הברבי האנושית שרוצה לשכפל את עצמה. @marcelaiglesiashollywood, צילום מסך
צילום מסך/@marcelaiglesiashollywood

הברבי האנושית החליטה לשכפל את עצמה כדי ליצור "צבא ברביות"

27.8.2021 / 0:01

מרסלה איגלסיאס בת ה-43 מלוס אנג'לס, רוצה לבחון את תהליך השיבוט לא רק כדי ליצור לעצמה "צבא ברביות", אלא גם כדי להציל בני אדם שזקוקים לתרומת איברים - לאחר שאיבדה את אביה שנזקק להשתלת כליה. היא להוטה להתחיל את התהליך על אף שהוא נוסה עד היום רק על בעלי חיים

הברבי האנושית שרוצה לשכפל את עצמה/@marcelaiglesiashollywood

כוכבת ריאליטי שהוציאה יותר מ-80 אלף דולר על הופעתה כדי להיראות כמו בובת ברבי רוצה כעת לשכפל את עצמה וליצור לדבריה "צבא ברביות". מרסלה איגלסיאס, בת ה-43 מלוס אנג'לס, ארה"ב, בזבזה את מרבית חסכונותיה לאורך שנים כדי לחקות אחר האלילה האייקונית שלה - למרות שלטענתה מעולם לא עברה ניתוח פלסטי (נאמין לה?). כעת מרסלה, שהיא גם אמא לילד, מצאה דרך לשמר את מורשתה לאורך הדורות - שיבוט אנושי.

מרסלה טוענת שמדענים כבר עובדים על תהליך השיבוט לאחר שעשו מחקר בנושא, שלדבריה גם יכול להפוך אותה כשירה להצלת חיים באמצעות תרומת איברים. היא מספרת ל"מירור" כי היא רוצה ליצור צבא ברביות משלה כדי שתוכל לתרום את איבריה לנזקקים. "צבא שיבוטים לשימוש למטרה טובה יהיה דבר נהדר", אמרה מרסלה, "יש הרבה יותר מטופלים הדורשים השתלת איברים מאשר תורמי איברים. על ידי תרומת תאי הגזע שלי וחלק מהביציות שלי, ניתן יהיה להשתמש בהם ליצירת איברים אנושיים על מנת לסייע לאנשים הזקוקים להשתלה".

לאחר שאיבדה את אביה, שנזקק להשתלת כליה, מרסלה החליטה למנוע מאחרים אובדן דומה. מאז מותו, הושתלו לה 30 מיליון תאי גזע במחזור הדם דרך חבל הטבור. היא אמרה: "אם הייתה לי כליה לאבא שלי, הוא היה חי היום והעובדה שיש לי עוד 30 מיליון תאי גזע שהוזרקו לגוף שלי אומרת שאני יכולה לסייע במחקר הזה. התחלתי את המחקר של טיפול בתאי גזע בגלל המחלה של אבי ולמדתי על זה המון. לרוע המזל, אבא שלי נפטר והוא לא רצה לעבור את הטיפול, אז ניצלתי את כל המידע והחלטתי שהגיע הזמן שאעשה זאת".

היא הוסיפה: "אחרי כל המידע שאספתי, החלטתי שתאי גזע מזנכימיים באמצעות עירוי הוא הדבר הנכון בשבילי. יש הרבה פרוצדורות אחרות, אבל זו הייתה הנוחה ביותר". היא שילמה קצת יותר מ-5 וחצי אלף דולר עבור ההליך ומאמינה שהוא יצליח לה. "הרופא הראה לי את שלושת הצינורות שאליהם הגיעו 30 מיליון תאי הגזע. הטיפול לא זול אבל אני מרגישה שאנשים, בכלל, כולל אני, מוציאים הרבה כסף על דברים שאין להם תועלת לטווח הארוך, במיוחד כשזה נוגע לבריאות, אז החלטתי לחפור בחסכונות שלי ולתת לגוף שלי מתנה נהדרת", היא אמרה.

מרסלה קיבלה השראה מעבודתו של פרופסור נאקאוצ'י מטוקיו שניסה את תהליך השיבוט על בעלי חיים. מרסלה אמרה: "לדברי מדענים, שיבוט אנושי עדיין אינו אפשרי או לפחות הם לא רוצים לספר זאת לציבור, אבל אני מאמינה שיש שיבוטים שם בחוץ. זה מאוד לא סביר שהם יפרסמו את המידע הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully