אישה מודדת את גודל איבר המין של גבר. sakkmesterke, ShutterStock
ShutterStock/sakkmesterke

הד"ר חשף: כך תדעי את גודל איבר המין של הגבר - רק במבט על האצבעות שלו

8.11.2021 / 23:57

רוצות לקבל רמז על גודל איבר המין של הדייט שלכן מבלי להיכנס איתו למיטה? ד"ר קאראן ראג' העלה לרשת סרטון שבו הוא חושף כיצד אפשר לעשות את זה

ככה אפשר לדעת האם לגבר יש איבר מין גדול - בלי למדוד/@dr.karanr

השאלה האם הגודל קובע או לא עדיין לא נסגרה, אבל מה שידוע זה שאין דרך בטוחה לדעת את גודל איבר המין של גבר מבלי להפשיט אותו ולהוציא סרט מדידה - או שלא? ובכן, מסתבר שיש שיטה מדעית לכך. ד"ר קאראן ראג' העלה לרשת סרטון שבו הוא מסביר שאפשר לבדוק את גודל איבר המין של הגבר (או לפחות לקבל אומדן כללי לגביו) באמצעות השוואת האורך של האצבע המורה שלו (האצבע השנייה מהאגודל) לעומת האורך של הקמיצה (האצבע הרביעית) באותה היד.

בסרטון הקצר והמהיר שלו הוא מסביר: "על פי מחקר אורולוגי שפורסם במגזין האסייתי לאנדרולוגיה, מסתבר שקמיצה קצרה יותר בהשוואה לאצבע המורה חופף לרוב לאיבר מין גדול יותר מהממוצע".

צפו בהסבר שלו

ויש שיטה למדוד את זה: "יש מדד שנקרא 2D:4D, מחשבים אותו על ידי חלוקת אורך האצבע המורה באורך הקמיצה - ככל שהאצבע המורה קטנה יותר, כך היחס 2D:4D נמוך יותר. ככל שהיחס הספרתי קטן יותר זה מצביע על חשיפה גבוהה יותר לטסטוסטרון ברחם ולפי המחקר - הטסטוסטרון לא שולט רק באורך הפין העתידי אלא גם באורך האצבעות העתידי".

יחס האצבעות לפי ניתן לדעת את גודל איבר המין. @dr.karanr, צילום מסך
"יש מדד שנקרא 2D:4D, מחשבים אותו על ידי חלוקת אורך האצבע המורה באורך הקמיצה"/צילום מסך, @dr.karanr

הסרטון הזה זכה לכמעט מיליון צפיות, כאשר אחד העוקבים הגיב: "בעוד שנשים תוהות האם זה נכון, גברים עדיין מודדים את האורך של האצבע ושל הקמיצה שלהם". אחר הסתלבט: "מעכשיו אני הולך עם הידיים בכיסים".

אז בנות, כדאי שתציצו על כף היד של הגבר שאתן יוצאות איתו להבא, זה עשוי להיות מועיל. יחד עם זאת, הד"ר מסביר ש""זה לא חוק קשיח ובטוח,. זה מחקר מעניין אבל בשום אופן לא ספר חוקים לחיות לפיו! אבל אני אוהב שזה עורר כל כך הרבה עניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully