בני הזוג הניסטון. thehannistons, צילום מסך
צילום מסך/thehannistons

הפכו ל"כוכבי פורנו" כדי לשלם שכר דירה - וילדיהם הלשינו לסבא וסבתא

2.8.2021 / 23:56

"סבתא, למה אמא ואבא מצלמים את עצמם עירומים כל הזמן?": בני זוג החלו למכור סרטונים פרובוקטיביים שלהם כדי לשלם שכר דירה וילדיהם סיפרו על זה לסבים. מה שמפתיע הוא שהילדים לא גילו על העבודה החדשה של הוריהם במקרה - אלא אלה שיתפו אותם בזה

תגידו הורים, עד כמה אתם כנים עם הילדים שלכם? למשל, אם הייתם מתחילים לעבוד בעבודה לא שגרתית, הייתם מדברים איתם בפתיחות על זה או הולכים על שקר לבן? ובכן, הזוג הנשוי ג'ן ובראד הניסטון - להם יש למעלה מ-313 אלף עוקבים בטיקטוק - החלו למכור סרטונים פרובוקטיביים שלהם ברשת והחליטו שלא לשמור על זה בסוד מילדיהם. מה שהם לא ציפו זה שהילדים ילכו לספר על זה לסבא וסבתא. צמרמורת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בסרטון שצבר כבר מאות אלפי צפיות בטיקטוק, ג'ן ובראד חשפו שהתחילו למכור סרטונים סקסיים כדי לשלם את שכר הדירה שלהם. הם כתבו: "אנחנו הופכים לכוכבי פורנו כדי לשלם את שכר הדירה. הילדים מגלים. הילדים אומרים לסבים!". בסרטון נוסף, ההורים - שלפחות הרחיקו את ילדיהם מתהילת הרשת שלהם - הבהירו: "הם לא גילו על זה לבד... אנחנו אמרנו להם, אבל זה היה מצחיק מדי!".

@thehannistons

They didn't find out.. we told them but this was too funny!! ? ##harrypotter ##snape ##comedy ##couple ##marriedhumour

♬ draco simp since 2016 - rylie depue

עכשיו גם סבתא משתתפת בסרטונים

למזלם של בני הזוג, אמא של ג'ן קיבלה בהבנה את הג'וב החדש ואף הופיעה בכמה מהסרטונים הבאים שלהם בטיקטוק, כשהם צוחקים על זה יחד. כמובן שהסיפור עורר דיון נרחב בקרב העוקבים שלהם, כשרבים טוענים שההורים לא היו צריכים לשתף את ילדיהם במידע הזה. אחד כתב: "מדוע סיפרתם להם? זה היה טראומטי עבורי אם הוריי היו אומרים לי דבר כזה". משתמש נוסף כתב: "זה קצת מטריד. אולי אפילו יותר מקצת". עם זאת, אחרים טענו שעדיף להיות גלויים בעניין. אחד כתב: "עדיף לספר להם מאשר שהם יחשפו לזה לבד ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully