האיש עם האיבר הגדול בעולם. jonah falcon, אתר רשמי
אתר רשמי/jonah falcon

האיש עם איבר המין הגדול בעולם חושף את החסרונות של להיות מצויד

12.8.2021 / 23:24

החלק הטוב בלהיות "מצויד", אומר ג'ונה פאלקון, הוא היכולת למצוא סטוצים בקלות ולא להרגיש צורך להוכיח את עצמך בדברים אחרים, אולם יש לזה גם חסרונות שגרמו לו לא פעם לתהות אולי עדיף היה להשאיר את הפרט "הקטן" הזה בסוד

האיש בעל איבר המין הגדול בעולם/ITV

אומרים שהגודל לא קובע, אולם במקרה של ג'ונה פלקון בן ה-51 הוא בהחלט כן. מזה שני עשורים שפלקון מוכר כגבר עם איבר המין הגדול ביותר בעולם - שמגיע לאורך מטורף של 34 ס"מ בזקפה. הוא התוודה על גודלו לראשונה ב-1999 לאחר שהופיע בדוקומנטרי "Private Dicks: Men Exposed". בשנת 2003 ה"רולינג סטון" פרסמו עליו מאמר שכותרתו: "מיסטר ביג: בעיית הפין הענק של ג'ונה פלקון". הוא גם הופיע ב"דיילי שואו", שם סיפר כי העורלה שלו יכולה לעטוף לגמרי ידית דלת. על אף שהוא טוען כי גודל איבר המין שלו כבר אינו מגדיר את מי שהוא וכי בשנים האחרונות הוא מנסה לצמצם את החשיפה התקשורתית שלו - הוא הסכים להשיב ל-20 שאלות של מגזין "הבריאות לגבר", שם חהוא שף את הצצדים הפחות טובים בלהיות "אובר-מצויד".

פלקון מספר כי הבין לראשונה עד כמה הוא מצויד רק לאחר שחלק מחבריו לכיתה ציינו זאת בפניו. הוא סיפר: "היה לי בערך 20 ס"מ כשהייתי רק בן 8 (כן, מדדתי!) אבל לא חשבתי על זה יותר מדי עד ששני חברים אמרו לי על זה כמה שנים לאחר מכן". פלקון מספר כי מאז שנחשף קיבל מספר הצעות לככב בסרטי פורנו - אך סירב לכולן: "אני לא יכול להגיע לזקפה מלאה כשאנשים צופים בי. חוץ מזה שאני צריך לרדת במשקל כדי להופיע בסרט כזה", הוא השיב.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לפני שעבר לדבר על החסרונות, הוא הזכיר לנו את היתרונות הנראים בהחלט מפתים. "הדבר הטוב ביותר כאן הוא שאני לא מרגיש צורך להוכיח את עצמי כל פעם מחדש", הוא אמר, "אני לא צריך מכונית מפוארת, אני לא צריך אקדח. אני לא צריך להוכיח את הגבריות שלי לאף אחד. אם ארצה, אלבש הכול ורוד, לעזאזל!". הוא סיפר גם כי מעולם לא התקשה למצוא סטוצים: "זה תמיד בא לי בקלות" וטען שקיים יחסי מין עם כמה סלבס - כולל מועמדים/דות וזוכים/ות באוסקר, אולם סירב לנקוב בשמות.

האיש עם האיבר הגדול בעולם. jonah falcon, אתר רשמי
ג'ונה פלקון, האיש עם האיבר הגדול בעולם/אתר רשמי, jonah falcon

החסרונות

עד כה הכל נשמע טוב ויפה, אך מתברר שלהיות "מצויד" מלווה גם בלא מעט חסרונות. פלקון מספר שאנשים מניחים שהוא אדם רע, אגואיסט, ומטומטם רק כי הוא אובר-מצויד. אחרים חושבים שהוא כוכב פורנו או עוסק בזנות. גם נמאס לו מאנשים שרוצים למדוד לו את איבר המין: "עשיתי את זה 10 אלף פעם - די כבר! תפסיקו להתעסק לי בו".

פלקון סיפר גם שקשה לו להסתיר את איבר המין במכנסיו: "אני נאלץ להפנות אותו שמאלה כדי שלא ימחץ לי את האשכים. אני שם מכנסי שק ואת הארנק שלי בכיס השמאלי כדי שיסתיר את איבר המין שלי כך שלא יהיה בולט מבעד למכנסיים".

כשהיה בן 21

ג'ונה פלקון נשאל גם האם קיבל תלונות מנשים על שאיבר המין שלו גדול מדי בשבילן. הוא הפתיע בתשובה: "אם השותפה שלך 'מתרגשת', היא יכולה לשאת את זה. תראו, הייתה לי פרטנרית אחת שאמרה שיש לה ניסיון עם גדולים וזה תמיד כאב לה. באופן מפתיע איתי דווקא היה לה קל, למרות ששלי קצת יותר עבה מפרק כף היד. אני עושה את זה לאט, בכל מקרה. אני אוהב מגע ונשיקות, ואני טוב באוראלי. לאט ויציב מנצח במירוץ".

ג'ונה פלקון מתארח ב-HUFF POST

פלקון שמח לייעץ לכל אותם גברים שלא מרוצים מגודל איבר המין שלהם. על "טכניקות המתיחה" המוצעות היום ברשת לגברים שרוצים להגדיל את איבר המין שלהם - הוא אינו ממליץ. הוא אמר: "הם רק יגרמו לו להיות זקוף יותר, לא גדול יותר". לגברים שסובלים מחוסר ביטחון הוא ייעץ: "גוף לוהט ואישיות מנצחת הם הרבה יותר אטרקטיבים מפין גדול. לאף אחד לא יהיה אכפת אם יש לכם איבר מין קטן חוץ מלכם. אל תעלו את הנושא לשיחה ואם הפרטנר יגיב על זה - רק תראו לו עד כמה אתם מנוסים עם הפה שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully