אחרי שמונה חודשים - גילה את האמת על חברתו הוירטואלית. MTV UK, אתר רשמי
אתר רשמי/MTV UK

אחרי שמונה חודשים - גילה את האמת המטרידה על אהבתו הווירטואלית

6.8.2021 / 10:01

חיים אתגר, מאחוריך: גבר גילה שזוגתו המקוונת איתה הוא מנהל מערכת יחסים וירטואלית מזה שמונה חודשים היא למעשה אדם אחר לגמרי ממי שחשב - והטוויסט יפיל גם אתכם מהכיסא

מריו מספר על אשת חלומותיו האנה - מבלי לדעת את זהותה האמיתית/MTV UK

בריטניה מקבלת גרסה משלה ל"המתחזים" של חיים אתגר, או ליתר דיוק לתכנית האמריקאית "קאטפיש" של MTV, כשבפרק האחרון ששודר ניסו צוות התכנית, אובה באטלר וג'ולי אדנוגה, לסייע לבחור חשדן לעלות את זהותה של "חברתו" הוירטואלית מזה 8 חודשים שמסרבת בתוקף להיפגש איתו.

מריו, אמריקאי שעובד כמורה לחינוך גופני בלונדון, סיפר שלאחר שעבר גירושים הרסניים התאהב מחדש באישה מסתורית בשם האנה, אותה הכיר באפליקציית היכרויות ושוחח איתה במשך שמונה חודשים. השניים התכתבו מדי יום והחלו להתקרב, אך האנה סירבה לדבר בטלפון בכל פעם שמריו הציע זאת וכמובן גם סירבה להיפגש איתו. כעבור מספר חודשים מריו החל לחשוד שמשהו לא בסדר, בעיקר לאחר שהמשיך לקבל סירוב למפגש בין השניים, על אף שהם גרים באותה העיר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מריו יצר קשר עם צוות התוכנית בניסיון לרדת לעומק העניין. הצוות השתמש בשיטת החקירה המפורסמת של התכנית והחל בחיפוש זהותה האמיתית של האישה בתמונות שקיבל מריו. השניים גילו שהתמונה בה משתמשת האנה בפרופיל שלה שייכת בכלל לאישה שמתגוררת בניו זילנד, ולה כלל לא היה לה מושג שמשתמשים בתמונה שלה לצורך התחזות.

מריו פנה לתכנית "קאטפיש" כדי שתאתר את אהובתו. Instagram, צילום מסך
מריו פנה לתכנית "קאטפיש" כדי שתאתר את אהובתו/צילום מסך, Instagram

מריו מספר על "אשת חלומותיו"

מוכנים לטוויסט?

"אני מרגיש אידיוט", סיפר מריו כשגילה שנפל קורבן להונאה, "אין לה משהו יותר טוב לעשות עם הזמן שלה מאשר לבזבז את שלי?". מריו, יחד עם שני המנחים, אף ניסו להתקשר ל"האנה" אך המאמצים לא צלחו. לא רק שהיא ניתקה את השיחה שוב ושוב - היא גם שלחה הודעה למריו ושאלה: "קאטפיש ניסו ליצר איתי קשר עכשיו. אם אפגוש אותך, אתה מבטיח שלא אאבד אותך?".

לאחר שסיכמו סוף סוף על פגישה בפארק, הוא הגיע למקום וגילה להפתעתו כי הוא מכיר טוב מאוד את האנה. "האנה" היא למעשה קורטני, שותפתו לדירה של מריו! השניים הם גם שותפים עסקיים ובעבר היו אפילו יזיזים. "לא ציפיתי לראות אותך היום", אומר לה מריו, "מכל אחד בעולם, לא ציפיתי לך". בניסיון להסביר את כוונותיה, קורטני סיפרה שמריו הוא חברה הטוב ביותר. היא אמרה בתכנית: "אנחנו מכירים כמעט חמש שנים עכשיו. רציתי לראות איך זה ירגיש להיות החברה שלו, כי אני מאוהבת בו נואשות".

צפו ברגע בו האמת נחשפת:

מריו פנה לתכנית "קאטפיש" כדי שתאתר את אהובתו - וגילה שזו שותפתו לדירה. Instagram, צילום מסך
מריו גילה שאהבתו הוירטואלית היא שותפתו לדירה/צילום מסך, Instagram
מריו פנה לתכנית "קאטפיש" כדי שתאתר את אהובתו. Instagram, צילום מסך
והנה הם ביחד/צילום מסך, Instagram

מריו לא קיבל את הבשורה בקלות ועבר להתגורר בבית של חבר. כשקורטני אמרה לו שהיא מעוניינת במערכת יחסים רצינית איתו, הוא הודה שלעולם לא יוכל לסמוך עליה ותקוותיה נמוגו.

עם זאת, כחודשיים לאחר מכן עדכנו בתכנית שנראה שהשניים פתרו את המחלוקות ביניהם, הם חזרו לגור יחד ואפילו נותרו ידידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully