טריק העיניים שגורם לאנשים להתאהב בכם. @sophieroselloyd, צילום מסך
צילום מסך/@sophieroselloyd

גבר מוצא חן בעינייך? הטריק הפסיכולוגי שיגרום לו להתאהב בך

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 0:30

נפגשות עם גבר ואתן ממש רוצות אותו? בחורה בשם סופי רוז חשפה טריק שיעזור לכן שמבוסס על מבט עיניים מיוחד והיא נשבעת שזה ממש עובד, אך יש כמה תנאים

טריק העיניים שגורם לאנשים להתאהב בכם/@sophieroselloyd

רוצות לגרום לגבר שמוצא חן בעיניכן להתאהב בכן מיד? ובכן, סרטון שהעלתה בחורה בשם סופי רוז לטיקטוק חושף פטנט שלטענתה יגרום לגבר המועדף "ליפול בשבי" בתוך שניות וכל מה שצריך בשביל זה הוא פשוט מבט עיניים ספציפי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

סופי רוז טוענת שהטריק שלה יכול לעבוד על כל אחד וכל אחת בתוך שניות. בפוסט שלה, שזכה לכמעט מיליון צפיות ברשת, היא הסבירה: "אתן צריכות לעשות את זה רק למישהו שאתן כבר מכירות ושממש מוצא חן בעיניכן. זו דרך ממש טובה לגרום לבחור להבין איך את מרגישה ולגרום לו להגיד - וואו".

צפו בטריק העיניים שלה

@sophieroselloyd

Hope this helps! Let me know in the comments if you want me to do any more tips?

♬ Emotional (Instrumental) - BLVKSHP

היא טוענת שזה עובד גם על נשים

@sophieroselloyd

Reply to @jenniesdeadtoenail

♬ original sound - Sophie-Rose

"זה משולש האהבה"

על האופן שבו זה עובד היא הסבירה: "אתן צריכות לוודא שאתן נמצאות במפגש של ארבע עיניים עם הגבר. ייתכן שזה לא יעבוד כשאתן חלק מקבוצה גדולה משום שתשומת הלב שלהם עשויה ללכת לאנשים אחרים והם חייבים להסתכל עליכן בזמן שאתן משתמשות במבט הזה".

אז איך זה עובד בפועל? ובכן, צריך להביט באזורים שונים של הפרצוף של הגבר שממול למשך כמה שניות. בניסיון להראות כיצד זה עובד, סופי אמרה: "תנסו להסתכל לעין השמאלית שלהם לשנייה אחת, לשפתיים שלהם לשנייה או שתיים ואז לעין הימנית". זו למעשה תנועה משולשת המורכבת משלושה חלקים, כפי שכותבת סופי בתגובה העליונה של הסרטון הוויראלי שלה: "זה משולש האהבה - עין שמאל, שפתיים, עין ימין".

עוד בוואלה!

"שתהיה כוסית": שאלנו גברים ונשים מה הופך סקס למעולה

לכתבה המלאה

וגם עם מסכה

@sophieroselloyd

Also if you all are recreating the vids please tag me for creds thanks xxx

♬ original sound - ?

"אתן צריכות לוודא שהוא מדבר איתך כשאתן עושות את זה", היא הוסיפה, "זה כנראה לא יעבוד אם אתן תדברו בזמן שאתן עושות את זה משום שהגבר יסתכל לך על השפתיים ולא על העיניים. אני מבטיחה לכן שאם תעשו זאת נכון ועם הגבר הנכון, זה יעבוד מיד. עשיתי את זה עם גברים שמצאו חן בעיני, עשיתי את זה עם החבר הכי טוב שלי רק כדי לראות אם זה עובד וזה בהחלט עבד".

אבל אל תקשיבו רק לטיקטוקריות. מסתבר שישנם לא מעט מחקרים שמוכיחים שלקשר עין יש השפעה ישירה על מידת המשיכה של אנשים אליכם, ואפילו הניו יורק טיימס דיווח בעבר על "שיטת המשולש" אך שם נטען שהיא דורשת ארבע דקות של בהייה בעיניים בכדי לעבוד - אבל בעידן הטיקטוק ארבע דקות זה הרבה יותר מדי זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully