"אבא שלי בגד באמא שלי - עם החברה הכי טובה שלי". @diana.j.t,, צילום מסך
צילום מסך/@diana.j.t,

"אבא שלי בגד באימא שלי - עם החברה הכי טובה שלי"

30.9.2021 / 23:37

מה יותר גרוע מלגלות שאבא שלך בוגד באימא שלך? צעירה חשפה בסרטון ויראלי איך זה מרגיש לגלות שלא רק שאבא שלה בגד באמא שלה, אלא שהוא עשה את זה עם החברה הכי טובה שלה

מי ומה זה דוש?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

כל מי שגילה שאחד מההורים שלו בוגד בהורה השני יודע שזו חוויה קשה מאוד להתמודד איתה - אבל כמה שזה גרוע - מסתבר שזה יכול להיות גרוע יותר כמו שחשפה אישה אחת בטיקטוק, כשסיפרה כיצד נאלצה להתמודד עם העובדה שאביה בגד באימא שלה עם לא אחרת מאשר חברתה הטובה.

דיאנה, שמפרסמת בטיקטוק בשם @diana.j.t סיפרה שהיא וכל משפחתה ניהלו מסעדה, שבה היא עבדה במשרה מלאה לאורך כל התיכון, לצד החברה (לשעבר) שלה, לה היא נתנה את השם הבדוי "גרטשן" - כי היא שונאת אותו. "לא באמת היו לי הרבה הזדמנויות להכיר חברים מחוץ לעבודה, מה שמסביר מדוע היא הייתה אחת החברות הטובות ביותר שלי, למרות שהיא מבוגרת ממני בשלוש שנים", היא אמרה. "גרטשן ואני היינו מאוד קרובות כי עבדנו יחד כל הזמן. בשלב מסוים אני חושבת אפילו שהיא התאהבה בי ודחיתי אותה - אז היא החליטה ללכת על אבא שלי במקום זה".

זה האבא

דיאנה בת ה-23 חשפה שלמעשה זו הייתה אמה שגילתה שאביה בוגד בה, אבל לא היה לה מושג מי היא האישה השנייה. "למעשה ידעתי שאבא שלי בוגד באימא שלי לפני שידעתי שזו היא. אימא שלי גילתה שאבא שלי בוגד והיא גרמה לו לספר לנו שהוא עשה משהו רע". לדיאנה לא היה מושג מי האישה איתה אביה בגד אך בסופו של דבר הסימנים החלו לחשוף את עצמם, והיא הבינה שהמאהבת של אביה היא, למעשה, חברתה הטובה ביותר.

"אימא שלי, כפרה עליה, נכנסה לעבודה וצעקה על הילדה הזו מול כל המסעדה" היא אמרה. "אבל למרות כל המאמצים שלה, בוגדים הם בוגדים והם המשיכו לנהל את הרומן והמשיכו לראות אחד את השני", אמרה דיאנה שאף הציגה תמונה של אימא שלה, תוך שהיא אומרת: "אתה יכול להיות מהמם אבל אם הם רוצים לבגוד - הם יבגדו".

הסיפור המלא

דיאנה סיפרה שהוריה התגרשו לאחר מכן ושהיא לא דיברה עם אביה במשך שלוש שנים, אולם לאחרונה חידשה איתו את הקשר. "אני התבגרתי מאז והלכתי לטיפול", היא מסבירה, "וגם חשוב לזכור שזו לא אשמתו של אף אחד - חוץ ממנו".

בנוסף היא סיפרה שאימא שלה מצאה אהבה חדשה, נישאה בשנית וכיום היא "פורחת" בעוד שאביה והמאהבת/חברה לשעבר שלה כבר לא בקשר.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה
  • אבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully