנו - לא משנה כמה אני לא רוצה להיות. אני בהחלט מתמודדת עם דיכאון ומחשבות אובדניות מדי חודש בגלל העבר שלי בפורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully