עמנואל וניצן. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

מנו מדגים לנו למה דושים מביאים את הנשים הכי שוות

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 14:18

אחרי שראינו את מנו וניצן, ונזכרנו בעברינו הבלייני, הבנו משהו - לא סתם מצליח לדוש באג הפלייר שחי את חיי הלילה עם נשים, והרבה - כנראה שיש בהם משהו מיוחד. ג'ני דנסון חושבת שהיא יודעת מהו

חתונמי עם רוזנטל/מערכת וואלה!

"נעשה שמח" לחש עמנואל לאוזנה של ניצן רגע לפני ששבר את הכוס, והתחיל בקלילות תהליך שבסופו, אם תשאלו אותי - ניצן תתאהב בו. כי עם כל הכבוד לשיחות ארוכות ומחובקות אל תוך הלילה, בהיה בשקיעות או אימוני כושר משותפים עם איפור, עמנואל מראה לכל הגברים למה הדוש המצוי, אותו קלאבר שמסתובב ברחבי הבארים של תל אביב ומחלק צ'ייסרים של ערק, מצליח בקלילות לשבור את הלבבות של הבנות הכי שוות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ממש כמו בתחילתה של כל קומדיה רומנטית (או סדרה כמו סקס/לייף שהיא הכל חוץ מקומדיה) אנחנו נחשפים לקלישאה שהיא הבאד בוי שעשה את הכל ואת כולם והשאיר אחריו שובל של נשים שמוכנות היו לקפוץ על האופנוע הכבד שלו (או הקורקינט הממונע) רק כדי לזכות לבלות את הלילה על הסדינים הכהים שלו בזמן שיש איזה גבר עם לב רחב ומשכורת שמנה שנשאר בבית.

כולנו רוצות להאמין שאפשר לביית את הבאד בוי, וכן - יש אפילו כאלו שהצליחו. אבל מה שהחתונה של שיקי ומנו מראה לנו זה בעיקר למה הדוש התל אביבי הוא פשוט אומן בהתנהלות עם נשים, ואיך בדיוק הוא מצליח לגרום לכולן להתאהב:

הוא אח
יש סיבה למה הבאד בויז הופכים ליחצ"נים ומשם מתקדמים בד"כ לעבודות כמו "מנהל צוות תוכן ורשתות חברתיות" כמו מנו, וזה כי הם בדרך כלל (ואני הולכת להשתמש עכשיו בשפה מקצועית) אנשים ממש סבבה. אלו הגברים שיודעים לנהל שיחת חולין עם עציץ, אלו שאפשר להגיע איתם לאירוע של העבודה או המשפחה שלך, להשאיר אותם לבד כי את יודעת שהם יסתדרו, ואחר כך לגרוף מחמאות על כמה הוא מקסים. זה הגבר שיודע לשאול את השאלות הנכונות ולגרום לכל אחד להרגיש מיוחד, גם אם הוא לא באמת מקשיב לתשובות. עובדה, כבר בדרך למלון ניצן אמרה לו שהוא זכה בליבה של הסבתא, של האח ושל הגיסה שלה. הבאד בויז ממש טובים בסיטואציות חברתיות, יש להם המון חברים ואנשים פשוט אוהבים אותם - לפחות בהתחלה או עד שמגיעים אותם למיטה.

הוא קול
בניגוד לדני, שמסתובב ברחבי סיישל עם מבט מבוהל וקופץ בכל פעם ששני אומרת לו "אני פה בשבילך", עמנואל לא מתרגש. והאמת, למה שיתרגש? מספיק לשאול כל באד בוי תל אביבי טיפוסי על חוויה בלתי נשכחת שהוא חווה והוא כבר ישפוך מלאי של סיפורים הזויים ומופרעים. לכל באד בוי יש את הסיפור על הפעם ההיא שהוא מצא את עצמו במסיבת מין, עם איזו אריסטוקרטית מחו"ל שרצתה משהו קינקי, שיכור על מטוס לעבר יעד לא ידוע או בחוף ים, ערום - אחרי שהוא בלע איזה כדור שמישהו הגיש לו באמצע מסיבה. הוא חווה וזרם בכל כך הרבה חוויות מופרעות ומשוגעות שלהתחתן בכאילו מול החברים והמשפחה למשך 42 יום זה ממש לא הדבר שיבהיל אותו.

הוא קל
מהרגע הראשון מנו מנסה להשתלט על החרדה של ניצן ולהקליל את הסיטואציה עם משפטים לא מאוד עמוקים אבל כן ראויים להערכה כמו "באנו ליהנות" ו"הכל טוב - יהיה סבבה", אבל באופן כללי מדובר בתכונה די מדהימה. גבר שלא מתרגש מהדברים הגדולים הוא גם הגבר שלא ייבהל כשתגידי לו שאת רוצה להחליף קריירה או לנסות משהו חדש במיטה, והוא בטח לא יסתכל עלייך במבט חלול ועצבני כשתתלהבי מדירה ביפו כי הוא "אף פעם לא יתלהב מבית" או יגיד לך שהאנרגיות שלך גבוהות לו מדי כמו בן. לא, הוא יקבל אותך כמו שאת, עם כל השריטות והטירוף, ואם הוא כבר יגיע לחתונה וילדים אז הוא גם לא יתרגש לשים שמלה ולשחק בבלרינות או חדי קרן עם הבת שלו. וכן, זה ממש סבבה.

הוא חד
יש סיבה למה הבאד בויז מצליחים לגרום לנשים הכי שוות להתאהב בהם, וזה לא בגלל שהם נראים הכי טוב או שופכים כסף בכל מקום. להיפך, בדרך כלל מדובר בגברים שנראים בסדר (חיוך נסבל וריח טוב), מקסימום בסדר פלוס (נקודות בונוס לשיער וגובה שעובר את ה-1.80) שמבקשים ממך להגיע לבר השכונתי שלהם או למועדון שבו הם שותפים עם עוד 82 אנשים וממש לא טורחים לפתוח לך את הדלת.

אבל הדוש כן יודע לקרוא אנשים וסיטואציות בצורה שגורמת לך להרגיש כאילו את היחידה בעולם, כאילו הוא היחיד ש"רואה אותך באמת". אז מנו אולי לא אמר לניצן שיש לה משהו עצוב בעיניים, אבל הוא כן הראה לה שהוא שם לב שהיא לחוצה כי היא נושכת את השפה שלה, מה שמיד גרם לה להרגיש כאילו היא חשובה לו, ושהוא שם לב לכל תנועה שלה. רגע אחרי זה היא כבר צעקה לו "אני הולכת להתרסק" והוא השיב ב"זה הדיבור".

וממש כמו צייד, יש לו סבלנות. הוא מבין שהיא מתנהלת במהירות אחרת משלו והוא מוכן לחכות עד שהיא תהיה מוכנה. בינתיים הוא רק יחייך ויתכונן, וכשיגיע הרגע הנכון הוא יזנק עליה, שזה הרבה יותר סקסי ממישהו כמו עומרי ששואל אותך "היית רוצה להיות באינטימיות איתי?", כי אין שום תואר דוקטור או קעקוע בעולם שיהפוך משפט כזה למגניב או סקסי.

אפשר להגיד הרבה דברים רעים על הרווקים התל אביביים (והרוב יהיה נכון). אבל כשהדוש התל אביבי מחליט סוף סוף להתביית, ולהפוך לילד טוב, יש סיכוי שייצא ממנו אחלה גבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully