אישה במטבח. ShutterStock
ShutterStock

"טינפתי לו את הבית כי הוא נפרד ממני בהודעה"

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 13:29

האישה שטינפה את הבית של האקס, השכנה שפלרטטה, והסקס עם הנמסיס של האקס - וידויים שנשים מספרות רק לנו. והפעם - נקמות קטנות מתוקות

"היינו ביחד ארבע שנים, לא גרנו ביחד. בוקר אחד, אני חושבת שזה היה יום ראשון, אחרי שכל הסופ"ש היינו ביחד, אני מקבלת ממנו פתאום הודעה: "נגמר לי, זהו. אנחנו סיימנו. שיהיו לך חיים טובים", ומיד אחר כך הוא גם חסם אותי. הייתי בהלם. ממש נעלבתי, בעיקר מהצורה שבה הוא עשה את זה. שעה אחרי שקיבלתי ממנו את ההודעה התייצבתי אצלו בבית, עם המפתח שהוא נתן לי ושקית עם דברים שלו שהיו אצלי. לא תכננתי שום דבר. ידעתי שהוא בעבודה ויחזור רק עוד כמה שעות, ופשוט רציתי לזרוק לו את הדברים שלו ושייחנק איתם. אבל כשנכנסתי, ראיתי שהמנקה בדיוק סיימה, והדירה הייתה כל כך מסודרת ונקייה, עם כזה ריח טוב של ניקיון, שפשוט לא יכולתי להתאפק".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מה עשית?
"פתחתי את הארונות במטבח וכל מה שהיה אפשר - שפכתי ופיזרתי על הרצפה. סוכר, נס קפה, קפה שחור, אורז, חטיפים, דגני בוקר, קטניות, כל מה שהיה בארונות. אחר כך פתחתי את המקרר, שפכתי קולה וחלב, ומעל כל זה שברתי ביצים. משם הלכתי לאמבטיה, שפכתי את השמפו, המרכך והסבון שהיו לו שם, וגם "קישטתי" לו את המראה והקירות עם קצף גילוח. לא שכחתי גם לדרוך על כל זה ולטייל עם הרגליים המלוכלכות בכל הבית, כולל לעלות על המצעים הנקיים שהמנקה בדיוק החליפה. ואז השארתי לו על השולחן בסלון את המפתחות שהוא נתן לי ואת הדברים שלו, כתבתי לו פתק תודה על התקופה היפה שבילינו ביחד ועל הדרך המיוחדת שבה הוא בחר לסיים את הקשר, והוספתי שגם אני, בעקבות זאת, הכנתי לו הפתעה מיוחדת. לדעתי עשיתי לו נזק של כמה מאות שקלים, אבל זה בקטנה. לדמיין אותו, לעומת זאת, מנקה אחר כך את הכל? וואו".

בלגן. ShutterStock
מגיע לו?/ShutterStock

באמת וואו. הוא דיבר איתך בעקבות זה?
"הוא לא יצר איתי קשר. היו לנו כמה חברים משותפים שראו אותי אחרי זה ופשוט התחילו לצחוק. אחרי סיטואציה כזאת, מה עוד נשאר להגיד?"

ואנשים אחרים שסיפרת להם? מה היו התגובות?
"סיפרתי רק לכמה חברות, התגובה העיקרית הייתה: "למה לא צילמת?!" אבל באותו רגע לא חשבתי על זה בכלל. אחת מהן עובדת איתי ופעם היו בינינו חילוקי דעות על משהו, אז בצחוק היא הרחיקה ממני את הקופסה של הסוכר. אבל חוץ מהן אף אחד לא יודע. עכשיו, כשראיתי שאתם מחפשים וידויים על נקמות ושזה בעילום שם אמרתי הנה, זה הזמן שלי לספר את זה".

לגברים שיצאת איתם אחר כך סיפרת?
"לא, מה פתאום?! עזבי, הם יפחדו ממני".

את מרגישה שזה עזר לך להתגבר יותר מהר?
"בהחלט. זה לא יפה להגיד, אבל הנקמה הייתה כל כך מתוקה... עכשיו כל פעם שאני נזכרת בזה אני צוחקת ולא בוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully