אישה עם מחשבון. ShutterStock
ShutterStock

מצאנו את הנוסחה שתגרום לכם להתאהב מהר יותר

בשיתוף ישרוטל

10.2.2020 / 7:00

זיעה, אוירה, אדורפינים, וטסטוסטרון - התהליכים הכימיים שמתרחשים אצלנו במוח כבזמן התאהבות דומים להפליא לאלה שמתרחשים בזמן ספורט, במיוחד בשילוב עם מוזיקה. כך תעלו את הסיכוי שלכם להתאהב, והנה המקום המושלם בשביל זה

אם יש דבר שברור לכל אחד שמחפש זוגיות, הוא שלא משנה כמה מידע יש לכם אחד עם השני וכמה תדברו בטלפון ואפילו בדייט, תיאום ציפיות אמיתי קשה לעשות מראש - בסופו של דבר סגנון החיים האמיתי ותחומי העניין המשותפים שלכם יתגלו רק אחרי היכרות קצת יותר עמוקה - אמנם שניכם כתבתם בפרופיל שאתם אוהבים חיות, וביננו - מי לא - אבל יש הבדל בין להחזיק בבית כלב גדול, שני חתולים, וחתול אחד מאומנה, לבין להגיד "יואו, איזה חמוד!!!!" על כלב שפוגשים בפארק אבל למעשה שעתיים בחדר עם חיית מחמד נצמדים לטישו עקב התקף אלרגיה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז דמיינו שאתם אוהבים כושר ועד עתה אף בן זוג שלכם לא הבין את הצורך ללכת כל יום אחרי העבודה לשיעור קיקבוקס על חשבון פגישה רומנטית? דמיינתם? עכשיו דמיינו שאתם אוהבים גם הופעות חיות, חברו בין שניהם ותקבלו את אירוע העשור, שבו תוכלו להכיר מאות אנשים עם תחומי עניין משותפים לשלכם, באוירה משוחררת ומלאת אנדרופינים, שמעלה את הסיכוי שלכם להתאהב. קבלו את הנוסחה המושלמת:

הופעה מוזיקלית במסגרת פסטיבל נון סטופ פיטנס, אילת. MOTION,
הופעה במסגרת פסטיבל נון סטופ פיטנס, אילת/MOTION

ספורט מעורר תשוקה
בואו נשים רגע בצד את ההזייה הרומנטית שגדלנו עליה ונודה באמת: אהבה היא קוקטייל של כימיקלים שמתרחש בתנאים סביבתיים מסוימים - דופמין שעושה אותנו שמחים, אדרנלין שגורם לתחושה של התרגשות עד כדי פרפרים בבטן, ורמות גבוהות יותר של טסטוסטרון שהופך אותנו למלאי תשוקה וכוח, שנותן לנו את האומץ לכבוש את מושא ההידלקות שלנו. גם הקושי להירדם ולאכול קשור לחומרים כימיים ששותפים בתהליך זה, והורמון בשם אוקסיטוצין שמופרש בזמן חיבוק, נשיקה או יחסי מין, עוזר לנו להיקשר זה לזו. אין כמו התחושות האלה, וכל מי שחווה אותן פעם אחת, רוצה שזה יקרה לו שוב. למזלנו יש דרכים אחרות להרגיש ככה, ואחת הטובות שבהן היא ספורט. פעילות גופנית גורמת למוח לשחרר את אותם הורמונים כמעט. עכשיו תארו לכם שכולכם מרגישים ככה בבת אחת, ואז, במקום לסיים את ה"דייט" ולחזור הביתה, הולכים יחד להופעה? הסיכוי למצוא את עצמך יוצרת קשר קרוב עולה פי כמה וכמה.

זיעה מאיצה התאהבות
כולנו ראינו את המתמודדים בחתונה ממבט ראשון מרחרחים חולצות כדי שמומחים יוכלו לקבוע את רמת המשיכה שלהם זה לזו. זה לא סתם. הגוף שלנו מפריש פרומונים שלא מורגשים בחוש הריח המודע שלנו, אבל מהווים את אחד מהפרמטרים שקובעים אם יש משיכה בין בני זוג. כך קורה שמסיבות שאינן הגיוניות (או אפילו טובות עבורינו) אנחנו מוצאים את עצמנו נמשכים לאחד ונדחים מאחר, וחלק גדול מאד מזה באשמת הפרומונים שמפריש ריח הגוף שלו, שפשוט עושה לנו את זה. כשאנחנו מזיעים, פליטת הפרומונים שלנו מתעצמת פי כמה, ולבני זוג פוטנציאליים יהיה יותר קל לזהות אותנו במרחב. חיות בוחרות אחת את השנייה ככה, ומה לעשות - בסופו של דבר גם אנחנו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אימון במסגרת פסטיבל נון סטופ פיטנס, אילת. MOTION,
אימון במסגרת פסטיבל נון סטופ פיטנס, אילת/MOTION

מוזיקה נותנת תחושת אחדות
דבר ידוע הוא שמוזיקה משפיעה ישירות על המוח שלנו. היא גורמת לנו להצטמרר, לבכות, ואצל ילדים הוכח אפילו שמוזיקה משפיעה על האיי קיו שלהם. הוכח גם ש-12 דקות של מוזיקה משמחת משפיעה ישירות על מצב הרוח. זה לא מפתיע, כולנו יודעים כמה שירים מסוימים יכולים לשנות לנו את מצב הרוח מעצוב לשמח ולהיפך, ולכן זה גם לא מסובך להאמין שהקשבה משותפת למוזיקה יכולה להיות אירוע מחבר בין אנשים, ולגרום להם להרגיש סיפוק ותחושת אחדות שיקרבו בינהם ויגרמו להם לרצות להמשיך יחד.

פסטיבל Nonstop Fitness&Fun תחת חסות רשת ישרוטל והולמס פלייס הוא המקום המושלם להתאהב בו. 48 שעות של אימוני כושר והופעות חיות עונות על כל הפרמטרים האלה - מוקי, אברהם טל ושירי מימון יגיעו להופיע, ליטל שוורץ תגיע להופעת סטנד-אפ, ואם זה לא מספיק, אלפי גברים ונשים מאוחדים באהבתם לחיים הטובים יבלו יחד במתחמים המשותפים ובאימונים מגוונים. בין המתחמים שבפסטיבל יהיו מתחם מתחם body&soul שיספק אימוני גמישות ומתיחות, מתחם Shape & Spirit, מתחם Functional Hiit לאוהבי האימונים פונקציונאליים, מתחם אתגרי עם מתקנים ותחרות בפורמט של אתגר הנינג'ה, מתחם Cycling, מתחם Mini Outdoor GYM, מתחם אימונים עם אירה דולפין, ומתחם LES MILLS שהוא בעצם אימון שמרגיש כמו מסיבה אחת ענקית. אז אם חיפשתם את המקום המושלם להכיר בו את אהבה חייכם.

להזמנת חבילת סופ"ש לפסטיבל Non Stop Fitness&FUN ברשת מלונות ישרוטל

לאתר פיטנס למידע נוסף

מערכת Sheee, בשיתוף ישרוטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully