לאנה מייקלס וארוסה שון. INSTAGRAM/LANA_ONDEMAN, צילום מסך
צילום מסך/INSTAGRAM/LANA_ONDEMAN

"אני מניקה את הארוס שלי פעמיים בשבוע - וזה תמיד נגמר בסקס"

28.10.2021 / 23:46

אם לשניים חושפת בסרט תיעודי חדש שגעגועיה להנקה הובילו אותה להניק את הארוס שלה על בסיס שבועי וטוענת שזה רק חיזק את מערכת היחסים ביניהם ושידרג להם את הסקס: "זה טבעי לחלוטין ולא צריך להיות טאבו"

סרטונים מעמוד הטיקטוק של לאנה/@lana.on.demand

לאנה מייקלס, אם לשניים, כל כך התגעגעה לתחושת ההנקה שהיא החליטה לתחיל להניק את הארוס שלה, שון - וטוענת שזה קירב וחיזק את הקשר שלהם. המורה לשעבר, לה יש שני ילדים ממערכת יחסים קודמת, סיפרה שהיא מניקה את הארוס שלה פעמיים בשבוע - ושזה תמיד מוביל לסקס.

לאנה היא במקור מאדינבורו הסקוטית, אך רגע לפני הקורונה עברה לגור עם בן זוגה שון בספרד. בסרט התיעודי Breastfeeding My Boyfriend ("להניק את החבר שלי"), ששודר השבוע בערוץ 4 הבריטי, טענו השניים שהנקת מבוגרים הינה דבר טבעי לחלוטין ושהסביבה שלהם דווקא מפרגנת, כולל ההורים שלהם. היא הסבירה שגעגועיה להנקה דחפו אותה לחקור את הנושא ברשת ולהיחשף לעדויות של בני זוג שהתנסו בהנקת מבוגרים. היא גילתה ששימוש בתוסף תזונה צמחי מחזיר את החלב לשדיים והחלה ליטול אותו לפני כשנה וחצי. שלושה ימים לאחר נטילת התוסף, הופיעה טיפת החלב הראשונה - ושון מיד החל לינוק כדי לסייע לזרימת החלב.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

השניים הגנו בחרף על הרגל ההנקה שלהם: "הנקתי את הילדים שלי ומאוד התגעגעתי להנקה ולהרגשה הזאת", היא הסבירה בשיחה עם הסאן הבריטי, "אני לא רוצה ללדת עוד ילדים, והילדים שלי כבר גדולים מדי בשביל להניק אותם. זה גרם לי להתחבר לרעיון להניק את שון". בני הזוג, שהתנסו לראשונה ברעיון לאחר שקיימו יחסי מין ברביעייה עם זוג אחר, טוענים שההנקה לא רק חיברה ביניהם, אלא גם הפכה את הסקס שלהם ללוהט יותר. לדבריהם הם מקיימים יחסי מין 5 פעמים בשבוע ועל אף שלאנה מסוגלת להניק את שון מדי יום - הם מקפידים ליהנות מזה רק פעמיים בשבוע "כדי שלא ימאס".

צפו בהם בקטע מתוך הדוקו

לאנה, שהניקה את בנה הבכור, כיום בן 11, במשך שמונה חודשים ואת בתה, כיום בת 7, במשך שנתיים, מספרת שעלתה במידה החזייה מ-34C ל-34D מאז שהחלה להניק את ארוסה. את שון היא הכירה ב-2019 באתר הכרויות לטבעוניים והשניים פתחו די מהר את מערכת היחסים שלהם "כדי להתנסות בדברים חדשים". שון סיפר שהפעם הראשונה בה ינק (שלא מאמא שלו) הייתה דווקא עם אישה אחרת: "זה קרה כששכבתי עם אישה אחרת והתחלתי להרגיש חלב בפה", סיפר שון, "זה העלה את הרעיון לשלב בין הנקה לסקס. ההנקה מרגיעה אותי ומספקת אותי בכל פעם שאני משווע לחיבור פיזי". לאנה אישרה: "יש אנרגיה קוסמית כזאת כשאני מניקה. זה מהר מאוד מוביל לסקס".

השניים סיפרו שיש להם ארון מלא בצעצועי מין ותחפושות, בהם הם משתמשים למשחקי תפקידים. "הנקה היא לא עניין גדול. זה אחד מהדברים הרבים שאנחנו אוהבים לעשות", הסבירה לאנה. "אנחנו גם אוהבים משחקי תפקידים. אנחנו משחקים לפעמים אבא ובת, רופא ומטופל או מורה ותלמיד. אנחנו גם הולכים למועדוני סווינגרס".

"כל מערכות היחסים שלי לפני שון היו מונוגמיות ובאמת נורמליות", הדגישה לאנה, "עכשיו אני מבינה עד כמה משעממות הן היו. מאז שפגשתי את שון התאהבתי בו. אנחנו מאורסים וערכנו טקס חתונה לא רשמי, אך אנחנו מקווים להינשא באופן רשמי ברגע שהמגיפה תרגע וכל ההגבלות בבריטניה יוסרו". שון הוסיף: "גם לי היו מערכות יחסים מונוגמיות אבל כשפגשתי את לאנה הבנתי שאני יכול לפתוח איתה את היחסים ולהתנסות בדברים חדשים. להיות נאמן לשותף שלך מתבסס על ניהול דיאלוג ראוי".

ההורים מפרגנים

לאנה ושון מתעקשים שהם "מקבלים תגובות ממש טובות" על מנהגי ההנקה שלהם: "זה לא מוזר", אמר שון, "יש אנשים שחושבים שזה לא נורמלי, אבל לא אכפת לי מה הם חושבים. כל עוד אנחנו אוהבים את זה וזה עושה אותנו מאושרים, זה מה שחשוב. אסור לשפוט אנשים רק על דבר אחר שונה לכאורה שהם עושים בחיים שלהם".

לאנה סיפרה כי בנתיים לא שיתפה את ילדיה בהרגלי ההנקה שלהם אבל היא תספר כשהם "יבינו מה זה סקס". אולם, היא שיתפה את בן זוגה לשעבר - אבי ילדיה - שלדבריה "תומך ברעיון" והוסיפה כי גם הוריה קיבלו את הבשורה בהבנה: "אמא שלי תומכת בזה וכשסיפרתי לאבא שלי הוא אמר 'זה בסדר, אבל אני לא רוצה לדעת את כל הפרטים'".

שון הוסיף: "אני חושב שהנקה למבוגרים עדיין נתפסת כטאבו מכיוון שאנחנו מניחים שמבוגרים לא אמורים לעשות את זה. אנשים חושבים שזה לא הכרחי אבל חלב אם הוא באמת מזין ומיוצר עבורנו. אני מאוד אוהב את החלב של לאנה. בחלב פרה נגרמת התעללות בבעלי חיים. בהנקה אין התאכזרות או כאב שנגרם לאחרים. היא נהנית, אני נהנה, זו תזונה בריאה. אני לא מבין מה הבעיה עם זה?". חלב אם אכן מעושר בחלבונים, שומנים, ויטמינים ופחמימות הטובים לתזונת התינוק, אך יתרונותיו לאדם הבוגר אינם ידועים.

מהוראה לפורנו

לאחר שעברו לספרד ב-2019, שם תכננו לעבוד כמורים, תוכניותיהם בוטלו עם פרוץ מגיפת הקורונה והטלת הסגרים. השניים נאלצו לחפש עבודה חדשה ועשו הסבה מהוראה לפורנו. השניים השיקו את ערוץ הפורנו Lana on Demand והחלו לשתף ברשת סרטוני הנקה שלהם. בני הזוג גובים מ-700 המנויים שלהם 14 דולר לחודש בעבור חמישה סרטונים בשבוע, הכוללים בין היתר סרטוני הנקה. 7,000 משתמשים נוספים מרחבי העולם משלמים כדי לגשת לתוכן ספציפי. לאנה מציעה גם ייעוץ מיני ומפגשים פרטיים ברשת. לדבריה השניים מרוויחים עד כ-5 אלף דולר בחודש מהשירותים שלהם.

לאנה סיפרה ששני ילדיה מודעים לעבודה החדשה שלהם, אך היא דאגה לשכור מטפלת כדי שיוכלו לצלם את התכנים הפורנוגרפיים הרחק מהילדים. היא סיפרה שהקריירה החדשה שלהם העניקה לה בוסט אדיר לביטחון העצמי: "בתור ילדה ממש לא אהבתי את הגוף שלי. סירבתי להחליף בגדים בחדרי הלבשה משותפים. היום אני אוהבת את איך שאני נראית. אני מרגישה סקסית ונשית יותר, בעיקר כשהחזה שלי מפוצץ בחלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully