"חברה טובה שלי שכבה עם הארוס שלי אז הכנתי לה הפתעה". Tiktok/dbljewelry, צילום מסך
צילום מסך/Tiktok/dbljewelry

"חברה טובה שלי שכבה עם הארוס שלי - אז הכנתי לה הפתעה ליום ההולדת"

9.9.2021 / 23:34

אישה גילתה כי החברה הכי טובה שלה שכבה עם ארוסה והחליטה לנקום בה בעזרת מתנה "מושלמת" ליום הולדתה. ברשת לא נותרו אדישים: "הייתי משלם הכל כדי לראות את התגובה שלה"

"חברה טובה שלי שכבה עם הארוס שלי אז הכנתי לה הפתעה"/Tiktok/dbljewelry

אישה נבגדת גרמה לרשת לבעור במהלך המדהים שעשתה כדי להתנקם בחברה הכי טובה שלה על ששכבה עם הארוס שלה מאחורי גבה. האישה הזועמת, ששמה לא צויין, גייסה את מעצבת התכשיטים ליב פורטיו כדי לשלוח מסר כואב אותו ביקשה לחרוט על תכשיט שתעניק לחברתה הטובה לכבוד יום הולדתה.

היא ביקשה מליב, (@dbljewelry בטיקטוק), לעצב לה את השרשרת בתוספת כיתוב מאוד ארסי. בסירטון ויראלי, המעצבת שיתפה את ההודעה שהיא קיבלה מהאישה ובה הבקשה האכזרית: "הרגע גיליתי שהארוס שלי בגד בי עם החברה הכי טובה שלי. יום ההולדת שלה הוא ב-11 ביולי ואני הולכת לתת לה את זה מול כולם. השתמשתי בכרטיס האשראי שלו, אל תדאגי".

ליב הציגה למצלמה את התליון עליו נחרט בצד אחד שמה של הבוגדת "ולנטינה" ובצד השני המילים "תשארי עם השאריות שלי". למתנה היא הוסיפה גם שרשרת של נחש, שמסמלת את ההתנהגות שלה. ליב הוסיפה למשלוח גם שרשראות נגד עין הרע כדי להגן עליה מאנשים ארסיים ואנרגיות רעות. ליב הוסיפה: "אני לא יכולה לחכות לראות את התגובה שלה".

"חברה טובה שלי שכבה עם הארוס שלי אז הכנתי לה הפתעה". Tiktok/dbljewelry, צילום מסך
מתנה כואבת מספר אחת/צילום מסך, Tiktok/dbljewelry
שרשרת בצורת נחש. dbljewelry/TikTok, צילום מסך
מתנה כואבת מספר שתיים/צילום מסך, dbljewelry/TikTok

צפו בקטע המלא:

אנשים בטיקטוק נותרו חצויים בדעתם לגבי המתנה. אחד כתב בתגובה: "זה מושלם" ואחרת הוסיפה: "הלוואי שיכולתי לראות את התגובה שלה". לעומתם היו כמה צופים שטענו שההשקעה מוגזמת וחבל שהיא בזבזה כסף על מקורביה הבוגדים, אולם אחרים הזכירו שהמתנה כולה שולמה בכרטיס האשראי של הארוס הבוגדני.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully